Side 2 av 55 FørstFørst 12341252 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 541

Tråd: Fakta & Rykter

Standard

Det ryktes at Ozurson dessverre ikke er å finne på s2, i alle fall ikke på kontoen Marvin. Heldigvis er det også flere av oss som vet hvordan klubbemenn fungerer.

Ozur, vi savner deg!
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Standard

Det ryktes at Supermann plyndrer mer enn VVS, ekko og PNG til sammen. Er det mangel av tropper som er problemet kanskje?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Tiril Teutonslayer Vis innlegg
    Det ryktes at Supermann plyndrer mer enn VVS, ekko og PNG til sammen. Er det mangel av tropper som er problemet kanskje?
    Videre kan det vell være fakta at supermann sender meldinger hvor det står:
    "why don't you come and play with us?"

Ser ikke helt hvordan den stammen skal klare seg
    Noen som joiner dual på nox ta kontakt?

Standard

Superman er en dødsdømt allianse ja... Det går dessuten rykter om at de ikke liker oss i Fimbul, men det er greit for vi er ikke veldig begeistret for dem heller. Faktisk erklærer herved Fimbul Superman krig!

Spillere som forlater alliansen har ingenting å frykte, men de som er igjen må forberede seg på å bli angrepet!

Vårt våpen er som vanlig å skape frykt slik at alliansen oppløses av seg selv, uten at vi egentlig gjør noe mot dem. Noen som har lyst til å gjette på hvor lang tid det tar Fimbul å vinne serverens første krig? Snakker vi timer, dager eller uker?

//Edit: Fimbuls første krigssang: http://www.youtube.com/watch?v=r810HVzKhtY
    Pwent S4-3|TDC (Seier) http://www.youtube.com/watch?v=W8s2X93IyTU
    Pwent S4-4|Viking (Seier)
    Pwent|Travian turneringsfinalen 2011|(Seier)http://www.youtube.com/watch?v=uVCgldEx-pI
    Lady de Gaul S4-5|Vinter/Fimbul (Seier)

Fjadraspjotmann che sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

hahaha, alt for fedt, halla halla pwent og co!

hvis nogen vil oddse ress, så må i endelig sige til! jeg tipper på at fimbul vinder, og oddsene skal selvfølgelig være retfærdige, så hvad med (fimbul) 1:10 (superman)?

Standard

Det ryktes at den tråden som gav mer aktivitet i døgnet enn resten av forumet til sammen ble stengt.. what gives? Spent på hvilke store regelbrudd som var der inne, for jeg finner dem ikke.

Forum Admin kommentar: Quintrix
    § 2b - En moderators avgjørelse
    Dersom du ikke er fornøyd med en moderators avgjørelse kan du ta dette opp med den aktuelle moderatoren.
    I det tilfelle at du likevel ikke blir enig med den aktuelle moderatoren kan du ta saken videre til ForumAdmin.

Uenigheten skal ikke under noen omstendigheter søkes løst ved å poste på forumet. Det er ikke tillatt å lage tråder for å diskutere en moderators avgjørelse, inkludert (men ikke begrenset til) straffepoeng, advarsler, lukking av tråder og sletting av poster/tråder.

Det ligger nå en forklaring på hvorfor tråden er stengt. Om du er uenig med avgjørelsen kan du ta kontakt med meg privat. Mvh. Quintrix
    Sist endret av Quintrix : 2013-02-06 kl 16:28 Årsak: § 2b - En moderators avgjørelse

Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

for første gang tror jeg, jeg vil give dig ret, en skam at tråden blev lukket..

jeg kan forstå at en autoitær ikke vil have at vi fortsætter diskutionen, så det skal jeg nok lade vær med, hvor meget jeg end ville.

men du kermitt, svarede mig aldrig på hvad dit nick er her på serveren? kan forstå du også spiller på no5, jeg går ud fra du også er bange for at offentiggøre dit nick der?

Standard

Tja hvem er du da? En tidlig krig er jo ikke akkurat bra for utviklingen av konto, men i tilfellet med sjus var jeg villig til å sinke min kontoutvikling for å bevise at han er en oppskrytt og veldig begrenset spiller. Men hva har jeg igjen for å drive deg til sletting da?

Du får ta litt plass på forumet de neste ukene.. utgi deg gjerne for å være en av verdens beste spillere f.eks.. så vil jeg nok etterhvert føle trangen til å sette deg på plass hvis du fortjener det.

Men hey.. for alt jeg vet er du skikkelig god. Mitt problem er med dem som spiller pingle-travian deluxe og likevel skal sette seg selv i samme bås som oss på toppen. Jeg er bringeren av reality-check for de som behøver det. Er du en av dem?

Ble medlem
    Oct 2012
    Sted
    Danmark

Standard

haha.. jeg siger ikke at jeg er specielt god, til norsk standard er jeg nok okay, men jeg har aldrig påstået at jeg er særligt god, og gør det heller ikke. ikke tag det som jeg er bange for at du angriber mig, jeg vil hellere end gerne tage kampen op mod dig på både no2 og no5, men det kræver først at du fortæller mig dit nick ;) hvis du ikke syntes jeg er værdig til det, så husk at det var dig der ledte efter danskere du kunne smadre, og det ville jeg da ikke lade gå forbi når nu jeg er på serveren, det var grunden til at jeg skrev til at starte med.

du ledte efter danskere at slås med, og når der så kommer en dumpende med offentliggjort nick, så tør du ikke alligevel? var det bare for at få lidt street credit her på forumet? let nok at sidde og spille smart bag et anonymt nick, ret kujonagtigt hvis du spørger mig.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av che Vis innlegg
    så husk at det var dig der ledte efter danskere du kunne smadre.

du ledte efter danskere at slås med
    lol.. du får sitere meg på det, om du kan? Om jeg vil jekke ned en spiller som tilfeldigvis er dansk, betyr ikke det at jeg tar til takke med enhver wannabe med dansk pass.. hallo?

Side 2 av 55 FørstFørst 12341252 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 19:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 07:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014