Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 19 av 19

Tråd: Nordisk server

Standard

You have my sword.
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pwent Vis innlegg
    You have my sword.
    Du ser for meget LOTR ;)
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Tenker man bør ha forum både her og på COM. Sikkert et midretall som orker å lage ny konto. Så får man jo diskutere litt internt etter man har banna Batman & co? :P

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Tenker man bør ha forum både her og på COM. Sikkert et midretall som orker å lage ny konto. Så får man jo diskutere litt internt etter man har banna Batman & co? :P
    Nææh næh, jeg skal spionere for finnerne ;)
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Serverstart:

"Server will start on
    18.03.13 12:00 (GMT +00:00)."

Serveren hvor man skal avgjøre hva som er nordens beste traviandomene starter altså på mandag klokken 13.00.

Aktive spillere i Norge: 2689
    Aktive spillere i Danmark: 2949
    Aktive spillere i Sverige: 4505
    Aktive spillere i Finland: 5085

Det er altså ganske mange flere aktive spillere i Sverige og Finland enn det er i Danmark og Norge. Danskene er det dessuten mange som har stor respekt for, og det er nok ikke uten grunn. Spillerne fra .dk bør derfor ses på som minst like sterke som svenskene og finnene.

Hva Norge og .no stiller opp med er til syvende og sist opp til oss, og jeg er ikke i tvil om at det er mer enn nok gode spillere her til at vi kan hevde oss, ja, kanskje til og med dominere! Spørsmålet er bare om det er vilje og stemning for det?

Mens vi venter på forum og serverstart foreslår jeg en uforpliktende og felles skypekanal. Den kan brukes til å lage en samlet .no allianse, finne seg dualer, diskutere strategi, stille spørsmål, gruppere seg i forhåndsordnede allianser o.s.v.

De jeg ikke allerede har på skype kan legge meg til: thibbledorf-pwent

Alle andre trenger selvsagt bare å gi meg beskjed, og når du har blitt lagt til kan du selv legge til venner og allierte som er interessert. Dette er altså i utgangspunktet ikke en alliansechat, men en helt uforpliktende chat for folk som er interessert i serveren, og som leker med tanken på å starte.

Vel møtt!
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Bliver spændende at se hvordan det hele fordeler sig.

Finland er et meget stort travian land trods størrelse, deres servere kunne sagtens være en del større men de har en del på de russiske servere. Ligesom danske, norske, svenske spillere hopper rundt hos hinanden havner de finske åbenbart på .RU

Den eneste russer jeg kender i travian spiller ikke rigtig seriøst mere, så har intet konkret hørt, men kan ikke udelukkes at en russisk ally eller 2 dukker op, sidste kval runde var de på op til flere servere for at få så mange med i finale runden som muligt. De er mega meta folk. Det samme er svenskerne iøvrigt, de vil meget gerne være i stoooort overtal.

Jeg vil vurdere at nordmændene er de bedste endgame folk om det rette hold samles og veteranerne kommer, meget vinder orienterede og er villige til at arbejde for det. Danskerne er klart de bedste krigere i før og i midgame. Kunne godt se at de 2 lande kunne vinde trods undertal, tror ikke det store på svenskerne, alt for meget drama og grupperinger der allerede, plus de ikke magter en skid, selv deres store alliance og profiler stinker i taktik.

Uanset, god kamp.

<3

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Har spillt i Sverige i et halvt år nå, og kan bekrefte Batmans påstand, de er flere og de er glade i å alliere seg. På det meste var de over 150 mot vi som var 20 stk. Jeg har også merket meg at det svenske nivået er godt under det norske, selv med flertall. Selvom man ikke skulle tro dette.
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Fjadraspjotmann che sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

Ser desværre ud til at der ikke kommer et fælles forum, men et forum for hvert land:

Sitat Opprinnelig skrevet av Ridder Huma Vis innlegg
    Forhåndstilmelding til den nordiske kval. turnering 2013 er nu åbnet, du kan tilmelde dig på den direkte link her. Turnering starter mandag d. 18. marts 2013 kl. 12:00 GMT+0 (13:00 CET).

I stedet for en delsektion i .com's forum, er der oprettet en forumsektion på de enkelte domæner.

Danmark's forumsektion
    Findland's forumsektion
    Sverige's forumsektion
    Norge's forumsektion

Derudover kan i læse alt om turneringen fra den nordiske og andre kval. servere på http://tournament2013.travian.com

Venlig hilsen
    Travian Teamet
    Her er den norske: http://forum.travian.no/forumdisplay.php?163

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. [Annonsering] Travian Turneringsserver Kvalifikasjon 2014: Nordisk Kval.
    By sommerfuglen in forum Annonseringer
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2014-04-25, 11:02
  2. Yaay, we did it, ny nordisk katasrekord
    By nodelise in forum Generelt
    Svar: 12
    Siste innlegg: 2011-08-20, 00:46
  3. Hvilken server bliver server 2?
    By holger77 in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2010-11-06, 11:50
  4. Server 1