Side 2 av 9 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 81

Tråd: Diskusjon angående multihunter sin praksis og lovverket rundt det

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fuglefanger Vis innlegg
    Det er veldig trist å høre WO, men vi håper dere kjører på, spesielt denne siste runden så det blir en å huske :)
    Tja, det som er sikkkert er vel at WO, til tross for mye annen morro på denne serveren, mest av alt kommer til å huske denne fadesen som på ingen måte har bidratt med noe positivt. Eg skammer meg over hele systemet når det får slike utslag som i dette tilfellet. Med andre ord er travian ferdig for min del.

Men når det er sagt, så vil ikke WO eller deres allierte være bekjente av å gi opp. Så vi skal sørge for å gi jernet helt til siste slutt. Det ville jo være trist å bare gi bort seieren
    S1: Runde 5. GalGnu - PD, senere DM (seier)
    S2: Runde 5. Cujo - WO
    S5: Runde 1. GalGnu - PD

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lilith Vis innlegg
    Forum Admin kommentar: Lilith
    Heisann.. Her ser jeg at dere diskuterer en spesiell sak som omhandler mh sin avgjørelse og en navngitt spiller. En MH kan dessuten aldri diskutere sak med andre enn den som saken gjelder, så å ta dette opp på forumet virker kun på en måte. Å henge en mh ut uten at han eller hun kan forklare hvorfor han/hun har handlet i denne saken. Jeg leser at dere har tatt denne saken videre så dere kjenner til den rette klagegangen i slike saker, det burde også derfor være helt unødvendig å ta dette på en offentlig arena som forumet er. Det er heller ikke ok for spilleren dette gjelder, å bli navngitt på ett offentllig forum. Ja jeg kommer til å fjerne deler av innleggene som ikke er i tråd med forumreglene. Minner dere på denne regelen her: § 5d - Ban/utestengelser/moderering
    Blokkeringer (utestengelser/bans) og moderering gjort på forumet, IRC eller i spillet skal ikke tas opp eller diskuteres på dette forumet.

Diskusjoner om hvorfor en spiller er blokkert er ikke tillatt, slike diskusjoner skal gjøres på privat melding med multihunter, moderator eller admin.

Forsøk på å omgå utestengelser vil resultere i skjerpet straff.

Når dog dette er sagt, så er det viktig for meg å si at multihunter er en helt vanlig person som alle oss andre her inne. Det er menneskelig å feile, feil kan bli gjort av oss alle. Hva som er skjedd i denne saken er det ikke opp til oss på forumet å være dommer over. Ha respekt for dette.

Mvh Lilith
    Tjaa.. Syntes det var høyt nødvendig å informere resten av serveren om dette. De har rett til å vite hva de får igjen for å bruke mange hundre og kanskje tusenvis av kroner på.

Standard

Det ryktes at det er noe som missfornøyde spillere sprer uansett, feks er skype et redskap som de fleste på travian bruker i dag, jeg er helt sikker på at det også er diskutert der... Det vil alltid være sånn at noen er missfornøyd, trusler om "nå skal jeg finne meg noe annet å gjøre om dere ikke gjør som jeg sier" har vært sakt av mange gjennom tiden, å drive å slenge dritt om de som jobber som frivillige for at vi skal få muligheten til å spille dette er bare teit... La teamet gjøre jobben sin enten det er som moderatorer eller MH.

Å nærmest antyde at travian-norge går adundas for at mh gjør jobben sin er bare fjærnt, joda travian-norge har få spillere i dag, men tviler sterkt på det er pga "strenge mh som tar feil avgjørelser"....

Og et lite ps: Jeg ser diverse som poengterer at "vi bruker gull og vi slutter pga dette".... Man får ikke særbehandling selv om man bruker gull, det er vel noe av sjarmen med travian, det kanskje og se noen som sutrer "vi får ikke viljen vår så da slutter vi" - en del av dere har sikkert lett etter "grunner" til å slutte lenge ;)

Standard

Klart vi vil la MH gjøre JOBBEN SIN. Ingen som ønsker det mer enn vi spillere.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Det ryktes at det er noe som missfornøyde spillere sprer uansett, feks er skype et redskap som de fleste på travian bruker i dag, jeg er helt sikker på at det også er diskutert der... Det vil alltid være sånn at noen er missfornøyd, trusler om "nå skal jeg finne meg noe annet å gjøre om dere ikke gjør som jeg sier" har vært sakt av mange gjennom tiden, å drive å slenge dritt om de som jobber som frivillige for at vi skal få muligheten til å spille dette er bare teit... La teamet gjøre jobben sin enten det er som moderatorer eller MH.

Å nærmest antyde at travian-norge går adundas for at mh gjør jobben sin er bare fjærnt, joda travian-norge har få spillere i dag, men tviler sterkt på det er pga "strenge mh som tar feil avgjørelser"....

Og et lite ps: Jeg ser diverse som poengterer at "vi bruker gull og vi slutter pga dette".... Man får ikke særbehandling selv om man bruker gull, det er vel noe av sjarmen med travian, det kanskje og se noen som sutrer "vi får ikke viljen vår så da slutter vi" - en del av dere har sikkert lett etter "grunner" til å slutte lenge ;)
    Det har seg slik at det ikke er alle som tar seg tid til å lese seg opp på de 30 chattene de har skype hver eneste dag. Dermed er forumet et fint kommunikasjonsmiddel som lar deg videreformidle informasjon til andre spillere. Det har seg også slik at vi dessverre ikke har noen felleschat med fienden. Meg bekjent er det heller ikke vanlig..

