Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 19 av 19

Tråd: Manglende indgriben.

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Jeg kan virkelig ikke skjønne motstanden mot en ren server, såklart skal disse juksekontoene kastes på huet ut av serveren. Varsel? Trenger ikke varsel for å kaste ut proxy og bot kontoer som bare skal samle sølv så man kan selge. En sak med en konto har ingen andre spillere noe med å gjøre, derfor synes jeg holdningene til enkelte her er sjokkerende.

Kanskje på tide å spille et rent spill fremfor det spillet som var stappfullt av juks og fanteri fram til igår?
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Takk Sjus, bra at noen tar affære. Det er overhode ikke morsomt å spille et spill hvor det er så lett å jukse...
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Torkon Vis innlegg
    Takk Sjus, bra at noen tar affære. Det er overhode ikke morsomt å spille et spill hvor det er så lett å jukse...
    Han har ikke noe av æren for at det ble ryddet opp. Travian ryddet .com tt serveren den 29 mars, og har etter det tatt server for server. De minste Ungarn og den nordiske sto for tur lenge før han skrev et ord på noe forum. Det jeg kritiserer er ikke at det ble ryddet opp, det synes jeg er perfekt. Det jeg finner galt er at norsk og dansk admin poster på forum at det kommer til å skje innen en gitt tidsramme, slik at de som viste om dette kunne sette seg godt til rette og hamstre billig på auksjonene. Så, ja jeg er 100% enig med RagTag, slike ting burde absolutt IKKE anonseres, bare fixes.
    I am what I am, and what I am needs no excuses

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av JustMe Vis innlegg
    Han har ikke noe av æren for at det ble ryddet opp. Travian ryddet .com tt serveren den 29 mars, og har etter det tatt server for server. De minste Ungarn og den nordiske sto for tur lenge før han skrev et ord på noe forum. Det jeg kritiserer er ikke at det ble ryddet opp, det synes jeg er perfekt. Det jeg finner galt er at norsk og dansk admin poster på forum at det kommer til å skje innen en gitt tidsramme, slik at de som viste om dette kunne sette seg godt til rette og hamstre billig på auksjonene. Så, ja jeg er 100% enig med RagTag, slike ting burde absolutt IKKE anonseres, bare fixes.
    Hehe, nu har problemer eksisteret noget længere end du skriver om her og været løst i længere tid også, det kendte jeg skam alt til.

Men forstår ikke hvorfor det lige er mig der skal have kritik fordi jeg presser på for en løsning så hurtigt som muligt her? Og hvordan det kan være min skyld at nogen hamstrer ting de kan sælge. Synes kritikken er håbløs.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Min erfaring med Travian begrenser seg til den norske delen, så hva som skjer ute i den store Travianverden går meg ofte hus forbi, og jeg er sikkert ikke alene.

Derfor er det bra at noen deler sin viten med andre.

Det jeg ikke liker, er at Travian har laget et spill som er så dårlig sikret at noen kan manipulere spillet så til de grader som har blitt vist her.

De som drar fordel av dette, jukser sikkert når de legger kabal også...

Og kansje vinner de en runde som de kan skryte av.
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Alle hadde da like stor sjangs til å hamstre billig på auksjonene. Og hvis du visste at at nordisk server stod for tur så skjønner jeg ikke hva du klager over.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av marsipangris Vis innlegg
    Alle hadde da like stor sjangs til å hamstre billig på auksjonene. Og hvis du visste at at nordisk server stod for tur så skjønner jeg ikke hva du klager over.
    Åhh, det er jo fordi det er mannen som alle elsker å hate som skrev noe. Lett å slenge ut kommentarer på det meste da, så lenge det handler om batman/sjus.

Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

Heldigvis er det ikke roboter som styrer travian, men vanlige mennesker ;)

Standard

Hei

Det ble lagt inn en klage her over at vi ikke gjør noe for å rydde opp i dette og for å håndtere den (uten selv å vite noe nøyaktig om når det ville skje) ønsket jeg å vise dere at vi var klar over problematikken og allerede jobbet med det.
    Som flere her skriver var dette arbeidet da allerede i gang på andre servere og det jeg skrev var:
    "...vi håper å få en bedre løsning så snart som overhodet mulig..."
    og
    "Forhåpentligvis vil det skje noe i løpet av dagen uten at jeg kan garantere det 100%."

Dersom dere føler jeg var for tidlig ute med informasjon om dette pågående problemet beklager jeg det, men følte det var viktig å vise dere alle at det var et problem vi tok på alvor og noe vi ønsket å rydde opp i så fort som mulig.

Uansett hvordan slike problem blir håndtert vil alltid noen føle at noen andre fikk en uforholdsmessig stor fordel. Om vi ikke hadde sagt noe på det norske forumet i det hele tatt og avventet til løsningen allerede var implementert ville det sannsynligvis vært klager på at vi ikke sa noe som helst når de som spilte på andre turneringsservere allerede visste om problemet/løsningen.

Jeg kommer til å fortsette å legge ut informasjon fortløpende når den er tilgjengelig og offentlig slik at alle som følger med på forumet vil ha mulighet til å oppdatere seg på samme tid.

Systemmeldinger på selve serveren kan forstyrre spillet såpass mye at vi ønsker å unngå å bruke slike med mindre det er veldig viktige meldinger. Hva som er viktig kan i noen tilfeller være veldig vanskelig å definere, men om vi er i tvil vil vi normalt sett ikke bruke systemmeldinger.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Manglende linker til landsbyer i rapporter
    By t00tie in forum Feilrapportering/serverfeil
    Svar: 12
    Siste innlegg: 2010-01-25, 17:10
  2. Manglende informasjon
    By Dale Cooper in forum Feilrapportering/serverfeil
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2007-10-29, 14:25
  3. kjøp av Legionær - manglende ressurser
    By lotto-kim in forum Feilrapportering/serverfeil