Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 45

Tråd: Ukens topp 10 - Allianser

Standard

Godt skrevet som vanlig Pwent. Blir spennende å se om konklusjonen din stemmer utover runden.
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Uke ferdig nærmer seg 4! JFF klatrer best, og VVS er de beste plyndrerne.

Ehm.....

"Just for fun" og "Vi velger senere" er serveres beste allianser?

Er det flere enn meg som lurer på hvor det har blitt av de seriøse alliansene som spiller for å vinne? Når en allianse som bare spiller for å ha det moro, og en allianse som spiller for å balansere serveren, er de to som for tiden topper listene er det et timelig spørmål.

Ukens Fimbulordtak (for de som liker konspirasjonsteorier)

Når ingen sitter på kongetronen, ta den selv.
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Jeg liker da å tro at en klatre Ø (basert på antall spillere) gir et bedre bilde på alliansens vekst enn dagens statistikk.

Standard

Utrolig bra skrevet Pwent. Tiden vil vise om konklusjonen din stemmer eller ikke og det blir spennende og se. Jeg selv er i Png og der har vi hatt endel interne problemer som og angripe hverandre osv, ting som ikke kommer med i konklusjonen din og som kan forandre dette. Takker og bukker igjen for flott innlegg.

Standard

Må bare slutte meg til ADjust. Bra analyser, ser fram til neste.
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Bare for å ha sagt det, Vi velger senere navnet henspiller på navnevalg OG på ønsket om å ha serveren GRUNDIG analysert før man velger teamet man spiller med ut serveren. Seriøsiteten her ligger i ønsket om å beholde en server spillbar og spennende ihvertfall til endgame har starta. Selvsagt skal vi vinne, men før vi går all in for seier går vi all in for å sikre at vi har en fiende som papiret er minst like sterk som oss. Det kunne ikke falle oss inn å kjøre pwent strategi... "vi skal vinne, så får de andre finne ut av det selv" Rett og slett fordi travian er full av spillere med dårlig kampmoral.. ergo er man faktisk nødt til å sikre at det finnes nok gode og ikke minst SEIGE spillere på fiendesida for at spillet skal bli interressant. En ny server lik den forrige s4 skal unngås for enhver pris, og da er et mulig tap mot en overlegen fiende en pris som vi er villig til å betale.. men et slikt tap vil eventuelt komme etter at man har kriget seg til heder og ære likevel.... :)

Standard

Uke 5:

Noen som har lyst til å være med å vinne? De andre får finne ut av ting selv. Hvis de er ubrukelige er ikke det vår feil. Er vi gode og de dårlige er det vi som fortjener seieren uansett. Å sy puter under armene på folk overlater vi til andre.
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Berserk
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Norge

Standard

Oioi.. Ser det er en allianse som inntar en god posisjon på de fleste top 10 listene denne uken. "Fytti katta" og "LR" ser sterke ut og jeg vet de vil holde seg sterke lenge.

Berserk
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Norge

Standard

Oioi.. Ser det er en allianse som inntar en god posisjon på de fleste top 10 listene denne uken. "Fytti katta" og "LR" ser sterke ut og jeg vet de vil holde seg sterke lenge.

Standard

Vi i VVS er villige til å "sy puter under armene på folk" (hva nå pwent måtte legge i dette loslitte begrepet her) dersom det er hva som kreves for å få serveren spennende og spillbar. Jeg er villig til å styre serveren på en slik måte at ikke samtlige spillere med dårlig kampmoral ikke gidder mer lang tid før endgame. Rett og slett fordi spillbarhet og moro er viktigst. Men dette gjelder kun frem til frontene er klare i forkant av endgame. Fra da av driter vi selvsagt i slikt. Da er det bare seier som gjelder. :)

Denne serveren SKAL være spennende til endgame har startet. Koste hva det koste vil (unntaket i fra vår side er bruk av ufine midler.. spionasje etc det nedlater vi oss rett og slett ikke til.) Vi i VVS vil da ikke inngå noen bindende avtaler med andre allianser før endgame nærmer seg. Og vi vil hele tiden være klar for å gå til krig mot den alliansen som til enhver tid ser sterkest ut. Metabyggere står ikke høyt i kurs hos oss..

Jeg har kommet til den konklusjon at eneste gangen det er greit å gjøre slik pwent sier er når man har to solide premades som har avtalt å kjempe mot hverandre. I en slik situasjon er det greit å kun fokusere på egen allianse og la andre klare seg selv. I alle andre scenarioer er det best også for egen del å forsøke å beholde spenninga. Dette er så tett opp til en objektiv sanhet thales mener det er mulig å komme. :)
    Sist endret av Quintrix : 2013-03-05 kl 17:35 Årsak: Trippelpost

Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Ukens topp 10 - Spillere
    By Pwent in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2013-03-18, 00:22
  2. Ukens klatrere
    By korporalen in forum Spørsmål
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2012-03-13, 15:11
  3. Ukens klatrere, allianser
    By Donkeyballs in forum Spørsmål
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2010-07-26, 21:23
  4. Oppdatert Ukens topp 10 på S3 etter slutt?
    By KnusernGruff in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2008-09-22, 00:24

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •