Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 29

Tråd: tips til hvordan spillet kan ungå at noen allierer seg til seier tråden

Lightbulb tips til hvordan spillet kan ungå at noen allierer seg til seier tråden

Nå syns jeg det har blitt slik på alle norske servere at man allierer seg til å vinne. Er det virklig slik vi vil ha det?
    Jeg har en del forslag til foranderinger i spillet som jeg syns er ganske gode. Jeg har forstoelse for at kankje ikke alle lar seg gjennomføre i prakksis. Men det går jo ann å prøve i det minste. Dette er nødvendig om at man ikke må legge ned hele Travian i Norge til slutt.

Forslags liste:

• Maxantall online timer per allianse

• Alle med lemmer i alliansen må være innen samme 100 * 100

• Ingen allianser har lov til å ha mer enn 7 artefakter

• Ingen allianser har lov til å ha mer enn 500 k offansive tropper, og 1000 k deffansive tropppe

r

• Det er ikke lov til å bruke katapulter før det har godt 3 uker etter artefaktene

• De deffansive spillerene som sender tropper må få medaljer og ikke bare de som blir angrepet.

• Når noen må slette pga skjeiv server må man få gull kompensasjon

• Multihunter må bruke skjønn og løse opp allianser som blir skjeive. De bør også gi medaljer til de som ikke er i stjerne alliansen.

• Max 10 gull brukere per allianse.

Det er sikkert andre forslag som også kan med virke til mer rettferdige allianser. Jeg håper dere skriver dem inn her, og holder en respekkt full tone.

på for hånd takk.
    Sist endret av Jernsaksa : 2013-01-24 kl 21:16 Årsak: skrivefeil ;)

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Fuld????

Hahaha
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Er du HELT seriøs nå????

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jernsaksa Vis innlegg

ENIG

• Det er ikke lov til å bruke katapulter før det har godt 3 uker etter artefaktene
    Ikke at det sker så tit alligevel her, hehe

• De deffansive spillerene som sender tropper må få medaljer og ikke bare de som blir angrepet.
    Ville faktisk være en rigtig god ide :)

• Multihunter må bruke skjønn og løse opp allianser som blir skjeive. De bør også gi medaljer til de som ikke er i stjerne alliansen.
    Bedste ide jeg har hørt nogensinde hehe, ville være episk.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Batman tok tak i alt det du sa som var brukbart her, eller var alt på bærtur :S Mildt sagt...

Standard

Jeg kan poste svaret mitt til saksa fra en annen tråd her inne også...

"Jeg beklager på det sterkeste at flesteparten av oss har en viss erfaring, er online flere ganger for dagen, er sittere for hverandre, bygger tropper, har en aktiv ledelse og skypechat, vi har prøvd å bøte på dette med et lavt antall spillere.
    Likevel syns jeg det er drøyt å kalle oss patetisk, fordi vi umulig kunne vite at vi er de eneste som praktiserer dette! "

Videre så har vi redusert antall spillere i "metaen" ytterligere, så vi nå har tippet under 40, videre så vurderer vi å bygge byer utenfor kvadranten vår som dere kan få farme, samt la være å angripe tilbake i frykt for at motspillere vil slette.

Standard

Nå syns jeg det har blitt slik på alle norske servere at man allierer seg til å vinne. Er det virklig slik vi vil ha det?
    Jeg har en del forslag til foranderinger i spillet som jeg syns er ganske gode. Jeg har forstoelse for at kankje ikke alle lar seg gjennomføre i prakksis. Men det går jo ann å prøve i det minste. Dette er nødvendig om at man ikke må legge ned hele Travian i Norge til slutt.

Forslags liste:

• Maxantall online timer per allianse

• Ingen allianser har lov til å ha mer enn 7 artefakter

• Ingen allianser har lov til å ha mer enn 500 k offansive tropper, og 1000 k deffansive tropppe

r

• Når noen må slette pga skjeiv server må man få gull kompensasjon

• Max 10 gull brukere per allianse.

Det er sikkert andre forslag som også kan med virke til mer rettferdige allianser. Jeg håper dere skriver dem inn her, og holder en respekkt full tone.

på for hånd takk.
    Du er MEGA teit!!! Hva er poenget med rettferige Allianser??? Du er bare Missunnelig forde at du ikke er i en god Ally selv .

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Vanaheim Vis innlegg
    videre så vurderer vi å bygge byer utenfor kvadranten vår som dere kan få farme, samt la være å angripe tilbake i frykt for at motspillere vil slette.
    Jeg synes det var det beste for slaget til nå.

Takk til Bat man for tilbake meldingen,,

Sitat Opprinnelig skrevet av Torssønn Vis innlegg
    Hva er poenget med rettferige Allianser??? .
    Da blir det gøy for alle, og ikke bare de i stjerne alliansen.

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Det går jo fint ann å stable opp mot en "Stjerneallianse". Skaff en god struktur og få faktisk folk til å yte en innsats og ikke slette ved knust HS eller vegging. Da er mye gjort.
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

på for hånd takk.
    Eg synst tanken din er god, dette har vore snakka om i travian-Noreg i årevis. Forslaga dine er til botemidlar er kanskje ikkje like bra, dessverre.

Eit forslag frå meg er å utvida moralbonusen. Folk veit vel at dersom ein stor spelar angriper ein liten, så må det fleire katas til for å knuse eit bygg enn om det er omvendt. Eit av problema med moderne travian er at fleire allianser bruker Getter tools til å koordinere angrep, og det er umogleg å forsvara seg mot, særleg om ein ikkje har nok deff. Mitt forslag er difor at travian lager ein auto-sperre på åtak mot alliansar med lite deff. Dei nøyaktige tala kan vi diskutera, men til dømes kan ikkje ein allianse senda fleire troppar i angrep enn det deffande allianse disponerar av defftroppar. På denne måten må ein vera flinkare til å fake - og dei som deffer flinkare til å analysera kvar åtaka treff. Slike autosperrer har ein alt på marknadsplassen i samband med boosting.

-Siv

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Seier til BN/RN
    By lenny92 in forum S2 - runde 5: januar 2012 - september 2012
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2012-10-07, 11:16
  2. Søker noen tips
    By darkblue in forum Spørsmål
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2009-09-10, 13:53
  3. Svar: 10