Side 66 av 88 FørstFørst ... 1656646566676876 ... SisteSiste
Viser resultater 651 til 660 av 871

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RubZen Vis innlegg
    Det ryktes at jeg ikke er den eneste som stusser på hvorfor NWA deffer med øks istedenfor de 95% andre av defensive tropper som de ved veldig stor sannsynlighet besitter?...
    Det ryktes at jeg fikk beskjed om at det overproduksjon av tropper som var grunnen. Hater det når jeg setter på 23k øks i deff byen min :/

Standard Sinnasvenskens drøm

Det ryktes at jeg ikke er den eneste som stusser på hvorfor NWA deffer med øks istedenfor de 95% andre av defensive tropper som de ved veldig stor sannsynlighet besitter?
    Det ryktes at det har en veldig logisk forklaring. Ryktet sier at NWA har 35 phal, 35 spyd og 30 prets. Av disse døde 3 phalanxer og 2 spyd hos thoughtleech - resten av deffet var fra andre allianser. Ergo: 5%.

Sitat Opprinnelig skrevet av larsi:P Vis innlegg
    Det ryktes at jeg fikk beskjed om at det overproduksjon av tropper som var grunnen. Hater det når jeg setter på 23k øks i deff byen min :/
    Det ryktet jeg har hørt er at øksene egentlig var spydmenn, men at en bug (les: konspirasjon fra MH og Pippin) gjorde dem om til øks, og at NWA ville kvitte seg med overflødige øksmenn som en direkte følge av det. I tillegg var det noe med Gud og Jesus, men den delen av ryktet hørtes så usannsynlig ut så jeg fulgte ikke med.

Peace!
    Sist endret av Hitchslap : 2014-03-06 kl 22:49 Årsak: typo

Berserk
    Ble medlem
    Oct 2011
    Sted
    Bergen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hitchslap Vis innlegg
    Det ryktes at det har en veldig logisk forklaring. Ryktet sier at NWA har 35 phal, 35 spyd og 30 prets. Av disse døde 3 phalanxer og 2 spyd hos thoughtleech - resten av deffet var fra andre allianser. Ergo: 5%.
    Akkurat ja, så dere forsvarte med øks på gøy da altså? Ser man det altså, ting blir jo bare mer og mer sannsynlig etterhvert som tiden går. Det var vel fordi dere har så mye tropper i NWA, at hvorfor ikke bare deffe med litt øks også, ikke sant?
    s1: Neiseiduda - DA - Victory!
    s4 Vikingr - Våken
    http://travian-reports.net/us/report/1842638700d

Standard

Akkurat ja, så dere forsvarte med øks på gøy da altså? Ser man det altså, ting blir jo bare mer og mer sannsynlig etterhvert som tiden går. Det var vel fordi dere har så mye tropper i NWA, at hvorfor ikke bare deffe med litt øks også, ikke sant?
    Det ryktes at jeg sliter med å forstå om dette er et seriøst innlegg eller ikke.

Hvis det skulle være uklart:
    NWA har virkelig mer enn 100 (hundre, cien, hundert, centum, hundred, 10^2, romertall C) defftropper, altså. Og, nei, Multihunter og Pippin har ikke konspirert mot NWA og tryllet om spydmenn til øks. Innlegget var et forsøk på en spøk.

Peace

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2013

Cool Good people

Sitat Opprinnelig skrevet av Hitchslap Vis innlegg
    Forsøk på å gi feilinformasjon?
    Kan informera ALLA om att den enda som har rätt att kontinuerligt komma med felinformation till Våken medlemmar är Sinnasvensken själv - alla andra gör sig icke besvär!

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2013

Cool Senaste nytt från Gråzonen

Senaste nytt

Illasinnade trupper har i sann Putin stil utfärdat en massaker på en - enligt uppgifter från Våken - illigal bosättning i den gråzonen. Bosättningen styrdes av Musse och hans hans vänner och innehöll enligt uppgifter mellan 5-600 invånare, i attacken sägs också över 2000 knubbisar och närmare 5000 yxmän avlidit. De hemska trupper som slog till i skydd av mörkret landade i 19 vågor och ödelade byn totalt.

Enligt obekräftade uppgifter lär det finnas mer illigala bosättningar i den ´så kallade´ gråzonen. Hur de illisinnade Våken tänker hantera dessa är ännu oklart - klart är dock att 32 resursfält raderats inom 1 dygn och att dessa tidigare gick att finna i såväl huvudstad som supportort.

Vi återkommer med mer information.....
    Sist endret av sinnasvensken : 2014-03-07 kl 06:08 Årsak: Out of controll - when I turn my power on, i will go bananas bananas...

Hirdmann Staketten sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2013
    Sted
    Under eit tak.

Standard

Det ryktast at eitt par danskar på sørvesten har feiga ut.

Standard

Det ryktes at Våken kjøper bandasjer og bøtter som gale. En aksjon skal vel planlegges slik at dette IKKE skulle være av behov? Dog godt å se at Våken husker

BerserkBerserkBerserk El Gringo sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2008
    Sted
    Puben

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av slegga Vis innlegg
    Det ryktes at Våken kjøper bandasjer og bøtter som gale. En aksjon skal vel planlegges slik at dette IKKE skulle være av behov? Dog godt å se at Våken husker

Alltids greit å ha med litt plaster når guttene er litt uheldige å snubler! Skrubbsår er noe dritt! Hender det seg at noen av de er litt for harde på mjøden også, ikkje bra!
    MØL S4-Våken Ancient Europe-Elite S2-????? S4 - S&L

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av El Gringo Vis innlegg
    Alltids greit å ha med litt plaster når guttene er litt uheldige å snubler! Skrubbsår er noe dritt! Hender det seg at noen av de er litt for harde på mjøden også, ikkje bra!
    Godt å høre - vi vil jo ikke at noen møter veggen, vil vi vel? Men dette med plaster mot bakrus går egentlig over hodet mitt...
    Spiller Ra som dual under diverse kontonavn

Side 66 av 88 FørstFørst ... 1656646566676876 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter