Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Rapporter

Standard Rapporter

En knapp du kan trykke på slik at alle rapporter blir lest. Når man logger på og har flere hundre uleste rapporter, hadde det vært gull og hatt en slik knapp :)

Ser det ble laget en lignende tråd for to år siden, men da det ikke kom noen svar på den, laget jeg denne. Håper det går fint.
    Nox1: Kua Dagros | Nox2: lenny92 | Nox3: Mikkelsen | Nox6: LennyNOR | Nox7: Ferdinan | s4: Fondant | s.2: LennyNOR | nox11: Ghoulz | nox14: Ghost Team

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av lenny92 Vis innlegg
    En knapp du kan trykke på slik at alle rapporter blir lest. Når man logger på og har flere hundre uleste rapporter, hadde det vært gull og hatt en slik knapp :)

Ser det ble laget en lignende tråd for to år siden, men da det ikke kom noen svar på den, laget jeg denne. Håper det går fint.
    Men det betyder jo at du alligevel ikke kigger i dem så, hvorfor så ikke bare markere alle og trykke slet?
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Jeg ser på de med gule sverd og de jeg får full pott på :) Men det gjelder ofte kun 2/10 av alle rapportene. De resterende er gjerne småfarms man aldri får full pott fra, og har ikke så veldig stor interesse av å se på de.
    Nox1: Kua Dagros | Nox2: lenny92 | Nox3: Mikkelsen | Nox6: LennyNOR | Nox7: Ferdinan | s4: Fondant | s.2: LennyNOR | nox11: Ghoulz | nox14: Ghost Team

Standard

Da ville jeg gått inn på innstillinger og endret antall rapporter til 99 pr. side. Så markerer du alle rapportene og fjerner markeringen på dem du ønsker å beholde - og slett. Så er det litt ferre rapporter å gå igjennom.

Standard

Hehe.. Det har jeg gjort for lenge siden ;)

Standard

Støtter denne ideen. Spesielt med tanke på dual (eller mer) spillere pr konto. Da kan det godt hende en ikke vil se den, men er av interesse for den andre, ergo markere den som lest, men ikke slette. Vi har nå helt slutta med å slette igmer og med en aktiv farmekonto er det nå over 1000 uleste rapporter, men men.. :) Arkiverer de viktigste.

I tillegg er det lettere å ta "marker alle" - lest, og så faktisk lese de få rapportene som er interessante enn å først lese dem, markere alle, deselecte de du vil ta vare på, og så slette alle sammen :) (ja, jeg er lat), men hvorfor ikke implementere dette?

En annen ting som hadde vært kjekt (spesielt med tanke på dualkontoer) er muligheten til å markere meldinger som ulest etter man har lest dem. Dette for at andre personer også kan se at det er kommet en ny melding

Standard

Enig, i sær den meldingsbiten, har ikke tall på hvor mange ganger jeg feks har åpnet en igm jeg selv har sendt :D hadde vært greit å bare kunne markert den som ulest igjenn, i stedet for man må sende den enda en gang.

Lignende tråder

1. Rapporter
    By Biatch in forum Ideer
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2012-01-03, 16:13
  2. Nox10 i rapporter
    By Armurus in forum NOX - runde 10: mai 2011 - oktober 2011
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2011-11-03, 01:09
  3. Rapporter
    By Slayerkid in forum Ideer
    Svar: 4