Side 4 av 7 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste
Viser resultater 31 til 40 av 63

Tråd: Veterantråden

Odins ravnerOdins ravner Jøggisen sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Sogn og Fjordane

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Adiatus Vis innlegg
    Når du nevner det og jeg sitter her med flaska og mimrer, synes jeg husker at man kunne bytte grafikken/skin tidligere. Eller er jeg helt på jordet nå? Kan hende det ikke var nox, men comx, ukx ellerno. Var en runde jeg bare kikka innom, så må vært en av de første rundene.
    Kunne legge inn grafikkpakkar. Var f.eks. en der alle bygningane var ødelagde, og hadde flashy brenne-effekt etc. Var fancy shit!

Standard

Jeg er skikkelig noob, men har lyst å prøve meg på nox.. om noen tar meg inn under vingene sine i høst.. Send mg en pm om dere ønsker en noob dual.. Jeg er ikke vanskelig, er med på alt
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ardbeg Vis innlegg
    Stemmer at jeg spilte på Kjetti ja. Var egentlig en lærerunde fra begynnelse til slutt. Første gang jeg i det hele tatt så en WW by.
    Har spilt en runde med classic også. Det var "noe tregere" å bygge opp enn dette speed-fanteriet :)

Forøvrig er vi naboer igjen Lund.........
    Jøss. Da synes jeg nesten at du skal sende meg en melding in game. :)

Hadde vært kjipt med vondt blod helt unødvendig.
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

BerserkBerserkBerserk Erlend sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    Trøndelag<3

Standard

T3.0 - T3.1 var uten tvil de beste versjonene. T3.5 var ikke så alt for ille heller, men når T4.0 kom ut så forsvant nesten all glede.
    #BringbackT.3.0! #LeaveTravianAlone!
    Nox3 - Skyggen | Nox4 - Eruption | Nox5 - Skyggen | Nox6 - Foreverest | Nox 7 - Korsbæk
    Nox8 - Ryzing Enigma | Nox11 - Hancock | No2 - High Voltage | Sez6 - PerpetualMotion |
    Comx? - Fanthomas | Dkx 4 - Trappenissen | Dkx10 - Jack

Odins ravnerOdins ravner Jøggisen sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Sogn og Fjordane

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    Jeg er ikke vanskelig, er med på alt
    Køyr på gutar!

Standard

Hadde alle dere rever vært aktive skulle jeg nesten vurdert comeback selv. :)
    nox1 - Den Ekte Felix | nox2 - The Dictator (quit)
    nox3 - Shibby | nox4 - rEkiym (quit)
    nox5 - Executionist

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av DEFelix Vis innlegg
    Hadde alle dere rever vært aktive skulle jeg nesten vurdert comeback selv. :)
    Når det å se DEF på forumet er en høydare (no offence), da veit du hvor boring det er for tiden
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Dersom alle hadde logga inn OG skrivi noe, så ville aktiviteten på forum økt.
    Isteden sitter "alle" og leser innlegg og kommer med kommentarer på hvor dødt forum er?

Hva om alle prøvde hvertfall 1 gang om dagen?

Er ikke flink sjæl jeg, leser hver dag, men har ikke giddi å skrive noen kommentarer.
    Hjelper jeg da til med å øke aktiviteten?

Standard

Hva!!! Er vi ikke Aktive nokk? Jeg synns at noen gannger er det bare folk fra Allyen min som har skrivi på forumm. (Men vi var veldig Flinnke - s5 nettopp avslutta).

Vinn og forsvind!

Standard

Jeg kan også være aktiv på forumet! Siden Plopp er så misfornøyd :)
    Nox7 - Mr.Blue (Heroes) | Nox8 - Ryzing Enigma (M-DX) | Nox9 - Tordenskiold (KFSDV) | Sez11 - Alaric (EW) | Nox12 - Alaric (Hurr Durr) | Nox15 - Fox Romeo (VS) | Nox17 - Genseric (Vandals) | Nox25 - Alaric (TE)

Side 4 av 7 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •