Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 19

Tråd: Manglende indgriben.

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard Manglende indgriben.

Gør mig sikkert helvedes upopulær hos travian spidserne nu, men tager det med, så kan jeg bannes, slettes, straffes eller hvad man nu vil gøre, men nogen må råbe op, specielt når admin/mh kender til problem som de ikke vil gøre noget ved. Evner at gøre noget ved måske endda, hvad ved jeg.

De fleste der kender mig ved udemærket at jeg ved hvad en MH's job består af, så den dans gider vi ikke bruge tid på, jeg vil i stedet komme til sagens kerne, selve problemer og hvad det før ved en "lille" server som scandi kval er. En server der bliver fuldstændig smadret af et problem som teamet intet tilsyneladende vil gøre noget ved.

Sagen er at denne server kunne være sjov, men den bliver ødelagt af snyd, snyd så åbenlys at man nemt kan se hvad der foregår og når man snakker med nok fra forskellige lejre så bliver det også kun bekræftet da.

Har brugt lidt tid "for sjov" på at kigge en del konti igennem, specielt mellem 2500 og 3000 rang på server, lutter mystiske navne, alle sammen kun med hest som "udstyr" ingen af dem i ally, ingen med profil tekst (ingen af dem jeg har set ihvertfal)

Er det ikke mærkeligt at der er så mange konti som åbenbart ingenting gør, samtidig med at der er SÅ mange billige varer på auktion. Skal vi lige tage et udsnit af vores handler???

30 x Bur 2 55 afsluttet vundet
    10 x Bur 1 10 afsluttet vundet
    5 x Bur 1 5 afsluttet vundet
    10 x Bur 3 142 afsluttet vundet
    5 x Bur 1 5 afsluttet vundet
    10 x Bur 2 29 afsluttet vundet
    10 x Bur 2 29 afsluttet vundet
    10 x Bur 2 123 afsluttet vundet
    10 x Bur 4 111 afsluttet vundet

Hvornår har man sidst set bure gå for 1 eller 2 sølv pr bur? Det samme er med salve jo, bøtter er også uhørt billige. Resultat af dette er at det går ud over de små og mindre aktive spillere i endnu større grad end det svarer. Jeg er aktiv, har da lidt guld og sådan, så jeg kunne jo være ligeglad, driller min nabo så har jeg 1000 dyr, 1000 salve og 10 bøtter, så hvad han måtte komme med knuser jeg og kan knuse hans om jeg ville, men er det etisk og hvorfor før "vi" intet ved problmet.??????

Ligger man alt det her sammen så er det klart for enhver at hundrede af konti på serveren kun er her for at sælge ting, de fleste på toppen af serveren har vel også fået igm fra guldshop og lignende mindst en gang.

Eneste man får ud af dette er at server bliver ødelagt og den mulighed for en skandinavisk krig mange havde drømt om bliver smadret og udebliver. Det foruden det faktum at man må vise i sig selv at så mange konti er på server kun for snyd og ikke bliver fjernet. Det er mildest talt en skandale.

Besked til mh hjalp ikke, håber dette opråb gør. og påstå nu ikke jeg tager fejl, officials fra server ved udemærket hvor mange proxy konti der er på server f.eks, eller er der virkelig så mange kinesere?

Til oplysning er det åbenbart kinesere der er flest af på server, sig endelig til om i har spottet nogen ;) skal vi sige 750 af dem.

God dag. Sorry for eventuelle regelbrud om etik der måtte være brudt her, men måtte ud med det.

Jesper.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Hei

Dette er dessverre et kjent problem som det arbeides med for å få løst. Foreløpig har vi ikke en veldig god løsning på dette, men vi håper å få en bedre løsning så snart som overhodet mulig ettersom vi vet hvilke problemer det forårsaker.
    Jeg har dessverre ikke mer informasjon enn dette.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av PerrinAybara Vis innlegg
    Hei

Dette er dessverre et kjent problem som det arbeides med for å få løst. Foreløpig har vi ikke en veldig god løsning på dette, men vi håper å få en bedre løsning så snart som overhodet mulig ettersom vi vet hvilke problemer det forårsaker.
    Jeg har dessverre ikke mer informasjon enn dette.
    Er jo noget man har set før andre steder hvor utrolig mange konti er fjernet. medmindre i mener de forsvant af sig selv that is.

Gå konti igennem, se om de spiller, er jo åbenlyse proxys tør jeg væde med. Er bare at tage handling på det istedet for at kigge på. Kunst for under 100 sølv, salve og bure for 1 sølv pr stk taler sit tydelige sprog, så hvilke problemer det forudsager kan selv børn se jo.

ja sorry, synes det er et tyndt svar, er mig der spiller på server, ikke jer, så gør dog noget ved det.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

hehe, jeg må si meg enig i at det er litt spesielt å se på kontoene fra rank 1900 og oppover....

At det er 3000+ kontoer på serveren med mindre enn 100 pop og uten allianse er en god indikator på at enkelte ting kanskje ikke er helt som det bør være. Om dette bare er gullfarmer ødelegger det egentlig ikke noe særlig for oss som er aktive... Vi får større plyndremuligheter og lavere priser på auksjonene.

Det er derimot et kjempeproblem hvis disse kontoene blir brukt til andre ting, som f.eks boosting av "moderkontoen". Helter kan dessuten lett brukes som offensivt og defensivt våpen uavhengig av hvor mye pop kontoen har...

Ryktet sier at det var et lignende problem på .com kvalifiseringen forrige runde, men at 5k-10k kontoer på effektivt vis ble fjernet av MH ganske tidlig. Kanskje dette også kan være løsningen her?
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Hei

Det er ikke "bare" å gå gjennom flere tusen kontoer og sjekke alt dette du ber om her, men vi arbeider som sagt med å finne best mulig måte å fjerne disse fra spillet på. Forhåpentligvis vil det skje noe i løpet av dagen uten at jeg kan garantere det 100%.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Ser godt ud at der sker en masse nu :)

Må jeg sende alle mine igms om hvorfor folks farme er væk videre? hehehe.

Med andre ord, er i smarte nu, så kommer der hurtigt en server besked ud om hvorfor alle farmene forsvinder, jeg har næsten ikke tid til at simme, hehehe

<3

Standard

Endelig :D

Er på tide der skjedde en endring.

Standard

Gratulerer med en god oppryddning! Dette sier vi pris på.

Apropo pris... Nå må jeg begynne å hamstre ting før auksjonene blir dyrere!

Det er tydeligvis allerede i gang

Ok, greit, vi bare tullet. Vi ønsker herved å få tilbake de nybannede kontoene. Billige auksjoner og 3000 gratis farmer er en luksus vi ikke lengre kan leve uten.

Det er åpenbart ikke lett å gjøre alle fornøyd
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pwent Vis innlegg
    Apropo pris... Nå må jeg begynne å hamstre ting før auksjonene blir dyrere!
    Der fikk vår danske venn det slik han ville, etter å ha spammet alle forum med samme post, men med ulike forum navn. Han har garantert sørget for å hamstre på billige sølv salg, for å bøtte innpå sølv nå som det endelig ble ryddet på serveren :) Go Batman, The Poet og Sjus. Hvorfor fant du ikke et kult navn å poste under på det finske forumet også?
    Ja, jeg er glad i at det er ryddet opp, men jeg er ikke glad for måten det skjedde på. Travian kunne ryddet opp uten å annonsere det med 12-24 timers forvarsel. Noen har spekulert i dette og sitter nå og gnider sine små hender i sølvstøv, og det smaker dårlig!
    I am what I am, and what I am needs no excuses

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av JustMe Vis innlegg
    Der fikk vår danske venn det slik han ville, etter å ha spammet alle forum med samme post, men med ulike forum navn. Han har garantert sørget for å hamstre på billige sølv salg, for å bøtte innpå sølv nå som det endelig ble ryddet på serveren :) Go Batman, The Poet og Sjus. Hvorfor fant du ikke et kult navn å poste under på det finske forumet også?
    Ja, jeg er glad i at det er ryddet opp, men jeg er ikke glad for måten det skjedde på. Travian kunne ryddet opp uten å annonsere det med 12-24 timers forvarsel. Noen har spekulert i dette og sitter nå og gnider sine små hender i sølvstøv, og det smaker dårlig!
    Latterligt, men nu er det min skyld at snyderne på serveren bliver fjernet, eller synes man det er ok at der var konti i tusind tal på server kun for at snyde.

Bliver bare pinligt og dumt nu.

Har iøvrigt et kunstværk at sælge, som jeg fik ved en fejl da jeg prøvede at byde alting op i pris så visse spillere blandt mine fjender ikke kunne handle igennem. Har også en del bure, men de er nu købt til os selv på konto.

Har ikke spekuleret i at handle, synes faktisk du er pænt klam at foreslå sådan noget, har kun arbejdet for at få en fair server uden snyd, men det er så også galt.

Hvis du har mere at sige til mig om det, så skriv en igm til Blitz ;)

<3

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Manglende linker til landsbyer i rapporter
    By t00tie in forum Feilrapportering/serverfeil
    Svar: 12
    Siste innlegg: 2010-01-25, 17:10
  2. Manglende informasjon
    By Dale Cooper in forum Feilrapportering/serverfeil
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2007-10-29, 14:25
  3. kjøp av Legionær - manglende ressurser