Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: Nominasjonstråden s1

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Feb 2012
    Sted
    Havnbjerg, DK

Standard

Mitt nick - Kimster

Beste spiller - ? (kom først inn som dual i slutningen av februar)

Beste leder - ?

Beste defensive spiller - ?

Beste offensive spiller - ?

Mest undervurderte konto - ?

Mest overvurderte konto - ?

Mest verdsatte spiller - Helle: Valkyrien

Hyggeligste spiller - Pelle, elsker å krangle med dig , Sprittusj, Sotamann, Valkyrien, Carina (kan ikke huske kontonavn), wigwam, www, Henrik, Aspires

Beste taktiker - ?

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) ?

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - alle de hyggelige

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - har ikke snakket med noen, men kjenner en del...

Allianse

Beste allianse - L&G: fordi jeg aldri har set så få folk kjempe så mye og ha så mye modstand i form av ledere der forsvandt, og fordi der var så fin hygge mellem oss som holdt sammen og sittede på ww-er. Men det allerbedste var vores travian-etik og moral.

Mest undervurderte allianse - ?

Mest overvurderte allianse - ?

Beste defensive allianse - ?

Beste offensive allianse - ?

Beste ledelse - ?

Diverse kategorier

Beste manipulator - Sprittusj

Rundens nykommer - wigwam og www og lasse

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Valkyrien.. hun har sittet det ww-er i utrolig mange timer og blevet utrættelig ved, pligtopfyldende, godt humør, kan slå igennem, fantastisk travian-moral.

Beste galler - ?

Beste romer - ?

Beste germaner - `?

Beste forumdeltaker - ?

Verdt å minnes: at jeg genfandt Helle og Carina som er fantastiske gode travianspiller og som har spillet med mig på danske servere.

Beste hendelse - Når Pelle gikk i sjelvsving å ble sint på mig

Verste hendelse - at vi ikke vannt etter å ha kjempet så mye

Beste bruk av artefakt - ?

Verste bruk av artefakt - ?

Største tabbe - ?

Viktigste begivenhet - ?

Største overraskelse - ?

Hvorfor min allianse tapte/vant - en ny ledelse som var blevet kastet ut i lederjobbet fordi de 3 andre forsvandt, og som egentlig ikke hadde veldig mye tid til ledelse, så der var ikke mye som fungerte.. men selve spillerne tok over, snakkede sammen og på den måte kjørte det.

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske s1: utrolig hyggeligt i L&G
    No2: Snitcher, No1: Kimster L&G, No3: Onida & US3: Aeracura, TiB/STARS. Dk4: Musica, ELITE/kamp. Dk2: Helper, MIS, & No3: Superb, Banan. No2: Fantasia/limahl, NES/DA, & Se?: Incognito, DS, Se?: Frigg, DNG, & No2: Musica, DK/Seti/DU, Dk?, Amalix K&Q.

Standard

Mitt nick -WarrenG

Beste spiller -

Beste leder -El Greco

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller - Valkyrien/Helle

Hyggeligste spiller - Valkyrien/Helle

Beste taktiker - El Greco

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Vet ikke

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Vanskelig og velge, men om eg skal så er det: Helle, Wigwam, Musica og Pelle fra Kimster kontoen, sprittusj, Kax og Syresopp

Allianse Se-Fi/L&G

Beste allianse -Se-Fi

Mest undervurderte allianse - Se-Fi

Mest overvurderte allianse - PH

Beste defensive allianse - L&G

Beste offensive allianse - New Army

Beste ledelse - Er usikker. Vil si når El Greco styrte Se-Fi så var det den beste ledelsen, men etter det så vet eg ikke..

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Wigwam

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Helle/Valkyrien

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - Det må være å møte alle de herlige folkene i Se-Fi og EG!!!

Verste hendelse - Da TOT ble knust ned rett før nivå 100, og å bli utestengt noen uker før slutt....

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe - Å prøve å få en lite aktiv spiller til å bytte liten korn med stor korn...

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vil påstå det var ganske forferdelig ledelse etter Danskene forsvant

Andre spillere som bør nevnes - Nullby og Kuma som var noen fantastiske mennesker ;)

På denne måten kommer jeg til å huske s1: Alle de fantastiske diskusjonene, krigene og menneskene på denne serveren :) Mange gode og dårlige minner fra denne serveren :)

Standard

Mitt nick - Banjokari. Nomineringen er farget av at jeg ikke har hatt veldig mye kommunikasjon med andre allianser enn "våre". Har hatt nær kontakt med lederne og vet hva de har lagt ned av arbeid.

Beste spiller - Asz

Beste leder - Destroyers for WW-handling og logistikk / Ivoh for gameplay/krig mot alliansene og sluttaksjon mot EPH WW / Asz for planlegging og gjennomføring av endgame fra tidlig på serveren til omtrent siste slutt - altså Ulike roller.

Beste defensive spiller - Geniusend?

Beste offensive spiller - Asz

Mest undervurderte konto - Undervurderer aldri

Mest overvurderte konto - En hel del å ta av her, hehe. MAnge kontoer som jeg i utgang spunktet var livredd, men som aldri viste seg frem. Det har sikkert sine årsaker det også.

Mest verdsatte spiller - Ricsi på Destroyerskontoen

Hyggeligste spiller - Destroyers

Beste taktiker - Asz / Ivoh

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Superb og Asz

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Tar gjerne hele New Born gjengen

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - 1 hel server uten intriger i alliansen. Asz, Destroyers, Icerose, Aris, Mr Fu og helt sikkert mange flere

Allianse

Beste allianse - New Army

Mest undervurderte allianse - EG i sin tid

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse - SWS?

Beste offensive allianse - New Born

Beste ledelse - B-Army

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Hovhe uten tvil. At denne spilleren holdt ut, er et under. Først fikk han X antall tusen øks blåst bort (hvis det var hans egne da og ikke hotell fra tidlig stadium), deretter kjørte jeg personlig 4-6 waves på 7 av supportene hans, og 4-6 waves i alle fall 5 ganger på hans HS. Jeg var ikke alene om å plage han.

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner - Asz

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes - Mitt eget sweep som nektet å dø, til tross for iherdige forsøk. til slutt ble jeg nesten lei av å sende de og pælmet de avgårde mot Barneskirenn uten å sende under en aksjon eller ett eneste fake forøvrig av meg selv. Det måtte gå galt.

Beste hendelse - Da jeg sto opp på serverens siste dag, etter at alle de seriøse treffene hadde valset mot diverse WW. Kun betydningsløse innkommende mot vårt WW forøvrig og jeg så at NSN var for sent ute.

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt - ThoseKids sin spion. Uvurderlig bruk

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - At ikke EPH og SWS hadde mer på lager. Var sikker på at det lå noe gjemt et sted

Hvorfor min allianse tapte/vant - Planleggingen var perfekt og gjennomføringen hadde et par skær i sjøen, men heldigvis holdt det akkurat.

På denne måten kommer jeg til å huske s1: Å stå opp hver morgen å se sweepet leve. At jeg til tider var umenneskelig trøtt på slutten og at det var slitsomt :). Mange nye bekjentskap og mange hyggelige skypetider.

Standard

Mitt nick - Destroyers

Beste spiller - There's so many of them. :)

Beste leder - Ivoh and Ász

Beste defensive spiller - SirG and my hungarian buddies ;)

Beste offensive spiller - Ász and Banjokari

Mest undervurderte konto - I agree with Banjokari.

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller - SirG and Banjokari. (We love you, guys) :D

Beste taktiker - Ivoh and Ász

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Vikingr, KAX

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Everybody from B-Army and New Born :)

Allianse

Beste allianse - New Army

Mest undervurderte allianse - EG. We thought they were weak, but it wasn't true. They fought well ;)

Mest overvurderte allianse - PH. You know, the simmers :D

Beste defensive allianse - B-Army + New Born, no doubt

Beste offensive allianse - the same :)

Beste ledelse - I'm not trying to be selfish, but I think ours was the best. :D

Diverse kategorier

Beste manipulator - booster. He was in our alliance in the beginning and we hoped that he would help us later, but that would never happen.

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Our deff players ;)

Beste romer - Pici

Beste germaner - Ász

Beste forumdeltaker - I have never seen the forum :D

Verdt å minnes

Beste hendelse - When New Born joined the B-Army

Verste hendelse - I couldn't be here in the last week :(

Beste bruk av artefakt - Thosekids' spy art, Banjokari's speed art, and our trainers

Verste bruk av artefakt - Bulldog's unique trainer. He didn't make a WW sweep, he should have given it to somebody else.

Største tabbe - When we attacked KAX's capital with almost every armies we had.

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - I've always known about the PH + SWS thing, so it wasn't a big surprise to me. Anything else? Hmm... Maybe when KAX joined the L & G

Hvorfor min allianse tapte/vant - Because we had the best players, management and we were the best tacticians. ;)

På denne måten kommer jeg til å huske s1: I'm sure it was my best server. Nobody thought hungarians can win a norwegian server, but we did it. ;)

Standard

Mitt nick - Valkyrien

Beste spiller - Hårek, Sotamann og Kax - de havde fingeren på pulsen konstant og var en stor hjælp da ledelsen forsvandt -

Beste leder - El Greco

Beste defensive spiller - Hovde - Smartin - Sotamann -

Beste offensive spiller - Bolle

Mest undervurderte konto - Wigwam og Wolfmother

Mest overvurderte konto - Kuma

Mest verdsatte spiller - Musica - Sprittusj - Wigwam, Warren G og Napolensin hær - alle holdt hovedet højt, selv i de sværeste tider især da rigtig mange andre gav op.

Hyggeligste spiller - Musica og Sprittusj

Beste taktiker - El Greco, Ulmo, Kuma

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Da El Greco, Kuma og Nullby kastede håndklædet og lod L&G sejle sin egen sø.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Kender ikke de andre så godt - men uden tvivl mange dygtige spillere.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle spillerene fra vores nye ally TOT - I er fantastiske

Allianse TOT

Beste allianse - SE-FI

Mest undervurderte allianse - EG

Mest overvurderte allianse - PH

Beste defensive allianse - L&G (TOT)

Beste offensive allianse - N-Army

Beste ledelse - SE-FI før leder flugten

Diverse kategorier

Beste manipulator - Ivor og Youngman - uden tvivl

Rundens nykommer -Wigwam - Kæmpe kado til dig - ufattelig spilforståelse og evne

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Sotamann fordi du holdt ud og startede TOT

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes : En fantastisk spændende server til sidste minut

Beste hendelse -

Verste hendelse - Da PH kom for sent med sidste hit på New-Army og Da unik solide blev stjålet -

Beste bruk av artefakt -Hårek : Spion og Træner arti

Største tabbe - Da ledelsen forsvandt - en enorm skuffelse

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - Må vist være at PH ikke havde mere styr på spillet end de havde

Hvorfor min allianse tapte/vant -Tjaa ....

Andre spillere som bør nevnes - Det helt fantastiske WW-Team - i har helt igennem været helt uundværlige, hver og en.
    WIGWAM som altid sprang til, når ingen andre kunne, og det var tit. SPRITTUSJ Med hans skønne, små syge Humor. RUGHNECK Endelig en der ville sitte om natten, med el. uden 30 Bajere NAPOLEN SIN HÆR Hvor var jeg lykkelig for du arbejdede om natten- skønt at spille trav og få løn for det WWW lidt ufrivillig nattevagt, når jeg forsov mig. KAX Ikke så ofte på ww, havde jo så travlt med alle sine damer MUSICA : Den skønne som kom med til sidst - ville ikke have undværet dig for alverdens Guld , Du har været en stor hjælp og helt fantastisk til at holde lidt liv i Gutterne WarrenG : Henrik du skønne gut - altid glad, sød og Meget Pligtopfyldende - dsv. måtte vi se dig udnyttet til sidst i manipulatorenes grimme spil.Til sidst HÅREK og SOTAMANN - som måtte hjælpe til til sidst - da håret blev gråt og øjnene røde af gråd - TAK for det - I LOVE YOU ALL

På denne måten kommer jeg til å huske s1: Sindsygt spændende - udfordrende og meget frustrerende - min første Norske men absolut ikke den sidste - Tak for spillet allesammen og tillykke til New-Army.

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By HLO in forum S2 - runde 7: februar 2014 - november 2014
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2014-12-05, 10:50
  2. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013
    Svar: 6
    Siste innlegg: 2013-12-14, 09:55
  3. Den store nominasjonstråden
    By Quintrix in forum S5 - runde 4: september 2012 - juli 2013