Side 56 av 88 FørstFørst ... 646545556575866 ... SisteSiste
Viser resultater 551 til 560 av 871

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Er det nok å bruke 1300 katapulter for å bombe 8 mål i en støtteby?
    Krig er krig

Hirdmann Staketten sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2013
    Sted
    Under eit tak.

Standard

Det blir fort mykje bra heltetrening av å ta over plyndringsmål.

Standard

Det ryktes at folk er lei.

Ble medlem
    Oct 2013
    Sted
    Under eit tak.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ImSoa Vis innlegg
    Det ryktes at folk er lei.
    Lei kva då? Feigingane som har samla seg i dei fire største alliansane?

Standard

Hmmm feiginger?

Ble medlem
    Oct 2013
    Sted
    Under eit tak.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anonym Vis innlegg
    Hmmm feiginger?
    Alle med fylgjande motto: If you can't beat them, join them. Det er ingen tvil om at ei einaste av desse fire alliansane åleine kan knusa halvparten av dei andre alliansane på topp 20-lista. Dimed kan resten delast inn i to grupper: Dei som er farmar, og dei som står saman og kjempar for harde livet som ein opposisjon til dei store massane. Det er så klart at den einaste frykta ein B~B/DLS/DK-spelar har, er Våken. For oss utanom denne kvartetten er det alltid ei frykt for å logga ut da ein aldri veit kva tid det dukkar opp uprovoserte angrep frå alle kantar. Det er fyrst då ein verkeleg spelar Travian.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Staketten Vis innlegg
    Alle med fylgjande motto: If you can't beat them, join them. Det er ingen tvil om at ei einaste av desse fire alliansane åleine kan knusa halvparten av dei andre alliansane på topp 20-lista. Dimed kan resten delast inn i to grupper: Dei som er farmar, og dei som står saman og kjempar for harde livet som ein opposisjon til dei store massane. Det er så klart at den einaste frykta ein B~B/DLS/DK-spelar har, er Våken. For oss utanom denne kvartetten er det alltid ei frykt for å logga ut da ein aldri veit kva tid det dukkar opp uprovoserte angrep frå alle kantar. Det er fyrst då ein verkeleg spelar Travian.
    Vil vel ikke si det er feigt når flere allianser rotter seg sammen mot en overmakt, uten denne allieringen ville denne serveren vært enveiskjørt uten noen form for konkurranse, og hadde virkelig det vært kjekkere?
    Og det du sier er at de uten mulighet til å kjempe tilbake og dem som daglig våkner opp med masse ress tap(hmm hva er det man kaller det igjen.... Jo, farm var det) og det er jeg helt enig i! Det er først når man er farm man virkelig spiller Travian!

Ble medlem
    Oct 2013
    Sted
    Under eit tak.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anonym Vis innlegg
    Vil vel ikke si det er feigt når flere allianser rotter seg sammen mot en overmakt, uten denne allieringen ville denne serveren vært enveiskjørt uten noen form for konkurranse, og hadde virkelig det vært kjekkere?
    Og det du sier er at de uten mulighet til å kjempe tilbake og dem som daglig våkner opp med masse ress tap(hmm hva er det man kaller det igjen.... Jo, farm var det) og det er jeg helt enig i! Det er først når man er farm man virkelig spiller Travian!
    Her skreiv du mykje rart. For det fyrste: Overmakt? På kva måte er Våken ein overmakt? Det er jo nett BB/DLS/DK-konføderasjonen som er overmakta! Våken har per i dag 31 spelarar og 393428 poeng, medan den verkelege overmakta samla har 86 spelarar og omlag 650000 poeng.

Og så var det den siste biten eg tolkar som eit forsøk på provokasjon. Eg reknar med at du er betre til å lesa enn det du framstår som, og dimed fekk med deg poenget i innlegget mitt.

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2013

Post Japp -- japp

Den här servern har följande problem - må hända att det är ett ´norskt problem´?

* De flesta är fredstörstande och tycker om att se sina byar och trupper växa, men få använder dem.
    * De flesta är individualister och vill köra sitt eget race (här ingår en stor portion självkritik)
    * De flesta nedvärderar sin egen allians och sitt eget konto (Våken är som de gamla Sovjet - de flesta är övertygade om deras storhet men hur ligger de till egentligen?)

Tycker den senaste veckan (veckorna visat att servern är helt jämn) och visst sjutton finns det hammare på bägge sidor som kan ´knuse´ flera huvudstäder - den stora frågan är väl varför dem ligger i verktygslådan o skräpar.
    Sist endret av sinnasvensken : 2014-02-19 kl 18:07 Årsak: Du vet - storhetsvansinne

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Staketten Vis innlegg
    Her skreiv du mykje rart. For det fyrste: Overmakt? På kva måte er Våken ein overmakt? Det er jo nett BB/DLS/DK-konføderasjonen som er overmakta! Våken har per i dag 31 spelarar og 393428 poeng, medan den verkelege overmakta samla har 86 spelarar og omlag 650000 poeng.

Og så var det den siste biten eg tolkar som eit forsøk på provokasjon. Eg reknar med at du er betre til å lesa enn det du framstår som, og dimed fekk med deg poenget i innlegget mitt.
    Våken er en ovemakt hvis disse alliansene du nevner over hadde stått alene uten støtte. Våken har 12 spillere innenfor top 20, i motsetning til DK, BB og DLS som har henholdsvis 1,4,0. Alene står disse alliansene alt for svakt og det er kun sammen disse alliansene kunne kjempe en fair fight mot Våken.

Side 56 av 88 FørstFørst ... 646545556575866 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014