Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Den store Nominasjonstråden Nox 15

Standard Den store Nominasjonstråden Nox 15

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 15.

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Spiller:
    Dorkinator på Fox Romeo

Film av runden laget av Dorkinator & Booker:
    http://www.youtube.com/watch?v=ey8oD...ature=youtu.be

Direkte rapport til hammeren:
    http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6

Da var denne lange runden endelig ferdig, og for min del på tide. Ønsker å takke kontoen for dette lange oppholdet, og vi til slutt fikk sendt hammeren våres. Ikke min type spille stil, men var artig når alt kom til slutt resultatet. Ønsker også takke Nina og Stian for god hjelp med Korn. Og videre gi min takknemlighet til Thorbjørn, Surikat, Daniel og Janne for fine samtaler, men også god hjelp spillmessing fra dem.

Beste spiller synes personlig ingen utmerket seg til spillemåten jeg liker best, men til slutt så synes jeg Fox Romeo viste godt resultat med hva kontoen har jobbet for veldig lenge. Men under den aktive perioden, så gir jeg denne til The Mendacium, som kunne utmerket seg til rundens konto overall.

Beste leder - Ingen svar på dette.

Beste defensive spiller - Blapp Deuce hadde vel sine mengder. Om jeg skulle nevne noen, må det være han.

Beste offensive spiller - Kaffetorsk, The Mendacium og U&Me, men skulle jeg utpeke en som jeg personlig likte så blir det The Mendacium.

Mest undervurderte konto - Var ikke akkurat noen jeg personlig synes jeg selv har undervurdert. Men er folk jeg ikke trodde jeg ville komme overens med, som jeg likevel gjorde iløpet av denne runden.

Mest overvurderte konto - Har noen på tankene, men velger ikke å nevne det.

Mest verdsatte spiller - Stian, Nina, Thorbjørn, Nazta, Daniel, Surikat, Janne og Håkon. Fox Romeo Teamet, skulle bare mangle.

Hyggeligste spiller - Er mange dette. Men velger å tre frem Daniel spesielt, fikk utrolig godt inntrykk av deg mot slutten av denne runden. Hyggelig person! :)

Beste taktiker - Fox Romeo.

Allianse

Velger egentlig bare å lage en felles nominasjon her, INGEN. Kan nevne at PoL fikk sabotert end game, og ingen fikk gjort noe med det. Enda dere hadde en god mulighet spør du meg. Mye latskap fra allianse og ledere som gjør serveren kjedeligere. Men det er min mening..

Diverse kategorier

Rundens nykommer - Har ingen kjenning, dermed heller ingen nominering til dette ettersom jeg ikke har noe innsyn på det.

All respekt til...ehm...

Beste galler - Blapp Deuce var vel solid.

Beste romer - Fox Romeo

Beste germaner - The Mendacium

Verdt å minnes

Skal vel ikke legge skjul på at for meg så blir det hammeren. Men også en utrolig lang runde.

Beste hendelse - Når hammeren var sendt, det var godt det. Nesten enda bedre en når vi så selve treffet. Så synes jeg også at det var på sin plass at runden var over, og for meg var det en god hendelse etter en så lang runde.

Verste hendelse - Jeg synes det var trist da U&Me sluttet, men for å legge verste hendelse på et større "bilde" så synes jeg utfallet av runden var litt kjedelig. Kunne vært endel mer moro, om flere hadde gitt kamp for seier og prøvd å unngå PoL dominansen. Våres hensikt var ikke å lage serveren kjedelig, men vanskelig for dere som ville vinne, men viste seg ganske tidlig at dere var slått ut. Og alliansen våres sto for sitt, ingen WW. Dermed ingen vant. Kan vel legge til, noen prøvde etterhvert å gå for seier; Men alt for lite defensivt, med noen få fiendtlige hammere og dårlig samarbeid så gikk det ganske dårlig. Respekt til de som prøvde.

Artefakt nominering:
    Synes ikke de ble brukt så veldig bra til samarbeid for alliansen, men mener vi på Fox Romeo hadde en solid taktikk på dette for våres fordel, men heller ikke noe ulempe for de vi samarbeidet med til deres hensikt av spilletaktikk. Men best, og verst forbruk velger jeg ikke å sette noe standpunkt på ettersom jeg mener det meste kunne blitt gjort bedre spesielt innenfor Allianse samarbeid. Men også spillere individuelt gjennom hele runden. Vi på Fox Romeo fikk brukt våres til perfekt for bruk til våres mål, det kan jeg legge til.

