Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Sladder-tråden

Berserk
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Norge

Standard Sladder-tråden

Hei alle sammen! Nå har det seg slik at nok en ny server er igang på vår norske travian.

Ser allerede at det vil dukke opp store debatter og spørsmål rundt flere av alliansene. Ser også at alt er som vanlig, når "topp-alliansene"(i følge rankingen) rekrutterer i hytt og gevær, uten mål og mening. det er da ingenting nytt for de fleste her som har spilt på en eller to servere før..

Som en spiller som ligger har valgt etablere meg i sør-vest, er det 3 allianser som stiller sterkt. VVS, WO og FK. Jeg velger å nevne FK da det ser ut til at de vil få rimelig kontroll på grå-sonen. WO og VVS ser ut til å ligge litt på kryss og tvers av hverandre, og der vil det nok oppstå problemer om de ikke får innad en avtale. Eller kanskje de allerede har en slik avtale :)

LR og GotA er også to allianser jeg virkelig har tro på. Kjenner igjen et par spillere i begge alliansene, og vet de inneholder kvalitet.

Håper på en uhyre spennende server, som må bli ulik server 1 på alle måter!

Lykke til og happy huntin

xoxo

Standard

Hmm, Danerik. Ikke ett eneste ord om PGA som er ranket som nr 2. :-)
    Kanskje er det fordi det går mot borgerkrig der? Tsk tsk.
    Takk for sist foresten. Tror det var S2 det også.

Berserk
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Norge

Standard

Nå virker det som tiden for planlegging av fremtiden er inne. Det er mange som er ute etter de største alliansene. Om det lønner seg er en helt annen sak. Jeg har tro på at det vil ligge mye usikkerhet og spenning på denne serveren frem til arterfakt. Da tror jeg det vil løsne litt. Meta(er) vil bli dannet og det blir klart hvem som vil kjempe mot hverandre i EndGame.

Jeg tror de fleste med en smule erfaring innenfor dette avhengighetsskapende spillet, allerede ser at veier dannes, og hvem som går hvilken vei.

JFF vil falle med tiden, så de er nok ingen fare for resten. Om de selv mener noe annet, er det på tide at de viser seg frem litt Kanskje jeg kan skifte meningen om de...

Noen som er enige/uenige?
    Feel free to comment!

Happy huntin og god påske :)

- Danerik

Standard

Spennende tanker! Selv vet jeg ikke hvem man skal snakke med for å få ting gjort på denne serveren.....

Men over til noe helt annet: Jeg har ikke muligheten til å oppdatere topp 10 allianser/spiller i kveld, så om det er noen andre som kan magiske kunster som printscreen og opplasting av bilder må de gjerne ta ansvar. Er man ikke riktig så magisk er helt sikkert en ordinær kopier/lim inn tilstrekkelig til å få lagret tallene til historiebøkene.
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Berserk
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Norge

Standard

Kjære Pwent! nå skal det godt nevnes at det er mandag i dag, og at topp 10 sprint-screens skulle blitt tatt i går

Berserk
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Norge

Standard

Ha en fortreffelig påske alle sammen! Kos dere i finværet..

Standard

Vekas sladder frå meg e at da ser ut som om folk flest har begyndt med simming til art, eller gjer siste innspurten på oppbygging av ressursar før dei startar for alvor. Blir spanande å sjå kor mykje ein har får opp til den tid, og kva artar som havnar i hendene på kven. Og skal serveren følgje i fotspora til dei fleste føregåande, so vil da bli kringing på ein del alliansar etter at artane er innhausta, kanskje for å skaffe seg den som ein var for sein til.

Og vi også nevne da at eg sett veldig stor pris på dei alliansane som inneheld ein stamme av rutinerte spelarar, men samstundes tar inn nokre litt mindre erfarne spelarar. Norske serverar treng desperat fleire spelarar, so fint at nokre tar dei inn i varmen, slik at dei får både kjent kossleis travian spelast og forhåpentligvis gir da meirsmak. Skjølv om nokre kanskje gjer mindre gode taktiske vurderingar i løpet av spelets gang, so lærer dei til ein seinare gong.

:)
    S1 R6 - Superb (New Born) Siger
    S2 R5 - Raaymen (New Born) Tap
    S2 R6 - Raay (WO/FK) Tap
    S3 R8 - Raay (WO) I spel

Berserk
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Norge

Standard

Nå sleppes artene om bare 4 dager ALT for tidlig som vanlig, men håper så mange som mulig er klare allerede!

Men masse lykke til alle sammen!

Standard

Det ryktes at FK ble tatt på senga og ender opp uten arts etter helga!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ivoh Vis innlegg
    Det ryktes at FK ble tatt på senga og ender opp uten arts etter helga!
    Vi tenkte å kjøre en "Sjus" og overlate artefactene til dere andre. Det blir så altfor mye å deffe. Du kan trygt stå seint opp på søndag :)
    Spiller Ra som dual under diverse kontonavn

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Bump - Tråden
    By blodix in forum Lekeplassen
    Svar: 34
    Siste innlegg: 2013-02-14, 16:41
  2. ABB tråden!
    By Karianne in forum Samfunn
    Svar: 16
    Siste innlegg: 2011-11-29, 17:49
  3. Det ryktes att tråden s1