Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 46

Tråd: rubiner?

Standard rubiner?

gull, sølv, diamanter eller hva det nå enn brukes på travian.

jeg vet det er veldig mye delte meninger om dette spørsmålet, men hvor mye må man regne med å legge i en t4 konto for å ha en ekstremt god konto men bruke minimalt? :)
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    gull, sølv, diamanter eller hva det nå enn brukes på travian.

jeg vet det er veldig mye delte meninger om dette spørsmålet, men hvor mye må man regne med å legge i en t4 konto for å ha en ekstremt god konto men bruke minimalt? :)
    For å ha en referanse, så var vel gjennomsnittlig gullbruk på toppkontoer på T3.0-3.6 ca. 12 000ish? Med et standardavvik på 3000-5000, ville jeg anta. Dette har vel gått betraktelig opp nå?
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Standard

brukte langt mindre på mata hari.. tipper 4-5000 max. dracoo som har hatt flere toppkontoer der de kun kjøpte en gang, så var jo mulig uten mye på 3.6. tror vi kjøpte tre ganger på siste kontoen vår når vi spilte halv runde på comx
    POKE POKE BAM!

Standard

brukte langt mindre på mata hari.. tipper 4-5000 max. dracoo som har hatt flere toppkontoer der de kun kjøpte en gang, så var jo mulig uten mye på 3.6. tror vi kjøpte tre ganger på siste kontoen vår når vi spilte halv runde på comx
    Gjennomsnittet var allikevel langt over dette, men ja. Det var fint mulig å ligge godt plassert ved å kompensere for gullbruk med tidsbruk.

Jeg har spilt på toppkontoer uten gull i det hele tatt, men dette er nok også langt ifra noen norm. Er dette mulig på T4?
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

BerserkBerserkBerserkBerserk Alfadir sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim

Standard

Hei:D

Tror det er skrekkelig høyt gullforbruk for å ligge i topp, ser jo bl.a hvor mye kunstverk går for i starten. Prisene holdt seg høye nesten helt til slutten...
    Imperion Game Operator: http://www.imperion.no (Lagt ned)
    NOX: Alfadir, Strangelove, Assassins, Skattefuten, Dux Bellorum

Standard

hva er skrekkelig høyt alfadir?
    POKE POKE BAM!

Standard

Jeg tror de første kunstverkene gikk for opptil 50k sølv forrige nox, tilsvarer 500 gull.

Vi klarte en grei topp20 konto med rundt 5k gull sist runde, 1.5 mill offpoeng ish. Så man trenger ikke legge alt for mye inn i det.
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Standard

Man greier å bruke 10K Gull de første 2 ukene uten problemer......

Da hadde jeg en topp 10 konto, med lite farming.
    Nox 4-8: Andusj --- Nox 9: Pallas Athene --- Nox 14: Baldrian --- Nox 19: Andusj --
    Nox 20: CoolBreeze Nox 21: Hawkman Nox 22: Ensom

Standard

med underkant av 1000 gull? mulig å ha toppkonto med det?
    POKE POKE BAM!

Standard

med underkant av 1000 gull? mulig å ha toppkonto med det?
    Helt sikkert, med høy aktivitet er du topp 20.
    Nox 4-8: Andusj --- Nox 9: Pallas Athene --- Nox 14: Baldrian --- Nox 19: Andusj --
    Nox 20: CoolBreeze Nox 21: Hawkman Nox 22: Ensom

Side 1 av 5 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •