Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 16 av 16

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Det ryktes at noen i allefall har startet å få fart i troppene.

Standard

Det ryktes at speed spillerne med Stian i fronten er de eneste med ben i nesen, samtidig som det kombineres med intelligens...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Rohirrim Vis innlegg
    Det ryktes at speed spillerne med Stian i fronten er de eneste med ben i nesen, samtidig som det kombineres med intelligens...
    Ryktes at jeg etter ryktene er enig, og at berettiget kritikk og vurdering kanskje er noe som burde høres på før slike ting skjer neste gang. *hoi* nå kommer trollene! Dramafactor on (party)
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Lat&Distre
    Guest

Standard

Det kommer ikke til å skje, så om dere ikke er fornøyd så kan dere danne egen ally

Eg kommer ikke til å diskutere dette mere. Uansett hva vi gjør så er det galt og etter 2 dager med shitt fra alle hold ang xxx så kommer eg ikke til å forandre meing her.

xxx

Først og fremst har vi ikke valgt dere som ledere, men har respektert at dere har gjort en kjempeinnsats på diplomatisiden og holde orden på serveren som vi også har fulgt og akseptert.

For det andre anser vi dere heller ikke som ledere, men flotte teambyggere.

Det kan selvfølgelig vises forståelse for at skepsisen er der, men da foreslår vi at dere går ut igjen og danner tilbake den alliansen dere allerede hadde før dere kom hit.

Har dere andre forslag på løsning så alle blir fornøyd er de også velkommen.

Altså nå har vi nettopp hatt en runde med en konto som gikk rough og lot det gå over alliansen fordi han hadde tilgang til rettigheter i allyen fordi dual var teamleder og de bygde opp ambassaden for å få plass til alle.

Rettighetene til å kicke og invitere spiller + gi rettigheter vil ikke bli gitt til mer en 1 eller 2 kontoer, for å begrense sjansen for at slike episoder gjentar seg. Det har ikke noe med dere å gjøre men rett og slett fordi vi må ha trygghet for allyen.

Kontoer blir også hackett daglig her og vi vil begrense oddsen for at de kan ødelegge allyen også når de kommer seg inn.

xxx

Først og fremst har vi vår lille gruppe som opprinnelig var i alliansen vi har lyst å ta vare på. Det er ikke godt å vite hva dere på nytt klarer å rote til.

Vi ønsker rett og slett kunne spille resten av serveren uten at det skal bli mer problem nå men vi er skeptisk til hvordan ting utvikler seg i blant.

Dette er for det beste for de spillere som har stått sammen fra dag 1. Når det er sagt så er det mange flotte spillere i alliansen

Har dere problemer med å gi oss det vi har hatt fra dag 1?

hva trenger dere rettighetene til ?

xxx

Da foreslår jeg vi får de tilbake....Det blir feil når vi faktisk bygde opp allyen de første mnd....Regner med på forståelse for dette og ikke bare "gjøre som man vil" tendens atter en gang fra ledelsen...

Håper det løser seg greit

Fordi dere ikke er lederkonto ? Ikke meg som fjerna de, og har ikke vert inne å sett på det.

xxx

Hei, hvorfor er deler av rettighetene våre fjernet fra allyen vi var med å danne?

-------------------------------------------------------------------------------

Det ryktes at man kan forstå Stian og co`s reaksjon og at det til slutt ble nok, og dette er bare toppen av isfjellet av måten ting har vært gjort på.
    Nøkkelord som manipulering og dominans er i høysete.
    Stiller man spørsmål ved ting blir man beskyldt for å være egoistisk og negativ.
    Man sitter på skypelogger hvor "ledere" baksnakker og påvirker sine medspillere.
    Mm`er som inneholder "sier jeg hopp så spør dere hvor høyt" kan man flire av hadde det vært gjort med en sjarme og tøys, dessverre har det vist seg å være sagt i en tone av alvor....

Standard

Noen tar hendelser i spillet litt for alvorlig, når man går ut på facebook for å advare folk mot navngitte spillere og bruke så mange timer og energi på drittslenging så burde man gått i tenkeboksa, vurdere om livet burde ta ei anna vending, åpne vinduet å fått seg litt frisk luft. Ikke ta dette spillet så seriøst da jenter ;)
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Åherremin ryktes det, lol. Facebook er offentlig, men også privat vil jeg si da man har familie og venner man gjerne ikke trenger dele alle sine synder med....om man ikke som i dette tilfelle har gode venner som hjelper en:)

Thomas jeg må rykte litt til, det er etter som jeg forstår et lovbrudd?

§ 247. Den som i ord eller handling optrer på en måte som er egnet til å skade en annens gode navn og rykte eller til å utsette ham for hat, ringeakt eller tap av den for hans stilling eller næring fornødne tillit, eller som medvirker dertil, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år. Er ærekrenkelsen forøvet i trykt skrift eller i kringkastingssending eller ellers under særdeles skjerpende omstendigheter, kan fengsel inntil 2 år anvendes.

Straff efter §§ 246 og 247 kommer ikke til anvendelse dersom det føres bevis for beskyldningens sannhet.
    2. Selv om det føres sannhetsbevis som nevnt under 1, er beskyldningen straffbar dersom den er fremsatt uten at der var noen aktverdig grunn til det eller dersom den ellers er utilbørlig på grunn av formen eller måten den er fremsatt på eller av andre grunner.
    http://lovdata.no/dokument/NL/lov/19...#KAPITTEL_2-16

Kan jeg ta meg litt frisk luft nå tro...

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 19:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 07:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014