Side 1 av 9 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 81

Tråd: Diskusjon angående multihunter sin praksis og lovverket rundt det

Standard Diskusjon angående multihunter sin praksis og lovverket rundt det

Da er det avgjort at ca. 20 aktive og gullbetalende travian spillere slutter for godt etter denne runden.
    Dette kommer av at Travian Norge plasserte tidenes rotehue som Multihunter denne runden, noe som totalt spolerte runden til vår største gullkjøper.

Dette innlegget blir selvfølgelig trolig slettet av venner av - eller selve multihunteren, men det er da lov å håpe at denne tosken aldri slipper til makt igjen, da han helt tydelig ikke er dannet til å bruke den.
    Rapport blir også sendt til Tyskland, med et regnskap på hvor mye gull og aktive spillere denne idioten har kostet dem.

Jeg er utrolig skuffet over hvor lavt nivå av intelligens som slipper til makt på dette spillet, og håper for guds skyld at det blir et oppvaskmøte i travian norge ledelsen.

Forum Admin kommentar: Lilith
    § 5d - Ban/utestengelser/modereringBlokkeringer (utestengelser/bans) og moderering gjort på forumet, IRC eller i spillet skal ikke tas opp eller diskuteres på dette forumet.

Diskusjoner om hvorfor en spiller er blokkert er ikke tillatt, slike diskusjoner skal gjøres på privat melding med multihunter, moderator eller admin.

Forsøk på å omgå utestengelser vil resultere i skjerpet straff.
    Sist endret av Lilith : 2013-09-23 kl 12:30 Årsak: fjernet sak og spillernavn

Standard

Amen......

Standard

Sooo, spilleren er ei deilig berte siden 19 followers legger opp for godt pga en tullete mh?

§ 5d - Ban/utestengelser/modereringBlokkeringer (utestengelser/bans) og moderering gjort på forumet, IRC eller i spillet skal ikke tas opp eller diskuteres på dette forumet.

Diskusjoner om hvorfor en spiller er blokkert er ikke tillatt, slike diskusjoner skal gjøres på privat melding med multihunter, moderator eller admin.

Sist endret av Lilith : 2013-09-23 kl 12:30 Årsak: fjernet spillernavn og stjerner
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Støtter den Ivoh. Dette blir min siste runde. Aldri mer travian på meg. Makan til opplegg!
    Før i tiden var det faktisk morsomt å spille Travian. Men nå med korrupte MH osv. Neitakk. Nå tar jeg min frakk og går.
    Vi er langt over 20 spillere som vender travian ryggen nå. Vi snakker, WO, FK, DK og resten av flokken.

Det er ikke morro å spille når en MH ikke kan tenke lenger en sin egen nese.

TAKK FOR MEG!

Berserk
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ålesund Norway

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ivoh Vis innlegg
    Da er det avgjort at ca. 20 aktive og gullbetalende travian spillere slutter for godt etter denne runden.
    Dette kommer av at Travian Norge plasserte tidenes rotehue som Multihunter denne runden, noe som totalt spolerte runden til vår største gullkjøper

Dette innlegget blir selvfølgelig trolig slettet av venner av - eller selve multihunteren, men det er da lov å håpe at denne tosken aldri slipper til makt igjen, da han helt tydelig ikke er dannet til å bruke den.
    Rapport blir også sendt til Tyskland, med et regnskap på hvor mye gull og aktive spillere denne idioten har kostet dem.

Jeg er utrolig skuffet over hvor lavt nivå av intelligens som slipper til makt på dette spillet, og håper for guds skyld at det blir et oppvaskmøte i travian norge ledelsen.
    Kan ikke se han er utestengt nå, fått ordna det? Eller har han fått pop reduksjon?
    Håper ivertfall dere fullfører runden.