Største tabbe - Diskutere med Larsen, ender aldri bra. Trenger ikke å snakk mer om det :D

Største overraskelse - Jeg trodde faktisk det var et par "hammere" som skulle være endel større, men viste seg å ikke være sant. Synes Kaffetorsk folka gjorde en solid monster hammer, så bra jobbet med den! ;) Vil også nevne at Morzan gjorde et veldig solid inntrykk på meg som spiller denne runden, og fikk definert seg selv til et bedre synspunkt i mine øyne. Viste han var god, men han imponerte meg stadig denne runden.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vel, jeg har nevnt flere synspunkt gjennom denne posten og andre poster hvorfor ingen vant. Trenger vel ikke å gjenta meg selv enda engang her! :)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 15:

Utrolig lang runde, setter veldig stor pris på Per @ Booker spesielt, grunnene vet du godt selv. Men også resten av Fox Romeo teamet, bra jobbet! Og følgende andre personer som har blitt nevnt tidligere i denne nominasjons posten. Credz og takknemlighet til dere! :)

Hadde også et rimelig godt fellesskap til sluttspillet startet (dag 80) mellom Fox Romeo, The Mendacium, U&Me og Kaffetorsk. Koselig gjeng.

For meg, så var ikke denne runden den artigste runden å nominere etter hvor spesiell den ble. Og håper på et langt mer spennende runde til neste gang, men en definitivt kortere runde. Men denne har ikke bare vært kjedelig heller, var mye var "ok" før dag 80.

Takk for meg.

- Kim @ Dorkinator
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Beste spiller: med en NORSK verdensrekord kan det ikke blir andre enn, FOX ROMEO

Takk til Caramba for å ikke gi meg full rettighet i allyen før dere selv hadde slettet og jeg var innaktiv

Over og ut

/S
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Spiller The Mendacium -> Fox Romeo (fra dag 80ish)

Som vanlig har jeg mine egne nominasjoner + taktiker først^^ ;

Beste taktiker – Meg, jeg satte på legs i hver eneste by rett før serverslutt, var totalt game changing

Rundens tvillinger – Meg og Trygve så lenge vi holdt på med fellesskype og fikk halvparten av allyen til å tro at vi var tvillinger i lang tid, vi er jo ikke det O.o Eller er vi? :S

Rundens kicker – Kim, kim og kim, lurer på hvor mange ganger jeg ble kicka av deg ut av skype samtalene… sukk… skulle hatt juling du..

Rundens pokemonspillere – Per, og meg, selv om du suger Per <3 :D

Rundens dimmer – Du er slapp Håkon…

Rundens ikke så rar som han var rar forrige runde – Ruben, er helt sjokka…

Rundens nye deffspiller – bbw, du suger til å lage deff :D

Rundens spion – Youknowme, spion i 2 dager før et par av våre egne ledere angriper? Lol :D

Rundens farmstealer – Det blir jonsnow acc så lenge den var, tror aldri jeg har opplevd det såå ille før :P

Rundens dual – Definitivt Lund, var aktiv noen morgener så whoosh bortevekk var du :D

Rundens haha vi var først – Det blir oss på TM som grunnla første by på serveren 20 sek ish før k1 på samme sted begge ville ha, høhø :D

Rundens gjemme seg bortevekk, spille med, klarer ikke holde hemmelig – Janne, snakker med meg om arter når vi ikke er inne i ally enda og spiller helt med lol, gjettet det sånnsett, men var ikke sikker før du sa det…

Rundens nominant – Det blir surikat, spennende og mye stoff i din nominasjon! Tidenes :D

Rundens waller - *sukk* blir vel meg, men frode/janne(hvem var det av dere?..) var og flinke en stund. Men før jeg legger hele nominasjonen på meg så skal det nevnes at Trygve samtykket i sending før alle wallingene, sååå DIN FEIL:D Rundens waller er altså Trygve 

Rundens nulling – Hades som nulla hammerbyen til jonsnow, lol, flink til random angrep du.. Skummel du…

Rundens definitive høydepunkt – Da Kim endelig ga meg admin rights i skypegruppa vår :D

Rundens snik – Surikat for å snike/pipe rundt i kontochatten vår i lang tid..

Rundens mosjonist – Meg, for å klare å holde ut med kim så lenge, og kim for å klare å holde ut med meg så lenge <3

Rundens deffer opp erobrede byer mot allierte angrep – Ctrl, k1 og mange *sukk*

Rundens mor – 2runn som gir sønnen et høydepunkt på slutten her haha.. 

