Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 19

Tråd: Kermitt vs Batman

Standard Kermitt vs Batman

Mange undrer over hvorfor det ikke ble noe av det annonserte oppgjøret mellom meg og dansken kjent som Jesper, Sjus, Batman. Vel det er enkelt og greit at for første gang på uttallige år skal han visst ikke spille denne runden. Tilfeldig?

Eller kanskje er han der, men turte altså ikke ta utfordringen om at vi skulle gi oss til kjenne.. uansett er den selverklærte "kongen" akkurat så feig som jeg alltid har sagt

Er du på S2 kan du enda få melde deg!?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    Mange undrer over hvorfor det ikke ble noe av det annonserte oppgjøret mellom meg og dansken kjent som Jesper, Sjus, Batman. Vel det er enkelt og greit at for første gang på uttallige år skal han visst ikke spille denne runden. Tilfeldig?

Eller kanskje er han der, men turte altså ikke ta utfordringen om at vi skulle gi oss til kjenne.. uansett er den selverklærte "kongen" akkurat så feig som jeg alltid har sagt

Er du på S2 kan du enda få melde deg!?
    Er det noen dansker på S2 da?
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Det er jeg usikker på, men tar imot tips

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Elsker hvor dumt du oppfører deg :) Dere avtalte aldri noe om s2 om du husker?
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    Det er jeg usikker på, men tar imot tips
    Jeg vet det er noen svensker der, ta de først
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

Vi på Marvin tar selvsagt alle utfordringer på strak arm!

Eller i alle fall de vi ikke ser på som latterlige, ikke har lyst til, ikke har tid til, ikke gidder, de som krever at vi spiller hele runden o.s.v....., men ellers er vi faktisk med på alt!
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Elsker hvor dumt du oppfører deg :) Dere avtalte aldri noe om s2 om du husker?
    Nah husker bare at omtrent alle spor etter utfordringen bare magisk forsvant fra forumet.. Kanskje det ble pinlig for noen at det ble stående? Hva vet vel jeg..

Ble vanskelig å avtale noe konkret når batman etter 2 år krangling innførte sin silent-treatment mot meg akkurat i den perioden der.. Men det var sikkert helt tilfeldig timing

Fjadraspjotmann che sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

haha, jeg tvivler på at en nordmand, ville have nogen som helst chance mod en spiller som sjus, måske med et par enkelte undtagelser.

hvis du leder efter en dansker, er jeg på serveren under mit nick che. jeg ved ikke om du har noget imod at offenliggøre dit ingame nick på no2?

Standard

Hvem er denne Sjus, og hva er så sykt fantastisk med han? Det virker jo som om han i manges øyne er travians Justin Bieber.

Jada, han er dansk, men det finnes mer enn 5,5 millioner dansker i verden, mange har jeg selv katapultert, så vi trenger litt mer informasjon.

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av che Vis innlegg
    haha, jeg tvivler på at en nordmand, ville have nogen som helst chance mod en spiller som sjus, måske med et par enkelte undtagelser.

hvis du leder efter en dansker, er jeg på serveren under mit nick che. jeg ved ikke om du har noget imod at offenliggøre dit ingame nick på no2?
    En så fantastisk spiller som Kermitt som har utrettet så mye i norsk travian har nok en ekstremt god sjanse
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •