Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 37

Tråd: Kommentarer til nominasjonstråden

Standard Kommentarer til nominasjonstråden

Litt tidlig vel, og hvem er Zomi ?

Standard

Serveren ender vell i natt?
    Eg blir kalt slakterfjeset :)

Standard

Har du spilt denne serveren ?

Standard

Klart det! Ga selvfølgelig ikke creds til de som har simmet hele runden, da jeg ikke synes det de presterte på slutten var spesielt imponerende. Meningene mine bærer selvfølgelig også preg av at jeg har vært i den boblen, hvor SWS/PH har vært ganske uinterresant, og vet derfor veldig lite om disse alliansene.

Så tar vi forbehold om at Ola/NSN sitt sweep imponerer i natt! Eller andre for den slags skyld, er jo alltid mulig å redigere litt ved behov.
    Sist endret av EPO : 2013-03-20 kl 21:40 Årsak: Var det ikke over likevel?

Standard

Har du sett slutten også, imponerende. Så du gir "creeds" til de som ikke lykkes, før du ser hvor mislykkede de er !! Men du skryter jo av Ivoh, og den eneste like han har i Norge er jo Thales, som sutrepave

Standard

Kom med din egen, så er det litt lettere å diskutere? Ivoh ble nevnt, fordi han er leder for den alliansen som var desidert mest plagsom og ødeleggende for oss.

Standard

Tidligst klokka 04:15, men sannsynligvis i morgen. Greit å tenke seg om litt

Standard

Haha, Kan godt lig at man gør Nominasjonstråden klar før serveren er slut :D
    Og det faktum at PH's ww lige er blevet skudt i grus gør det bestemt ikke mindre morsomt.

Gullfaks Dorthea sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg
    Haha, Kan godt lig at man gør Nominasjonstråden klar før serveren er slut :D
    Og det faktum at PH's ww lige er blevet skudt i grus gør det bestemt ikke mindre morsomt.
    Nej som jeg altid siger ... et WW er ikke færdig før det er i level 100 og de af os der har fulgt med vidste at EPH sit WW ville blive skudt i sænk i nat , var kun et spørgsmål om tid før det skete

Så tror denne nomineringstråd må vente lidt endnu med at blive udfyldt med nomineringer
    Det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ola Dunk Vis innlegg
    Har du sett slutten også, imponerende. Så du gir "creeds" til de som ikke lykkes, før du ser hvor mislykkede de er !! Men du skryter jo av Ivoh, og den eneste like han har i Norge er jo Thales, som sutrepave
    Jaja, kjære Ola. Når kommer dine nominasjoner? Vil fortsatt si at Ivoh&co lyktes bedre enn noen andre på serveren, men du er kanskje uenig?

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By Quintrix in forum NOX - runde 14: januar 2013 - mai 2013
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2013-05-21, 19:41
  2. Nominasjonstråden s1
    By zomi in forum S1 - runde 6: juli 2012 - april 2013
    Svar: 24
    Siste innlegg: 2013-04-14, 10:32
  3. Den store nominasjonstråden - NOX
    By Larsen94 in forum NOX - runde 12: april 2012 - august 2012