Travian-norge vil nok få kjenne på det harde liv om det fortsette med at spillere slutter.. Grunnen til sletting kan være så mangt.

Uten "oss" gullbrukere ville det nok sett rimelig tomt ut i pengesafen til Travian.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av HLO Vis innlegg
    Det har seg slik at det ikke er alle som tar seg tid til å lese seg opp på de 30 chattene de har skype hver eneste dag. Dermed er forumet et fint kommunikasjonsmiddel som lar deg videreformidle informasjon til andre spillere. Det har seg også slik at vi dessverre ikke har noen felleschat med fienden. Meg bekjent er det heller ikke vanlig..

Travian-norge vil nok få kjenne på det harde liv om det fortsette med at spillere slutter.. Grunnen til sletting kan være så mangt.

Uten "oss" gullbrukere ville det nok sett rimelig tomt ut i pengesafen til Travian.
    Da bør du redusere de 30 chatene til 3, evnt er det sånn at de som ikke gidder å lese det der skal få det ned over ørene på forumet her hvor de kun hører på hyling godt verdig en 4 åring i verste trassalder om folk som ikke får viljen sin...

Hadde mh og travian bøyet av hver gang de fikk protester fra en bunke med spillere... ja så kunne man like godt ha kastet hele regelverket og kalt det anarki... Og da tipper jeg de fort ville fått en enda tommere pengesafe enn at dere slutter ;) Men ja traviannorge er nok så lite nå at det er bare dere 20 spillerne som bruker gull av større mengder nå... Lykke til med deres fremtidlige spill, skulle tro kabal er det beste for dere da :)

Standard

Jeg setter strek her, så får MH og kontoeier sloss med nebb og klør :)

Standard

Hei

Vi ber om at avgjørelser/saker holdes mellom multihunter og den involverte parten. Alle vi i teamet har taushetsplikt og uansett hvilke påstander som måtte komme om en spesifikk sak hverken kan eller vil vi forsvare/bekrefte/avkrefte/diskutere eller på noe som helst annet vis snakke om saken. Det gjør det umulig for oss å gi et balansert bilde av saken.

Husk også at det er mot forumreglene å diskutere spesifikke saker, og vi ber dere derfor om å moderere dere litt i forhold til dette.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Når de rette lamper lyser op på himlen, så....

Nu er det ikke unormalt at en forurettet part i travian skriger op om korruption og snyd og bedrag, specielt om man mener at nogen kender nogen, så snyder de helt klart. Men lad nu det være det, bare en oplysning til nye brugere, det er ikke altid den der råber højest som har mest ret.

Det sagt, så er Norsk Travian et meget lille community, så jeg har et forslag til mere åbenhed. Det er ikke tit man ser en STOR MH sag her i norge, hvor mange spillere virkelig påberåber sig snyd, truer med at slette, eller generelt bare laver kæmpe drama på forum, skype etc omkring en given MH/server og behandling af sag hvor spillerne føler sig uskyldigt bortdømt.

Dette vil altid blive et åbent slagsmål på ord, hvor spillerne siger en masse de ikke må, og admins må gå i deffensiv på MH's vegne og redigere efter forums regler. Det vil altid skabe en kæmpe kløft mellem team og spillere, for det ser ud som teamet bare redigerer sig ud af problemer, upåagtet om det er sagen, eller ej.

Mit forslag lyder på et community på forum hvor forudrettet kan skrive sin sag, KUN 1 indlæg, derefter kan MH forklare sig, evt kan man ligge den samlede igm udveksling ud mellem MH's og konto. På den måde kan folk selv danne sig et indtryk.
    Husk, oftest er snyd faktisk snyd og det kan jo sagtens være skjult for ally vennerne at man lige har et par ekstra konti, eller får en god ven der også er på server til lige at logge ind etc etc. Nogle gange forholdsvis harmløst, men stadig snyd.

Man skal stole på sine venner herinde, sine ally kammerater, men nogle snydere er der, ikke alle kan være fejl bedømt af MH. Og for guds skyld, snakker generelt, kender ikke noget om den pågældende sag, ville give mit forslag til en "fair rettergang" så folk som sagt selv kan bedømme skidt fra kanel og tegne sit eget billede af hva der foregår.

Hvor er Robin????

Forum Admin kommentar: Lilith
    Fjernet stjerner
    Sist endret av Lilith : 2013-10-19 kl 13:31
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Av hensyn til spiller og til taushetserklæringen vi i teamet har underskrevet, er det nok ikke aktuelt å legge ut en sak som du foreslår, Batman.
    Vi har ikke lov til å gå i en diskusjon om en sak, med andre enn kontoeier via ingame-meldinger eller epost.

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Side 2 av 9 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjon rundt T5
    By Staketten in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2014-02-19, 22:16
  2. diskusjon angående 5d
    By Kenob in forum S1 - runde 6: juli 2012 - april 2013
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2012-10-31, 21:17
  3. Diskusjon rundt WW og alliansene.
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013