Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 45

Tråd: Ukens topp 10 - Allianser

Standard

Rolig nå, Narcissus! 3 poster på rad er ingen tjent med

Sitat Opprinnelig skrevet av thales Vis innlegg
    Jeg er villig til å styre serveren...
    Drukningsfare: Høy!

Eg ler!

Standard

thales har aldri vært kjent for å være måteholden på forum. :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ADjust Vis innlegg
    Utrolig bra skrevet Pwent. Tiden vil vise om konklusjonen din stemmer eller ikke og det blir spennende og se. Jeg selv er i Png og der har vi hatt endel interne problemer som og angripe hverandre osv, ting som ikke kommer med i konklusjonen din og som kan forandre dette. Takker og bukker igjen for flott innlegg.
    Jeg tror ad ADjust peker på noe viktig her. Det lønner seg sjelden eller aldri for en allianse at medlemmene angriper hverandre. Et tips til de som driver med sånt: SLUTT med det! Jeg kan allerede nå røpe at vi ikke har tenkt å gjøre noe sånt internt i Fimbul.
    Spiller Ra som dual under diverse kontonavn

Standard

Uke 7:

Kan det se ut til at serveren er i ferd med å stabilisere seg? Ikke veldig store forandringer i "ukens topp 10" i det siste.

Det mest interessante som skjer på serveren for tiden er kanskje konspirasjonsryktene om at Fimbul driver og samler en kjempemeta bestående av diverse allianser, og at lederen i VVS går kraftig inn for å erobre det moralske høylandet.

Siden det er lite hold i den første påstanden skal jeg dedikere noen ord til VVS, og deres moralske standpunkt for en gøy og spillbar server.

Altså...

Jeg har ved flere anledninger påpekt at "andre" kanskje ikke har et veldig reflektert forhold til janteloven, men i VVS sitt tilfelle er det mer naturlig å spørre om de er kjent med begrepet "politisk korrekt". For all del, som tidligere nevnt er det både edelt og riktig å jobbe hardt for en balansert server. At dette er førsteprioritet står det faktisk respekt av! Likevel bør man være meget forsiktig ved å plassere seg selv på en alt for høy hest, da fallhøyden kan bli stor.

Sannhet er som regel avhengig av øyet som ser, og når serveren kommer til det punktet at "Vi velger senere" velger side ser jeg det som svært usannsynlig at samtlige spillere på serveren kommer til å være enig i at VVS har valgt rett. Jeg tror ikke det er dristig å spå at VVS kommer til å få kritikk uansett hvilken side de velger. Deres politiske korrekthet kan da bli brukt mot dem.

Som Hitchslap allerede har kommentert er drukningsfaren potensielt høy, og da inkluderer jeg ikke bare påstander som går ut på at "man er villig til å styre serveren".

Forholdet mellom WO og VVS er dessuten svært interessant i denne sammenhengen, og om det ikke er for mye å be om så kunne kanskje Thales ha sagt noen ord om dette?
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Berserk
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Stavanger

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pwent Vis innlegg
    Uke 7:

Forholdet mellom WO og VVS er dessuten svært interessant i denne sammenhengen, og om det ikke er for mye å be om så kunne kanskje Thales ha sagt noen ord om dette?

Det ryktes at noen uttalese fra Thales er unødvendig i denne sammenheng da de aller fleste vet at når nordvesten kommer på besøk er det best å skalke alle luker og gjerne fyre godt i peisen
    Man trenger ikke rams så lenge man har nok katazzzzer.....

Hilsen,
    Pesi

Standard

Thales er meget klar over at han aldri vil klare å gjøre alle til lags... Men thales drister seg til å hevde at han vet "best". Noe sikkert pwent også vil hevde. Hehe.. thales er også optimistisk (wow... thales bruker ordet optimistisk... det var ikke daglig kost) på at han skal klare å gjøre majoriteten av spillerne fornøyd ihvertfall.

Standard

Om forholdet mellom VVS og WO skal det sies at thales ikke er glad i fiender som ligger alt for tett på. Da dette lett kan gå utover nattesøvn, og ødelegge for sosialt liv ved siden av travian for spillerne i alliansen.
    Noe som i klartekst sier at det er lite som tyder på en langvarig krig mellom VVS og WO om thales får det som han vil.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av thales Vis innlegg
    Om forholdet mellom VVS og WO skal det sies at thales ikke er glad i fiender som ligger alt for tett på. Da dette lett kan gå utover nattesøvn, og ødelegge for sosialt liv ved siden av travian for spillerne i alliansen.
    Noe som i klartekst sier at det er lite som tyder på en langvarig krig mellom VVS og WO om thales får det som han vil.
    Ah, her står vi overfor et klassisk dilemma. Hva skjer mellom VVS og WO? Vil disse kanskje alliere seg til seier, eller skynder Thales og co seg med velge side mot en av de andre store alliansene?
    Spiller Ra som dual under diverse kontonavn

Standard

Å kalle et eventuelt samarbeid mellom WO og VVS å alliere seg til seier er et rimelig tåpelig utsagn. Vi snakker ikke på noen måte om en kjempemeta... Det finnes kvalitet flere steder på serveren, og vi ser allerede metadannelser andre steder. hverken WO eller VVS driver rekruttering med sikte på å sikre seg seieren på den måten. Og sammen er det kun snakk om 30-40 spillere.. et antall som ikke vil overskrides.. heller minke etterhvert som noen få spillere faller fra. VVS har for eksempel mistet et par spillere som fant ut de ikke hadde tid til å spille likvel etc.
    Men igjen vi har tro på våre analyser av serveren, og vi har tro på at våre valg vil være til det gode for serveren, ikke ødeleggende..

Standard

Selv synes jeg det er flott med et samarbeid mellom VVS og WO, selv om noe slikt nødvendigvis ikke er skrevet i stein enda. Dette er to sterke allianser, og på topp 10 er det disse som har størst Ø. Nordvest har med andre ord virkelig meldt seg på i konkurransen om å vinne serveren. Det som blir veldig spennende er om man i nordvest blir enige med selv om at man trenger enda litt flere forsterkninger.

Etter en rask titt på http://travian.ws/analyser.pl?s=no2&aid=64 er det jo liten tvil om at allianser som FK og SR også har sin hovedtyngde i nordvest.

Det er bare å ta det med ro Thales. Jeg tror ikke dere klarer å "ødelegge serveren" om dere prøver på det engang!
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste

Lignende tråder

1. Ukens topp 10 - Spillere
    By Pwent in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2013-03-18, 00:22
  2. Ukens klatrere
    By korporalen in forum Spørsmål
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2012-03-13, 15:11
  3. Ukens klatrere, allianser
    By Donkeyballs in forum Spørsmål
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2010-07-26, 21:23
  4. Oppdatert Ukens topp 10 på S3 etter slutt?
    By KnusernGruff in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2008-09-22, 00:24

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •