Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Søker spillere til awesome ally

Standard Søker spillere til awesome ally

I og med at dette ser ut til å være en tråd for rekrutering av spillere får jeg også legge ut en liten stillingsannonse!

I min awesome ally trenger vi fler spillere. Du kan være med omtrent uansett, så lenge du oppfyller følgende kriterier:
    - Er minst 15 år (er egentlig ikke viktig, men fint om du klarer å gjøre deg forstått)
    - Har minst 2000 innbyggere (om du er veldig aktiv og klatrer fort kan du ha færre)
    - Tropperatio (tropper/pop) minst 3/1 (om du kan bygge masse tropper går det bra om du har litt færre tropper)
    - Ha erfaring (eller være villig til å ta til deg det jeg lærer deg)
    - Sette alliansen foran deg selv!

I tillegg skal du svare på følgende ting:
    - off/deff (eller begge)?
    - Bruker gull?
    - pop
    - tropper
    - målsetning for runden

Som dere skjønner er ikke dette en allianse for alle, men om du føler deg truffet må du for all del ikke nøle med å sende meg en melding her på forum, så skal jeg vurdere søknaden. OBS. alle søknadder med emne "Kan jeg bli med i alliansen" eller lignende vil ikke bli tatt seriøst!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av sim123 Vis innlegg
    I og med at dette ser ut til å være en tråd for rekrutering av spillere får jeg også legge ut en liten stillingsannonse!

I min awesome ally trenger vi fler spillere. Du kan være med omtrent uansett, så lenge du oppfyller følgende kriterier:
    - Er minst 15 år (er egentlig ikke viktig, men fint om du klarer å gjøre deg forstått)
    - Har minst 2000 innbyggere (om du er veldig aktiv og klatrer fort kan du ha færre)
    - Tropperatio (tropper/pop) minst 3/1 (om du kan bygge masse tropper går det bra om du har litt færre tropper)
    - Ha erfaring (eller være villig til å ta til deg det jeg lærer deg)
    - Sette alliansen foran deg selv!

I tillegg skal du svare på følgende ting:
    - off/deff (eller begge)?
    - Bruker gull?
    - pop
    - tropper
    - målsetning for runden

Som dere skjønner er ikke dette en allianse for alle, men om du føler deg truffet må du for all del ikke nøle med å sende meg en melding her på forum, så skal jeg vurdere søknaden. OBS. alle søknadder med emne "Kan jeg bli med i alliansen" eller lignende vil ikke bli tatt seriøst!
    Kan jeg bli med i alliansen din? :P

Standard

Ser ut til at Viking har enda flere stillinger enn PS. Klarer ikke Viking lederen noen ting selv?

Lignende tråder

1. søker NAV eller -NAV- spillere
    By svinseladden in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2014-11-22, 14:44
  2. Søker erfarne spillere til nox9 serveren
    By GamerCA in forum Generell snakking
    Siste innlegg: 2010-06-21, 10:55
  3. M.L.R Søker erfarene og aktive spillere!(Nox)
    By Dantom94 in forum Spørsmål
    Siste innlegg: 2009-10-05, 15:14
  4. min ally søker medlemmer
    By killerking in forum Generelt
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2008-10-06, 17:36
  5. Allianse søker aktive spillere s3
    By Vegard_O in forum Generelt
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2008-07-20, 22:55

Regler for innlegg