Side 3 av 8 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 71

Tråd: Diskusjon rundt WW + Angreps rapporter.

Standard

Eg på mi side synst da e fint med 3 ww, alt blir ikkje so forutsigbart som med 2 sider. Da gjeld å ikkje trakke alle på føtene samstundes, men likavel vere den som kan gje stor skade vist nokon av dei andre kjempande kjem for nært da magiske talet. Trur vi vil sjå ein end game med mange overakselsar og mange (diverre) forsiktiktige spelara som ikkje vil sløse troppar unødigt når dei veit at da kjem viktigare ting på menyen.

Kven som vinn? Vist ein blir for opphengd i at dei andre ikkje skal få forsprang, kan ein fort sprenge alle sweep og natarene kan snike seg til siger. Kva oddsen for at da skal skje tør eg ikkje spekulere i, men hadde vel blitt meir enn dei tre andre alternativa.

Og vil til slutt seie at den mentale alderen til spelarar i NB diverre gjennspegla seg gjennom at Ivoh og Kermitt nok e dei mest utvikla av oss. Men me lære nye ting dag for dag takka vere diskusjonane som er på ditta gode forumet :)
    S1 R6 - Superb (New Born) Siger
    S2 R5 - Raaymen (New Born) Tap
    S2 R6 - Raay (WO/FK) Tap
    S3 R8 - Raay (WO) I spel

Standard

Forum Admin kommentar: Quintrix

Tråden er nå åpen igjen!

Minner om at dette er en WW-diskusjonstråd.
    Vennligst hold dere til tema!

Ønsker dere å diskutere andre temaer er dere velkommen til å lage nye tråder, men husk å følg forumreglene.

Mvh. Quintrix
    Sist endret av Quintrix : 2013-01-14 kl 23:07
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Odins ravner Aspires sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2011
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Blir spennende å se hvordan utvikla forsetter ihvertfall nå som alle 3 er igang.
    Solidfan-S1(5)-NB(Seier) | KAX-S1(6)- Se-Fi (tap)
    Aspires-S3(4)-Føniks(Seier)|Aspires-S3(5)-Føniks(Tap)
    Mr.Noob-Nox(11)-Ulvenes tilbakekomst(seier)
    Raquel-TTserver-TeamNorge

Standard

utviklingen er det veldig dårlig med!! Ingen hammere, ingen angrep... bare veldig veldig kjedelig simming.. Må si jeg er imponert over PH, som kjører på som første ww. Det krever litt guts å stå imot de største natarangrepene..
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    utviklingen er det veldig dårlig med!! Ingen hammere, ingen angrep... bare veldig veldig kjedelig simming.. Må si jeg er imponert over PH, som kjører på som første ww. Det krever litt guts å stå imot de største natarangrepene..
    Guts har vi i massevis ;) Hammere venter vel ingen på vel 20 level enda - eller har f.eks SWS helt andre planer?
    Spiller Ra som dual under diverse kontonavn

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Kunne skrive en masse om hvorfor lige dem, hvorfor der blev sendt nu, deffet der osv osv.

Lige nu vil jeg dog bare vise rapporten da mange spørger efter den.

Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Patetisk. Ti tegn

Standard

Håper du har en meget god forklaring på dette batman. Dere skulle jo ikke blande dere inn i ww racet og dere skulle ihvertfall ikke hjelpe de sterkeste. Alle vet jo at PH har vært sterkest helt siden EG startet opp og at de nå klarer å ta ned L&G sin ww slik at de vil stå igjen som seierherrer.

Mulig jeg er en smule inhabil her da jeg er på destroyers siden. Men om booster hadde angrepet L&G ww ville reaksjonen min vært den samme som nå. All respekten jeg har hatt for deg batman/sjus de siste årene er nå i ferd med å forsvinne for å si det sånn...
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Man ber nesten om å bli bombet med så lite deff i WW Anyways, nice hit til Batman
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Veldig så sutrete du ble nå Blaise... dårlig taper? Dere kunne gjort noe med PH dere, men istedet fokuserer dere energien deres på L&G selv når PH viser muskler på hvor sterke de er ved å stjele den unike korn! Det dere har gjort nå er å skyte dere selv i beinet for så å legge skylden på SWS... de må da ha noen å bruke sweepa sine på de og ^^
    No1(6) Sponkel

No1(3) Hermes - M
    No1(4) Hermes - 24/7

Side 3 av 8 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjon rundt T5
    By Staketten in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2014-02-19, 21:16
  2. Diskusjon rundt WW og alliansene.
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 5