Hei

Jeg ble spurt om å skrive noen ord om forskjellen mellom de forskjellige versjonene i travian. Dette fordi vi har med oss endel folk som ikke nødvendigvis har spilt noe særlig etter versjon 3,6, og at disse kanskje ville satt pris på en innføring i forskjellene.

Selv er jeg rett og slett litt usikker på hva lurer på, men etterhvert som jeg kommer på klare forskjeller skal jeg oppdatere dette første innlegget.

Den første åpenbare forskjellen er hvordan spillet ser ut i dag, og siden jeg for tiden er så glad i bilder....:

[Bilder legges til når jeg får tid igjen. Fjernet dem på grunn av at vi fikk litt pes for tidligere alliansenavn. ]

Andre forskjeller mellom T3,6, T4 og T4,2 skal jeg prøve å legge inn her etterhvert som jeg kommer på dem, og om noen andre kunne hjulpet til med å påpeke åpenbare forskjeller kommer det til å gå meget mye raskere. Jeg er tross alt opptatt med å farme!

Stikkord som vil bli utbrodert etterhvert:

Farmeliste
Gullklubb
Kostymeball for helten
Natarer og ww-byer
Gråsonen
Oppdrag i starten
Starter med helt
Oaseplyndring
Fart på helt
Helteutstyr

Jeg har dessuten også fått beskjed om dette egentlig skulle foregå på det interne forumet vårt, men la oss nå for all del ta det her, og i felleskap hjelpe dinosaurene tilbake i spillet.

Hell og lykke!