Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 46

Tråd: rubiner?

Standard

hva regnes som høy? :p orker ikke 20 timer alene, haha
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    hva regnes som høy? :p orker ikke 20 timer alene, haha

12 timer + ?

I dag som alle har smarttelefon, så er vel det høyst mulig å ha en ganske aktiv konto alene vel?
    Nox 4-8: Andusj --- Nox 9: Pallas Athene --- Nox 14: Baldrian --- Nox 19: Andusj --
    Nox 20: CoolBreeze Nox 21: Hawkman Nox 22: Ensom

Standard

nånå.. med dagens nivå (no offence!!!) så kan du fint ha en aktivitet på 5-6 timer dagen og likevel spille en toppkonto om man har god forståelse for spillet, noe jeg vet du har suri:P
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

hihi, jeg har en 3-4 år gammel rosa mobil. langt fra noen smartphone :D
    snill du larsen, men mulig jeg er veldig rusten :) klarer såvidt å finne frem på traviankontoer nå om dagen.
    POKE POKE BAM!

Standard

hihi, jeg har en 3-4 år gammel rosa mobil. langt fra noen smartphone :D
    snill du larsen, men mulig jeg er veldig rusten :) klarer såvidt å finne frem på traviankontoer nå om dagen.
    Hihi, de er blitt litt rotete for de som ikke har spilt på en stund ja, på versjon t4 tror jeg at jeg lette en time etter hvor jeg kunne skifte bynavn (litt enklere i 4.2 versjonen though:D), men kommer seg fort vil jeg tro. Oppdragene gjør at man får superstart om man er litt småsmart også så burde gå veldig greit, å legge grunnlag for konto er blitt sånn 1milliongangerenklere enn før. + det er 2millionergangerenklere å ikke bli farm (hmm nå kom jeg i whine humør over oppdateringene men skal spare folk for det :D)
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

når kom 4.2?
    POKE POKE BAM!

Standard

når kom 4.2?
    ikke lenge siden, husker ikke helt :D

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Er snart ferdig med en T4-runde på ukx (germaner, toppkonto)

Har brukt 9000 gull... 2x3200 ble kjøpt på salg, så kosta ikke mye. Har ikke følt jeg måtte spare på gullet.

Vi bestemte oss for å ikke kjøpe noe på auksjonene... (Kun et par bøtter, natarhorn, TRsverd etc) og har spart mye på det. Har tapt de store simmeplasseringene grunnet mangel på kunstverk, men men!

Travian 4.2 rulles ut på nye servere - samma som T4, bare litt mer oppusset (mer gullkjøpsmas)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Er snart ferdig med en T4-runde på ukx (germaner, toppkonto)

Har brukt 9000 gull... 2x3200 ble kjøpt på salg, så kosta ikke mye. Har ikke følt jeg måtte spare på gullet.

Vi bestemte oss for å ikke kjøpe noe på auksjonene... (Kun et par bøtter, natarhorn, TRsverd etc) og har spart mye på det. Har tapt de store simmeplasseringene grunnet mangel på kunstverk, men men!

Travian 4.2 rulles ut på nye servere - samma som T4, bare litt mer oppusset (mer gullkjøpsmas)
    jeg har aldri vært bort auksjoner og sånne rare ting :) foresten, husker det var noe salg greier på comx, bruker det å være det på norske servere?
    POKE POKE BAM!

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Er salg på alle domener ca hver tredje måned (?). Er også kommet "flash-salg" som varer kun en kveld :P

Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •