Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 29 av 29

Tråd: tips til hvordan spillet kan ungå at noen allierer seg til seier tråden

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jernsaksa Vis innlegg
    • Maxantall online timer per allianse
    Du kan da ikke mene det? Hvor mange timer en person ønsker å være online, er da helt og alene opp til vedkommende. En konto har gjerne flere spillere, så å innskrenke onlinetiden hadde ødelagt mye av det vi har i dag.

• Ingen allianser har lov til å ha mer enn 7 artefakter
    Så man skal bli straffet om man er taktisk smart? Man trenger ikke å ha 100 medlemmer for å kapre artefakter. Du ser jo at små allianser med 5-6 dyktige spillere gjerne har en artefakt hver.

• Ingen allianser har lov til å ha mer enn 500 k offansive tropper, og 1000 k deffansive troppper
    Jeg har en anelse om at du ikke er en veldig erfaren travian spiller..? (no offence).. Et sweep alene kan godt ha 500 k tropper. Du prater her ikke om alliansens begrensninger, men om begrensninger som går ut over spillere. Spilleren Warlords på forige ukx hadde f.eks 1.5 mill klubber..

• Det er ikke lov til å bruke katapulter før det har godt 3 uker etter artefaktene
    Om noen vil forske fram katapulter tidlig i runden, så må de vel få lov til det? :)

• Når noen må slette pga skjeiv server må man få gull kompensasjon
    Det der fungerer ikke i praksis, uansett hvordan man snur og vender på det. Det der kan alt for lett utnyttes av alle.. "Nei, huff fikk en dårlig start, og har visst brukt opp 2000 gull.. Jaja, kan bare restarte, så får jeg de tilbake :) "

• Max 10 gull brukere per allianse.
    Nei, nei, nei og atter nei! Gull er et must på travian. Jeg kunne aldri klart meg uten, og det tror jeg gjelder de fleste andre her også..
    Nox1: Kua Dagros | Nox2: lenny92 | Nox3: Mikkelsen | Nox6: LennyNOR | Nox7: Ferdinan | s4: Fondant | s.2: LennyNOR | nox11: Ghoulz | nox14: Ghost Team

Standard

Hysterisk. Har ikke ledd så hardt på lenge.
    Ett ord: Ludo.
    Prøv det isteden.
    Wounds heal, scars fade - honour is forever

S6: Hilda - S1: Hilda (WW/Mayhem WW-vinner) - S4: Red
    NOX6: Veum - NOX8: Bytch - NOX10: Bytch (WW) - NOX12: Bytch (WW-vinner) - NOX14: Kraken

Standard

hahahahaha, skål!
    Nox 13: Jordbærpolakken - Romer ( TR ) Nox 14: YamamaY - Romer ( Mettes )
    Nox 16: The Hunter - Galler ( AC/DC )

A Lion Never Smile - Moe

Gullfaks E.B. sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trololoslo

Standard

Ro ned mobbingen litt da folks, det var da bare noen uskyldige forslag.
    <4

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    Prøv det isteden.
    Eg skjønar ikkje heilt - ler ein enda betre av Ludo, eller er det du sjølv som tek feil?

Standard

Her kommer en liten stakkar med noen uskyldige forslag til å forandre spillet bare. Må da være lov det uten å skulle bli håna og hetsa. Han ba om en respektfull tone, så syns dere erfarne "coolkidz" skal jekke dere ned noen hakk.
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    Prøv det isteden.
    Ludo er jo tidernes lige på og hårdt strategi/krig. Kan vel endda sammenlignes med Blitz Skak, samme intensitet. Kan man ikke håndtere travian, skal man slet ikke spille Ludo da. Hehe
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Enig med Sied...

Selv om dette ikke er gjenomførbart med den type spill travian er utviklet til å være, er spiller her hvertfall engasjert..

Du får thumps up av meg for i hvertfall å "skape" noe.

Leser man i mellom linjene er vi tilbake igjen til problemstillingen "de store" spillere og "de minde store/nybegynnere" som har vært tatt opp mange ganger før - jeg vil tippe at tråden muligens var laget på dette grunnlag. Det er vanskelig (noen ganger umulig) for de små/nybegynnere å kunne hevde seg kommer man ikke inn i "rett" alliane eller under vingene til spillere som bl.annet noen av de som ler her...

Stå på videre du og del gjerne dine syn, selv om dine forslag til nå vil nok bli et helt nytt spill.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Vanaheim Vis innlegg
    Videre så har vi redusert antall spillere i "metaen" ytterligere, så vi nå har tippet under 40, videre så vurderer vi å bygge byer utenfor kvadranten vår som dere kan få farme, samt la være å angripe tilbake i frykt for at motspillere vil slette.
    En fantastisk god idé som kan øke antall aktive spillere og faktisk få litt mer action på norske servere.

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Seier til BN/RN
    By lenny92 in forum S2 - runde 5: januar 2012 - september 2012
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2012-10-07, 11:16
  2. Søker noen tips
    By darkblue in forum Spørsmål
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2009-09-10, 13:53
  3. Svar: 10
    Siste innlegg: 2009-03-11, 14:53