Side 2 av 21 FørstFørst 123412 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 207

Tråd: Fakta og rykter

Standard

med tanke på all snakk om "du brukte spioner" "nei, du brukte spioner" "det er juks å bruke spioner" osv fra forrige runde tviler jeg på at det var noen badguys her. badguys elsker å bli hatet :)
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    med tanke på all snakk om "du brukte spioner" "nei, du brukte spioner" "det er juks å bruke spioner" osv fra forrige runde tviler jeg på at det var noen badguys her. badguys elsker å bli hatet :)
    Hva skjedde egentlig med standarden på nox? Den er jo helt død. :(
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Standard

haha... savner du å svartlegge andre spillere og ha mindgame i endgame om hvem som vinner?
    POKE POKE BAM!

Standard

haha... savner du å svartlegge andre spillere og ha mindgame i endgame om hvem som vinner?
    Hva skjedde med alle forumtrollene?
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Standard

pika boooooooooooo
    POKE POKE BAM!

BerserkBerserkBerserkBerserk Alfadir sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim

Standard

så siden jeg ikke har spilt på 2 år eller noe.. hvem er AC? :)
    Zergallianse på NOX. Kjedelig når alle er allierte og fordelene tipper i så stor favør til den ene siden. Var liksom ikke noen reel kamp om å vinne. Jeg var på tapersiden, men det er helt greit.
    Imperion Game Operator: http://www.imperion.no (Lagt ned)
    NOX: Alfadir, Strangelove, Assassins, Skattefuten, Dux Bellorum

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alfadir Vis innlegg
    Zergallianse på NOX. Kjedelig når alle er allierte og fordelene tipper i så stor favør til den ene siden. Var liksom ikke noen reel kamp om å vinne. Jeg var på tapersiden, men det er helt greit.
    Fjomp:P Det som er vittig er de andre sidenes oppfattning av at AC var alliert med alle, vi telte vel 50 stykker mot over 200 på et tidspunkt, i fiendes favør (endret seg litt i EG da vi allierte oss med HA), men still var dere mange flere, tallene på slutten lyver litt ettersom det var gaaaanske mange som sletta etter de ble bomba :P

Gikk vel mer i at vi var få og gode, mens andre siden var maaange og altfor mange helt ok -- spillere..

Så zergally blir feil, blir med protossally med mange få gode og effektive "units" :D
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alfadir Vis innlegg
    Just another dårlig taper uten innsikt, trenger mange hender for å telle dere alle
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Lat&Distre
    Guest

Standard

Gutter og jenter - hva sier dere til å utsette den dårlige stemningen til etter runden er begynt, og heller tenke positivt, se fremover og legge koselige planer med deres dualer?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lat&Distre Vis innlegg
    Gutter og jenter - hva sier dere til å utsette den dårlige stemningen til etter runden er begynt, og heller tenke positivt, se fremover og legge koselige planer med deres dualer?
    Det er kronisk dårlig stemning på NOX fra start til slutt. Finn deg en annen server og ikke ødelegg surmulingen vår.
    CRAZY LIKE A DAZY

Side 2 av 21 FørstFørst 123412 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 19:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 07:12
  3. Fakta og Rykter