Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 37

Tråd: Kommentarer til nominasjonstråden

Standard

Eg vil berre sei da at eg synst da er fint at folk nevnar deffansive brikker som har vært viktige for dei. Dei blir fort gløymt av dei andre alliansane, då ein ikkje ser kven da er som har bidratt med deff, og dei som sender angrep ut/har off blir oftare fokus på. Sjølv har eg diverre lite oversikt over kva dei andre alliansane har hatt av gode spelerar, då eg har vært mest opptatt med meg og mitt.

Håpar alle har hatt ei minst like hyggelig og kjekk runde som det eg har, og uansett korleis da gjekk til slutt har ein nok fått meir erfaring og danna nye vennskap.

Talast på ein seinare server :)
    S1 R6 - Superb (New Born) Siger
    S2 R5 - Raaymen (New Born) Tap
    S2 R6 - Raay (WO/FK) Tap
    S3 R8 - Raay (WO) I spel

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Kan jeg spørre om hvorfor en allianse med 5 hammere og over 1 mill deff på bare 9 spillere er mest overvurdert? Bare lurer, da det faktisk virker mest imponernede på serveren :P
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Kan jeg spørre om hvorfor en allianse med 5 hammere og over 1 mill deff på bare 9 spillere er mest overvurdert? Bare lurer, da det faktisk virker mest imponernede på serveren :P
    Svaret ligger i spørsmålet jo.. Hvordan klarte dere å utrette så lite med så mye?

Er mer underlig med sws/ph's egne nominasjoner der dere setter dere selv som beste meta, beste spillere, best bruk av art, beste ledere etc... hvorfor tapte dere da egentlig? Best på alt men likevel powned?

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Si meg, hvordan skal 9 spillere klare å vinne en server?
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Si meg, hvordan skal 9 spillere klare å vinne en server?
    Jeg vet at du ofte gjemmer deg bak uvitenhet da du ikke spilte runden. Men det kan da ikke ha gått deg hus forbi at SwS var medlem av serverens desidert største meta??

Standard

Tja de kan jo:

- Sørge for at ingen angriper dem ved å late som de potensielle samarbeidspartnere med alle. *check*
    - Ha spioner inne i de andre alliansene for å få fordelaktig mye informasjon *check*
    - Finne ut hvilke side som tilsynelatende er suverent sterkest og alliere seg med dem. *check
    - Unngå å rote bort sitt enrome forsprang ved å spille 100% forutsigbar dinosaur-travian *Fail*

Tilpass dere den nye generasjonen fleksible spillere, ellers har dere ingen fremtid blandt oss i toppen dessverre.. Jeg jobber med en guide som nok vil hjelpe dere som har stoppet litt opp i utviklingen. Det trengs nok nå som det kan bli litt landskamp-action fremover

Berserk
    Ble medlem
    Oct 2011
    Sted
    Bergen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    Svaret ligger i spørsmålet jo.. Hvordan klarte dere å utrette så lite med så mye?

Er mer underlig med sws/ph's egne nominasjoner der dere setter dere selv som beste meta, beste spillere, best bruk av art, beste ledere etc... hvorfor tapte dere da egentlig? Best på alt men likevel powned?

Haha, jeg må le litt av deg kjære Kremitt, da det faktisk er din side som er flinkest til å skryte over seg selv på nominasjonene hvis du ser bedre etter enn det du helt klart har gjort. Her finner vi gjerne din egen nominering i front

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    Tja de kan jo:

- Sørge for at ingen angriper dem ved å late som de potensielle samarbeidspartnere med alle. *check*
    - Ha spioner inne i de andre alliansene for å få fordelaktig mye informasjon *check*
    - Finne ut hvilke side som tilsynelatende er suverent sterkest og alliere seg med dem. *check
    - Unngå å rote bort sitt enrome forsprang ved å spille 100% forutsigbar dinosaur-travian *Fail*

Tilpass dere den nye generasjonen fleksible spillere, ellers har dere ingen fremtid blandt oss i toppen dessverre.. Jeg jobber med en guide som nok vil hjelpe dere som har stoppet litt opp i utviklingen. Det trengs nok nå som det kan bli litt landskamp-action fremover
    Jeg må si at jeg gleder med til denne guiden, og for å være ærlig kan den ikke komme raskt nok. Tips og råd er alltid velkommen vet du.
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ola Dunk Vis innlegg
    Har du sett slutten også, imponerende. Så du gir "creeds" til de som ikke lykkes, før du ser hvor mislykkede de er !! Men du skryter jo av Ivoh, og den eneste like han har i Norge er jo Thales, som sutrepave
    Hvem mislykket sa du? Såvidt jeg vet er det eneste Ola Dunk oppnådde denne runden er å sende sweepet sitt for sent. Mulig du overtok NSN da hammeren først ble sendt. I såfall er det ikke akkurat en stor prestasjon å sende en ferdigbygd hammer?
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Da har du fulgt dårlig med i timen. De fleste vet hvilke spillere som finnes i SWS. Alle er erfarne og alle har vunnet flere servere tidligere. 5 hammere og 1 mill i def er selvfølgelig godt gjort og det tror jeg de fleste mener men det ville vel de fleste klart om de hadde simmet helt frem til EG uten å bruke verken off eller def. Derfor er det av samme grunn en kjempeprestasjon å ikke klare å vinne. Når SWS i tillegg var i den største metaen som heller ikke kriget før EG så tror jeg de aller fleste med objektive øyne klarer å se at SWS og PH var meget oppskrytte. Det ble forventet mye av dem og de innfridde ikke.
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By Quintrix in forum NOX - runde 14: januar 2013 - mai 2013
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2013-05-21, 19:41
  2. Nominasjonstråden s1
    By zomi in forum S1 - runde 6: juli 2012 - april 2013
    Svar: 24
    Siste innlegg: 2013-04-14, 10:32
  3. Den store nominasjonstråden - NOX
    By Larsen94 in forum NOX - runde 12: april 2012 - august 2012