Side 21 av 21 FørstFørst ... 11192021
Viser resultater 201 til 207 av 207

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Det ryktes at det er förste gang som flere multikontoer har kommet seg til EG, og til og med vunnet. Også en NOX rekord.

Fatty not impressed

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av 2rthunder Vis innlegg
    Det ryktes at det er förste gang som flere multikontoer har kommet seg til EG, og til og med vunnet. Også en NOX rekord.

Fatty not impressed
    Tror vi er et par som vet hva du henviser til her, og de påstandene er bare helt helt feil. Så enkelt er det. Ang. det andre så blir det det samme som å si at et mål i tippeligaen som fyker rett i krysset er dårligere enn et lignende mål i premier league fordi keeperen er dårligere og det er en liga av mindre prestisje, virker litt ignorant for min del.
    Dessuten tilsvarer også server størrelse at teamet rundt en rekord er mindre, sammenlign da f.eks med teamet warlords hadde da de satt den tidligere hammerrekorden, de hadde da ekstremt mange flere rundt seg enn det vi hadde. Dette går sånn sett opp i opp, ettersom de da har flere rundt seg som kan hjelpe med deff, lagring, ress osv. mens vi har færre, derimot har vi færre trusler (dog det skal nevnes at WL f.eks hadde svært få inc når de satt sin rekord), så at denne er mindre imponerende enn den og andre rekorder er en påstand som om du ser ting fra alle vinkler er helt feil. Serverstørrelse går i hovedsak opp i opp med fordeler og ulemper når det kommer til rekorder.
    En konto på nox, kan være like god og bedre enn en konto på comx, men pga. nivået vil man få færre offpoints og mindre annerkjennelse, derfor vil kontoen på comx bli regnet som den beste selv om det ikke er tilfelle. Er bare et eksempel, men det bør legges grunnlag for påstander før man kommer med dem.

Det du tror er multikonto regner jeg med gjelder The Mendacium og Fox Romeo, i dette tilfelle da meg og trygve som fram til dag 80 var på TM før vi byttet. Dette byttet gikk helt i samhandling med MH, og Stian tok over TM, mens jeg og trygve gikk over til Fox Romeo. At vi hadde et sittersystem, der vi relativt ofte sjekket innom TM pga. vi hadde enorme mengder tropper lagret der er ingenting å benekte, men derimot helt naturlig.
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Faktisk ikke kontoene The Mendacium og Fox Romeo jeg sikter til

Fatty
    ps: Flott hammer, en riktig superjobb å holde den oppe og utvikle den
    Sist endret av 2rthunder : 2013-12-23 kl 00:33 Årsak: tillegg

Standard

Fatty not impressed
    Faktisk ikke kontoene The Mendacium og Fox Romeo jeg sikter til
    Så da er det kontoen som ble "utropt som vinner" du vil til livs?

Er bare å spørre MH/Admin om den også. For ikke noe som har motstritt reglene har skjedd der. Jeg var på The Overseer i begynnelsen, men etter mange store uoverensstemmelser gikk bl.a. jeg og en annen spiller ut av den kontoen og etter karenstiden inn på Hoffegutten.

Så om det er oss du sikter til, så har det aldri skjedd noe som strider mot reglementet, hverken hos oss som gikk over til den kontoen eller hos guttungen som eier kontoen.
    nox2: Bidoof/SØT nox3: Bidoof/SEPE nox4: Grissom/SEPE (startet dagen før EG) nox5: Condor (quit) - TReality/[B-E&K] nox6: Molossers (quit) nox9: Pallas Athene/ (~B-K~)/SimCity Nox14: Baldrian/AC nox15: The Overseer (quit) - Hoffegutten (NOX WW - winner :p ) s4: ofl comf2014: Zuma

Standard

Det ryktes at det finnes en HoF over runde 15...

Dere finner den her
    Sist endret av Lilith : 2013-12-29 kl 13:22
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Dessuten tilsvarer også server størrelse at teamet rundt en rekord er mindre, sammenlign da f.eks med teamet warlords hadde da de satt den tidligere hammerrekorden, de hadde da ekstremt mange flere rundt seg enn det vi hadde. Dette går sånn sett opp i opp, ettersom de da har flere rundt seg som kan hjelpe med deff, lagring, ress osv. mens vi har færre, derimot har vi færre trusler (dog det skal nevnes at WL f.eks hadde svært få inc når de satt sin rekord), så at denne er mindre imponerende enn den og andre rekorder er en påstand som om du ser ting fra alle vinkler er helt feil. Serverstørrelse går i hovedsak opp i opp med fordeler og ulemper når det kommer til rekorder.
    En konto på nox, kan være like god og bedre enn en konto på comx, men pga. nivået vil man få færre offpoints og mindre annerkjennelse, derfor vil kontoen på comx bli regnet som den beste selv om det ikke er tilfelle. Er bare et eksempel, men det bør legges grunnlag for påstander før man kommer med dem.
    Både enig og uenig. Comx er ikke hva den var for en del år tilbake, samme type rekord var svært mye vanskeligere for 5 år siden enn for 3 år siden. Kommer også mye ann på hva man legger vekt på når man sier en konto er imponerende. Comx har alltid vært en plass det er fler av de beste enn nationale servere, dog å bruke titusenvis(?) av kroner på en konto er alt annet enn imponerende for min del. Mer underholdene med en katt som mjauer :)
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    Både enig og uenig. Comx er ikke hva den var for en del år tilbake, samme type rekord var svært mye vanskeligere for 5 år siden enn for 3 år siden. Kommer også mye ann på hva man legger vekt på når man sier en konto er imponerende. Comx har alltid vært en plass det er fler av de beste enn nationale servere, dog å bruke titusenvis(?) av kroner på en konto er alt annet enn imponerende for min del. Mer underholdene med en katt som mjauer :)
    Egentlig mest enig du her, bare annen formulering tror jeg + litt ekstra :) Alt kommer jo an på hva en enkeltperson vektlegger naturligvis, men er nok et flertall som ser kun på statistikk de får og ikke vektlegger annet som kommer frem. Poenget ligger vel i at rekorder på mindre servere blir mindre annerkjent, selv om det ikke er grunnlag for at de skal bli det ettersom det kan ligge vel så mye jobb og utfordringer i det.

At det var vanskeligere for 5 år siden er jeg helt enig i, men det er nok mest på grunn av versjonen på serverne og at spillertallet var skyhøyt, selv om man kunne klare seg fint med et bra team, noe blant annet KFL er et godt eksempel på på ukx.
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Side 21 av 21 FørstFørst ... 11192021

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 19:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 07:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014