T2?
T3.0/3.1 var flott. Grafikken på T2 ødelegger mine øyne
nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin
Når du nevner det og jeg sitter her med flaska og mimrer, synes jeg husker at man kunne bytte grafikken/skin tidligere. Eller er jeg helt på jordet nå? Kan hende det ikke var nox, men comx, ukx ellerno. Var en runde jeg bare kikka innom, så må vært en av de første rundene.![]()
nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
nox7: Cassandra [S-Cowards] [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
nox16: Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d
Skins finnes det vel plugins til, men hvis du mener at det var tillagt i spillet, så tror jeg ikke at det har vært på nox tidligere. Det har forsåvidt heller ikke vært tidligere versjoner enn T3.0 på nox, så kan hende det var på en annen internasjonal server tidligere (da med T2.x versjon).
Synes det var flott når TTene fløy rundt med tryllestav, og at det ikke var quests etc. som hjalp deg med alt, samt at du ikke kunne kjøpe deg til suksess.
EDIT:
http://www.google.no/trends/explore#...&geo=NO&cmpt=q
For skøy. Travian var kulere enn jesus!
nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin
Av og på siden Nox 2;)
Nox 2 - Isulven Nox 3 - Isulven Nox 10 - Isulven Nox 11 - Isulven Nox 12 - Isulven Nox 13 - Isulven Nox 14 - Isulven Nox 15 - ?
Stemmer at jeg spilte på Kjetti ja. Var egentlig en lærerunde fra begynnelse til slutt. Første gang jeg i det hele tatt så en WW by.
Har spilt en runde med classic også. Det var "noe tregere" å bygge opp enn dette speed-fanteriet :)
Forøvrig er vi naboer igjen Lund.........
Legender er de som spilte på NOX 1 til NOX 4.
Vi andre er bare noen enkle sjeler som gjør så godt vi kan fortsatt, på tross av T4
Old Men - comx - 180 0 252548 37 26 95914 2774 15679 3 0 1