Side 1 av 7 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 63

Tråd: Veterantråden

Standard Veterantråden

Om dette er i feil del av forumet, så er det fritt frem å flytte på den.

Temaet i tråden er enkelt nok. Jeg lurer vel egentlig kun på om det er noen flere "gamle ringrever" som fremdeles er aktive, som jeg spilte med mens jeg fremdeles var aktiv her på nox. Primært nox1-6.

/
    Lund.
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lund. Vis innlegg
    Om dette er i feil del av forumet, så er det fritt frem å flytte på den.

Temaet i tråden er enkelt nok. Jeg lurer vel egentlig kun på om det er noen flere "gamle ringrever" som fremdeles er aktive, som jeg spilte med mens jeg fremdeles var aktiv her på nox. Primært nox1-6.

/
    Lund.
    Tror vi har masse ringer i huset, men dessverre få rever, kanskje jeg skal fange noen og sette ringene rundt dem, så får vi en ringrev
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

BerserkBerserkBerserkBerserk Alfadir sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim

Standard

Godt å se gamle kjente:)
    Imperion Game Operator: http://www.imperion.no (Lagt ned)
    NOX: Alfadir, Strangelove, Assassins, Skattefuten, Dux Bellorum

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alfadir Vis innlegg
    Godt å se gamle kjente:)
    Like så. Hva er nytt? :)

Er det flere, eller kun "vi" som er tilbake?
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

BerserkBerserkBerserkBerserk Alfadir sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim

Standard

Vet ikke, har ikke vært i kontakt med så mange. Jadsia får ikke lov av kone til å spille:p
    Imperion Game Operator: http://www.imperion.no (Lagt ned)
    NOX: Alfadir, Strangelove, Assassins, Skattefuten, Dux Bellorum

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alfadir Vis innlegg
    Vet ikke, har ikke vært i kontakt med så mange. Jadsia får ikke lov av kone til å spille:p
    hahaha, fikk et snurt blikk av mannen når jeg nevnte travian, tror han hadde lyst å gi meg forbudd også :p
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Jeg "tror" at Fatboy spiller, Cebbe aka Haddock, DevilGirl, Rubber Duck og noen veteraner til spiller........

Fatty, not in the sun

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av 2rthunder Vis innlegg
    Jeg "tror" at Fatboy spiller, Cebbe aka Haddock, DevilGirl, Rubber Duck og noen veteraner til spiller........

Fatty, not in the sun
    Wb, old friend.

Standard

Ikke sikker på at jeg er noen ringrev, men siden jeg er gammel, kan jeg kanskje gå som sølvrev....

Hadde deg som nærmeste nabo til førstebyen på Nox4 og endte som WW holder for den lille gjengen vår. Var ganske nære å slå deg, men antagelig det siste lille sweepet hos dere med noe catas tok 4 nivå på Stort Varehus og jeg ble stående på level 97.
    Var spennende og lærerikt. Det var også mere moro med T3. Blitt for mye kjøpespill nå dessverre....
    Legender er de som spilte på NOX 1 til NOX 4.
    Vi andre er bare noen enkle sjeler som gjør så godt vi kan fortsatt, på tross av T4

Old Men - comx - 180 0 252548 37 26 95914 2774 15679 3 0 1

Standard

Vet ikke om jeg kan kalle meg "veteran", men ut fra signaturen min så ser man at jeg har spilt lenge (om ikke på de aller største kontoene og med den meste spilletiden på de jeg har vært dual på) Og ja, er på en dual denne runden også, bare for skøy
    nox2: Bidoof/SØT nox3: Bidoof/SEPE nox4: Grissom/SEPE (startet dagen før EG) nox5: Condor (quit) - TReality/[B-E&K] nox6: Molossers (quit) nox9: Pallas Athene/ (~B-K~)/SimCity Nox14: Baldrian/AC nox15: The Overseer (quit) - Hoffegutten (NOX WW - winner :p ) s4: ofl comf2014: Zuma

Side 1 av 7 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •