Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 19 av 19

Tråd: Kermitt vs Batman

Fjadraspjotmann che sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

ikke at han er helt vildt fantastisk, men de norske spillere jeg vil vurdere bedre end ham kan tælles på en hånd. han er ikke 'travians justin bieber', han er bare en del af den danske elite, der kan smadre tæt på hvilken som helst norsk spiller.

Standard

Er dette de fem du tenker på? Surikat, Alexxi, Julian, Nystad og ig36?

Jeg føler meg trygg på at vi kan finne enda flere nordmenn hvis vi tenker oss litt om, men du har selvsagt lov til å ha din egen subjektive mening om hvem som best, selv om den kanskje er preget av nasjonalfølelse

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Husk nå på at man ikke kan vite hvem som er best uten å sette dem opp mot hverandre. Julian spiller f.eks ikke t4, Alexxi spiller ikke mer, jeg har ikke så mye kjenskap til de andre.

Kan jo også nevne at Alexxi og Sjus spillte dual forige s1, det ble jo en god konto det :) Men det kommer jo ann på spillestil og andre ting.

Sjus har blandt annet satt stort preg på norske servere som s2r4, s5r2 og s1r5 blandt annet.
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av che Vis innlegg
    ikke at han er helt vildt fantastisk, men de norske spillere jeg vil vurdere bedre end ham kan tælles på en hånd. han er ikke 'travians justin bieber', han er bare en del af den danske elite, der kan smadre tæt på hvilken som helst norsk spiller.
    Vel, min erfaring med dansker er at de knekker som en kvist når de får litt juling.. og det har heller ikke vært spesiellt vanskelig å gi dem tilstrekkelig juling. Du har Kuma og El Greco på S1 og Kulmulen på S5 som fikk litt HS besøk, og borte ble de. Nå fikk nettopp Nullby på S1 også besøk og sjangsen er nok stor for at han er borte neste uke.

Greit å være nasjonalistisk og sånn men dette er jo bare skivebom ut ifra alt jeg har sett

Om det fortsatt er noen som vurderer gode spillerer utelukkende på pop, så ønsker jeg dere god bedring. Gode spillere som bidrar i alliansens aksjoner har ikke råd til svi av alle ressurser på fester og tull. Og gode spillere vil du hvertfall en sjelden gang finne innen 100 felt av nærmeste potensielle fiende.

Feiginger med stooore begrensninger derimot..

Hvis sjus virkelig regnes blandt dansk elite må nivået være tragisk lavt. Måtte jeg få kreft om ikke det er min 100% ærlige mening.

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    Om det fortsatt er noen som vurderer gode spillerer utelukkende på pop, så ønsker jeg dere god bedring. Gode spillere som bidrar i alliansens aksjoner har ikke råd til svi av alle ressurser på fester og tull. Og gode spillere vil du hvertfall en sjelden gang finne innen 100 felt av nærmeste potensielle fiende.
    Så det du her mener er at en deffspiller ikke er en god spiller da? Hadde ikke du hatt deffspillere rundt deg, så hadde du jo vært bortevekk. Det er ingen hemmelighet at Sjus spillte deff forige s1 og endte opp med klart flest defftropper som også var flittige i bruk.

Stor konto = stor ressprod = mer KP = flere byer = ress til mange tropper. Plyndrer man i tillegg så har man potensiale til en rekke tropper, en annen danske med navn Lynge Jakobsen for 2 runder siden på s2 er jo kjent for dette blandt annet.

Jeg søkte deg opp på s1 jeg: http://travian.ws/analyser.pl?s=no1&uid=138

Slik jeg ser det der har du 2 oppbygde byer under en server som har EG om kort tid (jeg har ikke oversikt om når). Kaller du dette en god konto?

Poenget mitt er at du selv tror du er en verdensmester, men ikke har utrettet en dritt i norsk travian.
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Slik jeg ser det der har du 2 oppbygde byer under en server som har EG om kort tid (jeg har ikke oversikt om når). Kaller du dette en god konto?

Poenget mitt er at du selv tror du er en verdensmester, men ikke har utrettet en dritt i norsk travian.

Ja jeg kaller det en ekstremt god konto for dens formål. Det er skrevet tidligere for de som følger med, men min oppgave var å yppe på meg fiendens sweep. Så jeg har en liten konto med en barnslig profil for å virke som et oppkjeftig men lett bytte.

Ser du deffpoengene og regner inn at den største effekten var tidlig i serveren (når spillere hadde færre tropper, og før de oppdaget at "lille Elias" med løveby og tigerby ikke var harmløs) kan du kanskje skjønne at denne "ubrukelige" kontoen har slukt 20-30 fiendlige sweeps -store i sin tid. Det er nettopp DETTE som gjør en god spiller.. ofrer rangering og tar troppetap og søvnløse netter, for at andre kan vokse seg større i fred og ro.

Du er samme ulla som sjus egentlig. Har sterke meninger og fasitsvar på ting du ikke har noe som helst innsikt i.

Standard

Ja, la oss diskutere Sjus!

Sitat Opprinnelig skrevet av che Vis innlegg
    han er ikke 'travians justin bieber'
    Han er i alle fall min Justin

Sjus er ganske enkelt en fantastisk travianspiller som alltid er en stor ressurs for sine allierte og et stort problem for dine fiender. Det tror jeg det er bred enighet om. Han er en gud blant sine egne, og det blir man ikke ved å være ubrukelig. Han er også veldig flink til å være med på å holde forumet aktivt.

Den verste kritikken jeg kan komme med av Sjus er at han til tider har et latterlig lite reflektert forhold til janteloven, men det er jo mest underholdene.

Forøvrig:

Surikat: Også kjent som Mata Hari: http://www.youtube.com/watch?v=YZqgwK0p0nA

Nystad: En av stjernespillerne og lederne i Zoo, også kjent som Orbea.

http://forum.travian.no/showthread.p...2008-sep-2009)

ig36: En god spiller kjent fra f.eks Dom og OL IV. Spør f.eks Burnie om han

Når det kommer til sammenligning av spillere er jeg helt enig med RagTag. Man må sette spillere opp mot hverandre for å finne ut hvem som er best. På .no er det jo bare et visst antall "stjernespillere", og mange har nok et kunstig forhold til hvor gode disse egentlig er.

(edit: de er selvsagt veldig gode, men kankje ikke så megafantastiske som man noen ganger kan få inntrykk av)

Wild er f.eks en allianse på .com som allerede har vunnet et par runder, og som nå ser ut til å vinne .com2. I Wild var det denne runden 6-7 kontoer som fikk ny by før serveren var en uke gammel, så det er flere enn Sjus, "den danske eliten" og "den norske eliten" som kan å spille travian.

Wild vinner com6: http://www.youtube.com/watch?v=d3HT2LiamkM
    Wild vinner com7: http://www.youtube.com/watch?v=d3HT2LiamkM
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Elsker hvor dumt du oppfører deg :) Dere avtalte aldri noe om s2 om du husker?
    Hm, en avtale er en avtale uansett, er det ikke det da?
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard Tråden er stengt

Jeg minner om en av våre forumregler:

§ 3a - Nettetikk
    Dette forumet brukes av spillere i alle aldersgrupper. En høflig og respektfull opptreden er påkrevd, og selv om vi tillater en viss slingringsmonn i forhold til at dette er et krigsspill så tolererer vi ikke fornærmelser og nedlatende oppførsel mot andre spillere.

Denne tråden har utviklet seg til å bli en tråd som handler om å diskutere spilleren Batman/Sjus. Å skrive innlegg som henger ut enkeltspillere er ikke ok.

Tråden er nå stengt, og det er ikke lov å starte opp en ny tråd med samme tema. Men start gjerne (positive) tråder som handler om spillet (server 2).

Mvh.
    Quintrix
    Sist endret av Quintrix : 2013-02-06 kl 15:32
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •