Side 46 av 55 FørstFørst ... 364445464748 ... SisteSiste
Viser resultater 451 til 460 av 541

Tråd: Fakta & Rykter

Standard

Da viste ryktene til nå å være delvis sanne, vi får nå se om GGG sin STOLTHET nok en gang vil møte flygende steiner å en drøm lagt i grus el. stagget av brennende *bomber.. Juleferien blir d vel ei noe av
    I Wonder Why..

Berserk
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ålesund Norway

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMoe Vis innlegg
    Da viste ryktene til nå å være delvis sanne, vi får nå se om GGG sin STOLTHET nok en gang vil møte flygende steiner å en drøm lagt i grus el. stagget av brennende *bomber.. Juleferien blir d vel ei noe av
    Tipper begge ww blir banka enda flere ganger, og att natarene til slutt vinner.

Standard

Ja det blir nok fort en Fact, tenker m neste riving at vi ser Natarene bygge sitt underverk..
    I Wonder Why..

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sted
    Sydney

Standard

For alle de i FK som er lei av å bli plyndret, bombet og angrepet, så er det jo plass i GGG beta. Men pass på at søknaden er bra, for de har strenge inntakskrav, tydeligvis mye strengere enn i FK

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Rafiki Vis innlegg
    For alle de i FK som er lei av å bli plyndret, bombet og angrepet, så er det jo plass i GGG beta. Men pass på at søknaden er bra, for de har strenge inntakskrav, tydeligvis mye strengere enn i FK
    Merkelig at dere ikke har vunnet enda, det er jo bare noen få igjen i FK som spiller på denne serveren. De fleste kastet inn årene i månedsskiftet sept/otk

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sted
    Sydney

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Balrog Vis innlegg
    Merkelig at dere ikke har vunnet enda, det er jo bare noen få igjen i FK som spiller på denne serveren. De fleste kastet inn årene i månedsskiftet sept/otk
    Ja det skjønner jeg godt

BerserkBerserkBerserk El Gringo sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2008
    Sted
    Puben

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Rafiki Vis innlegg
    Dere er desperate skjønner jeg!
    MØL S4-Våken Ancient Europe-Elite S2-????? S4 - S&L

Standard

Ja, så mye som vi har sett til GGG Beta denne runden er det ikke rart inntakskravene er skyhøye..
    Men jeg vil benytte denne anledningen til gratulerer begge sider av serveren. Uavhengig av hvem som vinner, er dette uten tvil den jevneste serveren jeg noen gang har vært med på. Mye bra fra begge sider, men også en del skivebommer også. Heltemodig innsats på begge sider, og det er uten tvil grunnen til at serveren fortsatt pågår. Jeg takker for meg som spiller og ønsker ALLE hell lykke videre. Synd at serveren skulle ende slik den gjorde for meg, men jeg orker ikke krangle og argumentere med de stabeistene mye lenger.

Ledere og WW-holdere har gjort en fantastisk innsats sammen med sine allierte, og det er ikke ofte man støter på den slags samarbeid. Som grunnlegger av FK vil jeg først og fremst takke WO for alt! DK ble også en del av vår skremmende samarbeidsavtale etterhvert. Sammen var vi gull! JFF ble også med oss når EG startet. En stor takk til deres også.

Til slutt vil jeg hedre våre fiender. LR og VVS som etter litt slo seg sammen og sugde opp TOT, EH og flere små allianser. Selvom det måtte litt initiativ til fra oss for at dere skulle bli en enhet. Dere viste oss hvor mye dere ville vinne, og dere har uten tvil gitt meg og de andre lederne en del søvnløse netter. Det er slik vi liker det! :)

Takk for alt og masse lykke til til begge sider!

NB: Jeg vil fortsatt følge med på serveren, så best at dere oppfører dere

Mvh
    HLO (Betelgeuse)

Berserk
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ålesund Norway

Standard

Synd du gir deg.
    Men dem fleste av oss er nok drittlei hele serveren, som du sier er veldig gjevn.
    Tror hoved porblemet på denne serveren er alt for mye off og alt for lite deff på begge sider.
    Men som dere merka på siste aksjon, har ivertfall vi i GGG gjort noe med det.
    Hadde ikke vi slått sammen allyene da vi gjorde hadde nok dere vunnet for lengst..
    Vi var en ganske oppgitt gjeng da det skjedde, men eide easy etc var en meget positiv gjeng som fikk frem igjen gnisten i oss alle :)
    Vi tror/vet /skal vinne denne serveren, om den så skal vare helt frem til sommeren :p
    Eneste som skal få lov til å slå oss er eventuelt natarene :)

Ha en god jul og et godt nyttår og takk for runden.

-Giggle-

Standard

Ønsker både venner og fiender her god jul. La oss frede hverandre i to døgn nå slik at travian ikke føkker opp jula. :)
    Deretter må vi seff få det siste lille ut av troppene våre før dette er over.

Side 46 av 55 FørstFørst ... 364445464748 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014