Side 3 av 55 FørstFørst 123451353 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 541

Tråd: Fakta & Rykter

Standard

Kermitt er dessverre ikke på no5, og bra er det, han var ikke en verdig motstander på forrige no2 ;)

Standard

Håper da at du tørr returnere denne runden Vana, eller ble det for mye ulver forrige runde?

Standard

Jeg er her, liten anonym kosekonto, foreløpig ihvertfall. Har nok med no5 akkurat nå, men får jo finpussa klippesaksa der i tilfelle ulveflokker her

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Vanaheim Vis innlegg
    Kermitt er dessverre ikke på no5, og bra er det, han var ikke en verdig motstander på forrige no2 ;)
    Veeel jeg holdt unik narr, liten korn og liten trener i månedsvis. Alle stjal jeg personlig fra den store fiendlige metaen, og knuste alle forsøk på å hente dem tilbake. Som serverens mest forhatte konto fikk jeg likevel aldri redusert HS med en eneste pop, tross mange forsøk.

Du derimot har vel aldri hatt en konto som kalles noe annet en en ubetydelig "kosekonto".. For harmløs til at noen gidder merke seg at du er på servere i det hele tatt :)

Standard

Jo du holdt de artene, og jeg minnes at alliansen din ble grust sønder og sammen samtidig med at du holdt en langvarig krangel gående her inne om det tåpelige med å deffe mindre alliansemedlemmer ;)
    Jeg er ingen superspiller, men påberoper meg likevel retten til å bruke forumet her.

Forum Admin kommentar: Quintrix
    Jeg minner om at denne tråden kun skal inneholde fakta og rykter som handler om gjeldende server, altså, server 2! Om dere ønsker å diskutere tidligere/andre servere kan dere lage egne tråder for dette.
    Sist endret av Quintrix : 2013-02-07 kl 22:55

Standard

Det går diverse rykter om at Altakraaka er tilbake på server 2.
    Altakraaka
    ''I'll be your end of days!''
    Mea Culpa - Team Aifikraaka - Sui Generis

Standard

Det går diverse rykter om at jeg vil ha kontonavn og passord snarest ! :D
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    Gen. Sedgwick 1864, killed in US Civil War
    NEI

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Asmodean Vis innlegg
    Det går diverse rykter om at jeg vil ha kontonavn og passord snarest ! :D
    Selvsagt! Brukernavn og passord er sendt via mail.
    Altakraaka
    ''I'll be your end of days!''
    Mea Culpa - Team Aifikraaka - Sui Generis

Standard

Ser ut til at "Superman" er nede for telling allerede hva blir det neste?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av -sims- Vis innlegg
    Ser ut til at "Superman" er nede for telling allerede hva blir det neste?
    Det ryktes at Marvin snart kommer til å åpne for tegning av medlemsskap i alliansen Fimbul. Greia denne gangen er å gjøre ferdig all rekrutteringen i løpet av et døgn - 24 timer. Dette vil gjøre at vi slipper en lang og treig rekrutteringsprosess, men samtidig sikre at man får med seg både morgenfugler og nattspillere. Følg med - ikke send inn søknadene for tidlig!

Side 3 av 55 FørstFørst 123451353 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 19:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 07:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014