Side 1 av 8 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 71

Tråd: Diskusjon rundt WW + Angreps rapporter.

Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    forum.travian.no

Standard Diskusjon rundt WW + Angreps rapporter.

Her kan dere ta diskusjonene rundt WW og evt poste Angreps rapporter mot WW.

Standard

For at åbne ballet..

Har ikke noget imod at vise døde tropper her.
    Håber på åbenhed fra alles side, så vi alle kan følge med
    Her Cleanes Se-Fi/EGs WW

Berserk
    Ble medlem
    Oct 2011
    Sted
    Bergen

Standard

Så får jeg vil legge ut vår lille rensking av WW også da:

http://travian-reports.net/no/report/1155753dc64

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Siger jo ikke så meget med 3 byer der har lvl 0 WW

1. Destroyers Corvinus Fortress B-Army 0 -
    POP 497 Taget 23-12-12
    http://travian.ws/analyser.pl?s=no1&uid=86&st=4 Blev revet en sjat ned første dag, nok ressfelter de pillede der. De har allerede bygget jævn hver dag i 22 dage, forventer en meget velbygget by som kan tåle flere hits mod infrastruktur.

5. Valkyrien Ren som sne Se-Fi 0
    POP 264 Taget 13-01-13
    http://travian.ws/analyser.pl?s=no1&uid=16560 Ikke rigtig revet noget i den for hvad man kan se, så ress felter i byen endnu.

7. Sparta EPH's PlayHouse PH 0
    POP 125 Taget 09-01-13
    http://travian.ws/analyser.pl?s=no1&uid=10566 Som tydeligt ses blev byen bombet en del før den blev taget, men derefter bygget effektivt ser det ud til. Vil sige at så længe se-fi beholder ress felterne i deres ww, så står de PH og Se-fi siderne lige, måske endda PH siden foran så længe Se-fi siden skal lave det ekstra korn.

ALTSÅ. En B-army siden der med meget stærkere by er pænt foran allerede. de kan tåle mange flere hits mod sig.
    Oversatt "alle burde hitte B-army da de står sterkest". Merkelig nøytralaggresiv holdning av en allianse som bare danser i blomsterenger..

Standard

Og for å oversette boosters innlegg slik at de under 10 år også forstår hva han vil frem til:

"Se-Fi og PH må samarbeide mot B-Army og NB, for de er så myyye lengre fremme og tåler mange flere hits. Det er helt tilfeldig at jeg utelater artefaktenes betydning.. og vi i SWS skal fortsette å late som vi ikke har inngått samarbeid med Se-Fi mot at de kastet ut Kritikern. Alle andre på serveren er mye mindre intelligente enn meg, og vil ikke klare se gjennom min supersmarte propaganda"

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ivoh Vis innlegg
    Oversatt "alle burde hitte B-army da de står sterkest". Merkelig nøytralaggresiv holdning av en allianse som bare danser i blomsterenger..
    Var en objektiv vurdering, kan du sige den imod?
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Nei, for all del, dine personlige synspunkter er da velkommen på et forum som dette.
    Men å kalle det objektivt når du åpenbart utelukker det at Se-Eg-Fi sitter på de 2 beste end game artene og heller peker ut lederen i end-game ut ifra hvem som har mest pop i ww syntes jeg ble rart.

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ivoh Vis innlegg
    Nei, for all del, dine personlige synspunkter er da velkommen på et forum som dette.
    Men å kalle det objektivt når du åpenbart utelukker det at Se-Eg-Fi sitter på de 2 beste end game artene og heller peker ut lederen i end-game ut ifra hvem som har mest pop i ww syntes jeg ble rart.
    Det jeg skrev var at b-army havde en bedre by der kunne tåle flere hits mod infrastruktur.

Er det rigtigt eller forkert? De har bygget i mange flere dage, med bedre forudsætninger end begge andre forbund. Drejer sig om mange store varehuse/siloer ekstra.

Edit: Og går jo ikke kun op i poppet som jeg beskriver fint, gjorde jeg det måtte jeg skriver se-fi var langt foran PH, hvilket jeg ikke skrev. Enhver person vil også kunne se jeg har ret i det.
    Sist endret av Quintrix : 2013-01-14 kl 22:40 Årsak: Nettetikk
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Batman Vis innlegg
    Det jeg skrev var at b-army havde en bedre by der kunne tåle flere hits mod infrastruktur.

Er det rigtigt eller forkert? De har bygget i mange flere dage, med bedre forudsætninger end begge andre forbund. Drejer sig om mange store varehuse/siloer ekstra.

Edit: Og går jo ikke kun op i poppet som jeg beskriver fint, gjorde jeg det måtte jeg skriver se-fi var langt foran PH, hvilket jeg ikke skrev. Enhver kyndig person vil også kunne se jeg har ret i det.
    Det er synd du absolutt ikke kan ta selvkritikk uten å fyre deg opp, ellers kunne vi kanskje hatt en fin diskusjon her.
    Men jeg står på det jeg sa; at å kun vise til enkelte sider ved en WW-situasjon for å få en side til å virke overlegen i en 3-delt server er i mine øyne på ingen måte objektivt. Det er greit du ikke liker oss Sjus, og selvom vi ikke har noe imot dere så forventet vi heller ikke SwS støtte, men vær så vennlig å ikke prøv å fremstå objektiv her. For du er så absolutt ikke en nøytral del av serveren lenger.

Standard

Ja det er dette surret om at dere liksom skal være nøytrale som begynner å gå ut på dato.. Det var sikkert veldig tilfredstillende å få sparket ut Kritikeren fra hans allianse (nest best etter at du ikke fikk sparket ut meg?) Men en bi-effekt er jo at tilbake står 1 stk spiller som føler seg sveket, og som går langt i å dokumentere sine eks-venners skitne hemmeligheter. Ja jeg har faktisk fått logge inn på en annen manns Skype-konto og lese meg litt opp

Jeg kan (om jeg får lov) lime inn samtalene som på perfekt dansk bekrefter at se-fi og SWS har samarbeid!

Så hvis noen lurer på hvilke side som står sterkest? Vel min stemme går det den siden som har 1-2 ekstra hammere og over en halv million ekstra deff til rådighet. Det er dem som får vårt fokus!

Side 1 av 8 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjon rundt T5
    By Staketten in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2014-02-19, 21:16
  2. Diskusjon rundt WW og alliansene.
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2012-10-19, 00:53
  3. Diskusjon rundt åtaksrapportar
    By Jøggisen in forum Server 4