Rundens tyrker – Basil, som ikke dodger tropper når de ser inc midt på natten, har autododge på hs sweep og er leder og blir bomba ned uten at de knapt reagerer:D

Rundens wallested – Youknowme stiller sterkt, men og suicide ting i nezbits var uffatelig gøy for mange (inkludert meg selv:D), så nezbits får denne.

Rundens bøda camper – Nok en gang hades..

Rundens partysvenske – Coob som vanlig, eller, daniel er jo litt sånn partsvenske han også, delt på denne :D

Rundens schizofrene – Må være meg og trygve i igjen det, selv om frode og janne og var ganske gode.

Rundens søting – Kim, du skal få denne, siden du er litt søt, sånn av og til.

Så de til normale kjedelige..

Beste spiller – Kommer ned til hva hver enkelt spiller ser etter, kan vel nevnes både Kaffetorsk, U&me, The Mendacium og Fox Romeo, kommer som sagt ned til hva man ser etter og velger egentlig bare å la det stå med disse nickene uten noen konklusjon her:P

Beste leder – Lite lederskap, mye fjasing og tulling og alt mulig denne runden såå lar denne stå tom

Beste defensive spiller – Ingen som utmerker seg veldig mye på deffronten denne runda, nesten fristet til å si The Mendacium etter Stian tok over som trolig proddet klart mest deff på serveren..

Beste offensive spiller – Tre kontoer som avgjorde denne serveren selv, det er U&me, Kaffetorsk og The Mendacium. Om man ser på rene targets og hva som ble tatt ut er nok TM og U&Me totalt best i overall, selv om de var aktive over mye mindre perioder, så dette kommer rett og slett an på om man ser rent på offpoints eller hva som ble tatt ut.

Mest undervurderte konto – Hmm, vanskelig å komme på noe her denne ganga..

Mest overvurderte konto – Taco og Conda.. egentlig ikke overvurdert, men tidenes tullekontoer, nesten ikke tropper, og erobret bare byer/simmet. Det er et par andre kraftige simmere også, men de hadde i alle fall noe tropper.

Mest verdsatte spiller – Blir mye av det samme som hos Kim her med stian, nina, nazta, suri, håkon, skusers + eget kontoteam såklart.

Hyggeligste spiller – Trygve og Per, ikke deg Kim :D

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Blir mange av de samme her som tidligere, men vil si de tre spillerne som omtrent avgjorde serveren på egenhånd, Kaffetorsk, U&Me og TM nok en gang.

5 spillere (fra en annen allianse og egen ally) jeg vil være alliert med på neste server – Skal ikke spille mere, basta, feel no offence om dere er sletta på skype, det er for min egen sikkerhet, høhø:P

Allianse

Beste allianse – PoL så lenge folk var med der:P

Mest undervurderte allianse – ingen ide…

Mest overvurderte allianse – si det, er vel bare et alternativ som blir AZ..

Beste defensive allianse – Gir denne til Mercs, de satte noen fine waller og stilte opp for hverandre så lenge serveren holdt på.

Beste offensive allianse - PoL

Beste ledelse – Har vel aldri vært noen klar ledelse noen steder så ingen poeng i å nominere her for min del…

Beste manipulator – Må vel bli oss på FR, spesielt Kim. Vi kontrollerer vel stortsett serveren som vi vil og får det som vi vil, tror aldri jeg har hatt så mye kontroll på ting som denne serveren høhø..

Diverse kategorier

Rundens nykommer – Har ingen ide..

Beste galler – Blapp Deuce

Beste romer – Fox Romeo

Beste germaner – Kaffetorsk velger jeg, u&me og TM er også gode kontoer, men velger den som fullførte løpet på offronten denne ganga.

Beste forumdeltaker – Meg, kanskje Kim… ikke veldig aktivt uansett..

Verdt å minnes

Beste hendelse – WR hammeren hitta :D

Verste hendelse – Egentlig at vi måtte gi opp offronten på TM pga. skole og alt det der, en konto som lett kunne tatt alt av offrekorder osv. Så selv om vi visste fra starten at vi ikke kunne opprettholde var det kjipt :P

Beste bruk av artefakt – Lite overbevisende bruk av arter, så blir nesten å nevne liten trener og kornarter rundt FR teamet..

