Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 19 av 19

Tråd: Diskusjonstråd verdens underverk

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    You're too late, kiddo
    Yeah, som om du får lov :D
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Kan bare starte med natar, ingen som tar planer.

Standard

Eller kanskje nox spillere flest er for liten? :(

Er vel ikke noen allianser der ute, som er istand til å kjøre et WW enda?
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Synes at Natarene skulle begynne å bygge jeg, ser ut som om de fleste WW er Unwanted uansett...
    nox2: Bidoof/SØT nox3: Bidoof/SEPE nox4: Grissom/SEPE (startet dagen før EG) nox5: Condor (quit) - TReality/[B-E&K] nox6: Molossers (quit) nox9: Pallas Athene/ (~B-K~)/SimCity Nox14: Baldrian/AC nox15: The Overseer (quit) - Hoffegutten (NOX WW - winner :p ) s4: ofl comf2014: Zuma

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Scrulla Vis innlegg
    Synes at Natarene skulle begynne å bygge jeg, ser ut som om de fleste WW er Unwanted uansett...
    Neeei, det er teit, ikke spoler all moroa nå -.-

At folk ikke har kapasitet til å ta ww enda betyr ikke at det forblir slik, kan jo skje noe senere om noen vil ta :D Litt gøy med litt nytt konsept her også, last alliance standing, for en gangs skyld ikke kornmas og tull, men kan herje som man vil. Serveren bør ikke ende tidligere pga. folk er ute av stand til å ta ww, er faktisk endel kontoer som har mye bra på gang her i henhold til både rekorder, offpoeng osv. Synd om det skulle bli spolert, så forventer egentlig at serveren fortsetter som normalt jeg men..
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Neeei, det er teit, ikke spoler all moroa nå -.-

At folk ikke har kapasitet til å ta ww enda betyr ikke at det forblir slik, kan jo skje noe senere om noen vil ta :D Litt gøy med litt nytt konsept her også, last alliance standing, for en gangs skyld ikke kornmas og tull, men kan herje som man vil. Serveren bør ikke ende tidligere pga. folk er ute av stand til å ta ww, er faktisk endel kontoer som har mye bra på gang her i henhold til både rekorder, offpoeng osv. Synd om det skulle bli spolert, så forventer egentlig at serveren fortsetter som normalt jeg men..
    Venter bare på at du skal begynne å vegge jeg :p Eller holder Stian deg for hardt i ørene? *LOL

Runden er kjedelig, tyrkerne og russerne blir bannet i øst og gevær (ikke noe unormalt med det, mer unormalt at tyrkerne holdt ut så lenge som de gjorde...). Nei, få igang bygging av VU natarer, heier på dere :p
    nox2: Bidoof/SØT nox3: Bidoof/SEPE nox4: Grissom/SEPE (startet dagen før EG) nox5: Condor (quit) - TReality/[B-E&K] nox6: Molossers (quit) nox9: Pallas Athene/ (~B-K~)/SimCity Nox14: Baldrian/AC nox15: The Overseer (quit) - Hoffegutten (NOX WW - winner :p ) s4: ofl comf2014: Zuma

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Scrulla Vis innlegg
    Venter bare på at du skal begynne å vegge jeg :p Eller holder Stian deg for hardt i ørene? *LOL

Runden er kjedelig, tyrkerne og russerne blir bannet i øst og gevær (ikke noe unormalt med det, mer unormalt at tyrkerne holdt ut så lenge som de gjorde...). Nei, få igang bygging av VU natarer, heier på dere :p
    Er det ikke litt sært at tyrkerne holdt så lenge?, og ikke minst at ingen byggeplaner er tatt, selv snart 2 uker etter slipp?
    Enda mer sært er det at Larsen faktisk ikke har vegga skikkelig denne runda.

Lurer litt på om vi har en unik server gående. Flere rekorder som kan bli slått kanskje?

Nå begynner du ikke vegge larsen
    Sist endret av Jordbæret : 2013-09-10 kl 23:31 Årsak: Ullsokker, det er kaldt!

Lat&Distre
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jordbæret Vis innlegg
    Er det ikke litt sært at tyrkerne holdt så lenge?, og ikke minst at ingen byggeplaner er tatt, selv snart 2 uker etter slipp?
    Enda mer sært er det at Larsen faktisk ikke har vegga skikkelig denne runda.

Lurer litt på om vi har en unik server gående. Flere rekorder som kan bli slått kanskje?

Nå begynner du ikke vegge larsen
    Rekord for flest sulta tropper?

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Jeg kan vegge for deg jeg, Larsen. No problemo.

Ev. så kan du vegge i meg.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Diskusjonstråd Verdens Underverk - End Game
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 16: januar 2014 - mai 2014
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2014-04-15, 14:19
  2. Diskusjonstråd Verdens Underverk - End Game
    By sommerfuglen in forum S4 - runde 6: september 2013 - juni 2014
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2014-04-15, 14:16
  3. Diskusjonstråd verdens underverk