-Giggle-
    Sist endret av Lilith : 2013-09-23 kl 12:31 Årsak: redigert quote

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nurf Vis innlegg
    Støtter den Ivoh. Dette blir min siste runde. Aldri mer travian på meg. Makan til opplegg!
    Før i tiden var det faktisk morsomt å spille Travian. Men nå med korrupte MH osv. Neitakk. Nå tar jeg min frakk og går.
    Vi er langt over 20 spillere som vender travian ryggen nå. Vi snakker, WO, FK, DK og resten av flokken.

Det er ikke morro å spille når en MH ikke kan tenke lenger en sin egen nese.

TAKK FOR MEG!

thales lurte et øyeblikk på om han var skyld i noe nå. :) trist at slik toskeskap skal ødelegge spillegleden. :(
    knuffing og høy temperatur på forum er jo ellers bare noe som har vært krydder i spillet. Man trenger fiender man gleder seg litt ekstra over å knuse.
    Men løkrulldommere er noe helt annet...

Standard

Det er veldig trist å høre WO, men vi håper dere kjører på, spesielt denne siste runden så det blir en å huske :)

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sted
    Sydney

Standard

Utrolig kjipt når feil ifra MH sin side skal ødelegge spillegleden. Og jeg synes virkelig det er leit at det skal ende med at dere slutter! Men håper at dere, av respekt for deres motstandere, fortsetter å holde koken oppe og gir oss en reel kamp helt til slutt. Ikke skyld på om dere taper denne serveren på dette. Det hadde ikke vært fair overfor oss. Jeg skjønner att dere er bitre, men håper at dere kanskje kan anstrenge dere enda kraftigere for å slå oss. Da kan dere jo vise Travian-Norge hva de taper om dere slutter! :)

Håper på en real kamp og ett spennende sluttspill.

- Rafiki

Sist endret av Lilith : 2013-09-23 kl 12:28 Årsak: fjernet spillernavn

Standard

Heisann.. Her ser jeg at dere diskuterer en spesiell sak som omhandler mh sin avgjørelse og en navngitt spiller. En MH kan dessuten aldri diskutere sak med andre enn den som saken gjelder, så å ta dette opp på forumet virker kun på en måte. Å henge en mh ut uten at han eller hun kan forklare hvorfor han/hun har handlet i denne saken. Jeg leser at dere har tatt denne saken videre så dere kjenner til den rette klagegangen i slike saker, det burde også derfor være helt unødvendig å ta dette på en offentlig arena som forumet er. Det er heller ikke ok for spilleren dette gjelder, å bli navngitt på ett offentllig forum. Ja jeg kommer til å fjerne deler av innleggene som ikke er i tråd med forumreglene. Minner dere på denne regelen her: § 5d - Ban/utestengelser/moderering
    Blokkeringer (utestengelser/bans) og moderering gjort på forumet, IRC eller i spillet skal ikke tas opp eller diskuteres på dette forumet.

Når dog dette er sagt, så er det viktig for meg å si at multihunter er en helt vanlig person som alle oss andre her inne. Det er menneskelig å feile, feil kan bli gjort av oss alle. Hva som er skjedd i denne saken er det ikke opp til oss på forumet å være dommer over. Ha respekt for dette.

Mvh Lilith
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fuglefanger Vis innlegg
    Det er veldig trist å høre WO, men vi håper dere kjører på, spesielt denne siste runden så det blir en å huske :)
    Dette blir en runde å huske, men ikke grunnet spillet. Vil benytte anledningen til å takke for meg og jeg registrerer garantert ikke på noen ny server. Om jeg fullfører denne serveren kommer an på oppslutningen ellers. Jeg kan ikke love noen ny, sunnere og bedre livsstil da pengene som vanligvis går til gull helt sikkert vil bli brukt på fest og fanteri.

Mhv,
    en av FK

Side 1 av 9 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjon rundt T5
    By Staketten in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2014-02-19, 22:16
  2. diskusjon angående 5d
    By Kenob in forum S1 - runde 6: juli 2012 - april 2013
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2012-10-31, 21:17