God fredagskveld (til de som er så ivrige at de leser det innen de neste 90 minuttene).
Jeg har et forslag til en tråd, som jeg synes burde opprettes for av et multiplum av grunner. Forslaget er å skrive en offisiell beretning om de ulike nox-rundene, som så postes i en låst sticker-thread.
Det er naturligvis enklest med de nyeste rundene, da de sitter ferskest i minnet. En person burde være i stand til å ta seg av en runde, på egen hånd. Jeg ser ikke for meg noen enorme tråder, da faller hensikten bort. Poenget er å få skrevet ned nok til at alle nye spillere kan sette seg inn i nox-historikken, dersom dette skulle være ønskelig.
Forutenom dette, så kan det jo også være passende å ha noe "å se tilbake på"; når man tross alt bruker så mye tid på spillet som man gjør.
Det er av ypperste viktighet at de som skriver historiene behersker språket svært godt, og er i stand til å være objektive uten å la allianse-preferanser komme styrende ut.
Er dette en idé som virker aktuell for flere? Jeg kan påta meg nox4, de andre rundene kan jeg særs lite om, da jeg har vært en servernomade, som har foretrukket det ganske utlandet størsteparten av min spilletid.