Verste bruk av artefakt – no idea, mange som ble brukt dårlig

Største tabbe – høhøøøøøøø

Største overraskelse – At jeg walla så lite som jeg gjorde

Hvorfor min allianse tapte/vant – Natarer <3

Andre spillere som bør nevnes – Kim for å lage et pent walleavsnitt om meg i filmen, du vet jeg tar hevn for det? :D Takk for hjelp siste døgnene i forhold til deff korn osv. til stian, nazta, thorbjørn, daniel, nina, ruben og alle dere andre som stilte opp  Ooog til duals: Per, Trygve og Kim <3

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 15 - Lang runde, mye som skjer de første 80 dagene, daut etterpå, wr rekord bangboo, done hurra. Nå går jeg i eksil 
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Spiller Black Angelica

Beste spiller - Black Angelica

Beste leder -

Beste defensive spiller - Black Angelica

Beste offensive spiller - Black Angelica

Mest undervurderte konto - Black Angelica

Mest overvurderte konto - Kaffetorsk

Mest verdsatte spiller - Anne som spilte på kontoen de månedene jeg ikke kunne :)

Hyggeligste spiller - Linda <3

Beste taktiker - Black Angelica

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Håkon, forever noob :*

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Fox Romeo som gadd det de gadd

Beste galler - Black Angelica

Beste romer - Fox Romeo

Beste germaner - Kaffetorsk, neida, joda, neida

Beste forumdeltaker - Håkon

Verdt å minnes - Da håkon dimma fordi han ikke fikk spille travian :)

Beste hendelse - Da jeg fikk sittertilgang på kaffetorsk, blei heilt starstruck

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt - Fox Romeo

Verste bruk av artefakt - Aner ikke, sikkert kaffetorsk

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - At håkon fullførte serveren ;)

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre personer som bør nevnes - <3 Mamma <3

At de største kanonene med mest erfaring og mest tid mellom fingrene klarte å ødelegge serveren, well done and good cooking :)
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Spiller Kaffetorsk -> Håkon

Beste spiller - Tja uhm humm uhm....... blir vel kanskje? Larrsen.. neivent! Kim såklart ;D

Beste leder - Ulven, ledet nesten AC til seier! :)

Beste defensive spiller - blapp deuce såklart, finner ikke bedre spiller.

Beste offensive spiller - Må si at FR overasket meg med 4mill offpoeng siste uka, meneh vi på kaffetorsk er jo best da.

Mest overvurderte konto - Black Angelika, bygger bare pop og ingen tropper

Mest verdsatte spiller - Skusers seff

Hyggeligste spiller - Larsen ?

Beste taktiker - Ante, mer trenger jeg vel egentlig ikke å si

Rundens joker - dem på FR, for at dem gadd.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Skal ikke spille mere

Allianse

Beste allianse - Kim

Mest undervurderte allianse - rank 1

Beste offensive allianse - PoL såklart!, bomba vekk all mostand og koste oss ut runden ! :)

Diverse kategorier

Rundens nykommer - ble ikke kjent med noen nykommere ;(

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Skusers; som bomba vekk tyrker etter tyrker

Beste galler - Blapp deuce, uten TVIL ! <3

Beste romer - FR seff

Beste germaner - Kaffetorsk, men må si at TM var nesten like god :)

Beste forumdeltaker - Surikat

Verdt å minnes; ååhh det er da masse, men alle farmstjelerne i PoL. Legender hele gjengen <3

Beste hendelse - Å miste sweepet

Verste hendelse - innkallinga til militæret

Beste bruk av artefakt - FR sine korn artiser og trener forsåvitt :)

Verste bruk av artefakt - Vår unike trener ;D

Viktigste begivenhet - Natarvinn, så glad har jeg ikke vært på lenge

Største overraskelse - At larsen er ferdig med travian

Andre spillere som bør nevnes - han derrane svensken JOHAN, spilte på en konto som jeg ikke husker navnet på. meneh, mista sweepbyen sin og ragequitta. hyggelig episode :D

Ble kjent med mange hyggelige folk, og det setter jeg stor pris på :D

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Spiller Black Angelica

Beste spiller - Black Angelica

Beste leder -

Beste defensive spiller - Black Angelica

Beste offensive spiller - Black Angelica

Mest undervurderte konto - Black Angelica

Mest overvurderte konto - Kaffetorsk

Mest verdsatte spiller - Anne som spilte på kontoen de månedene jeg ikke kunne :)

Hyggeligste spiller - Linda <3

Beste taktiker - Black Angelica
    I'm not sure if trolling..
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 11:37
  2. Den store nominasjonstråden
    By Lilith in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2014-01-12, 22:40
  3. Den store nominasjonstråden
    By Quintrix in forum S5 - runde 4: september 2012 - juli 2013