Side 5 av 5 FørstFørst ... 345
Viser resultater 41 til 46 av 46

Tråd: rubiner?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av sweet like candy Vis innlegg
    10 mill er helt innafor med 5k aktive kontoer, det er ikke mer enn 2k NOK pr konto i året.
    Og mest trolig så kjøper ikke de mer en, vel ingenting? på en runde. Det er godt mulig Travian.no tjener en hel masse på speed serveren sin, men godt over 50% av aktive spillere kjøper ikke engang gull. Men så kommer vi også til de som er veldig aktiv å kjøper langt mer gull verdt 2.000 kroner, og det pr runde! Så hvor mye overskudd Travian skulle ha på et år blir veldig vanskelig å gjette seg fram uten et budsjett. Men i mitt synspunkt, som ikke bruker så veldig mye gull, så synes jeg enda det høres veldig mye ut!

Om det kan være sant, kan godt være! ;) Jeg er uansett ikke noe flink til matte, og gikk heller ikke gjennom noe spesielt før jeg skrev dette.
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    jøss, kan du regne matte?
    Jeg kan telle til 800 capri sonne ihvertfall...
    Sist endret av sweet like candy : 2013-06-20 kl 15:35 Årsak: Larsen: SA DU IKKE FRA?!?!?! Jeg skulle jo være med
    CRAZY LIKE A DAZY

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ishjerte Vis innlegg
    Om travian får inn 10 mill. fra norske spillere i året, trur du at de penga går til Norge?
    Her trur jeg ikke det hjelper å kunne regne gitt.
    Tru kan du gjøre i kjerka.
    Pengene går nok mest sannsynlig til hovedselskapet i Tyskland.
    Briljeringen min med regneferdigheter gikk mest på at det ikke er borte i natta at de kan dra inn 10 mill på Norske servere.
    "Heia Drammen" Bruker jo 20k på en konto på 6 mnd.. Og det er jo en mengde spillere som Partysvensken som bruker gull som fulle sjørøvere..
    CRAZY LIKE A DAZY

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorkinator Vis innlegg

Om det kan være sant, kan godt være! ;) Jeg er uansett ikke noe flink til matte, og gikk heller ikke gjennom noe spesielt før jeg skrev dette.
    Dorkinator er jo flink på mange andre ting da!
    CRAZY LIKE A DAZY

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    eventuelt, tenk hvor mange sko!!!!!!
    brukte 600 gull på 65 dager elns. Låg rundt rank 15-25, låg på topp 6-10 farmere. Solo acc. Så fe dem andre bestemme om det va en bra acc eller ikke ;)
    Nox 13: Jordbærpolakken - Romer ( TR ) Nox 14: YamamaY - Romer ( Mettes )
    Nox 16: The Hunter - Galler ( AC/DC )

A Lion Never Smile - Moe

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMoee Vis innlegg
    brukte 600 gull på 65 dager elns. Låg rundt rank 15-25, låg på topp 6-10 farmere. Solo acc. Så fe dem andre bestemme om det va en bra acc eller ikke ;)
    tja.. eneste som vet hva som fåregår på din konto er deg selv. umulig å si hvem som er bra eller ikke uten å vite noe. :) nr 1 på simming kan lett være uten tropper, den beste angreps spilleren kan være anonym og ikke stikke hodet frem hver gang han gjør noe. noen av de aller beste spillerne jeg vet om er aldri i allychat/skriver ikke på forum, helt fenomenale spillere, men ikke aner hvem de er (dog de kjenner til dualene som tar all cred) :)

om man har 10k klubber i hver by og bare farmer en hel runde kan man ha bra statistikker uten å egentlig ha oppnådd noe :p (sier ikke at det er deg altså)

nox er lett og nox er vanskelig. på større servere kan du være en definert spiller (var hvert fall mulig tidilgere) og konsentrere deg om et område, på nox er det så få at det er vanskelig å få helheten.

sporet vel litt av nå...
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Side 5 av 5 FørstFørst ... 345

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •