Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Takk for en fin runde

Kokosbolle
    Guest

Standard Takk for en fin runde

Skulle egentlig bare skrive en kort takk og legge den inn i tråden til Janne, men jeg endte opp med å skrive litt mer enn som så, så jeg laget like gjerne en ny tråd.

Ønsker først og fremst å si tusen takk til dere alle (noen mer enn andre dog) for en aldeles strålende runde. Jeg kunne ikke fått et bedre initiativ til å spille mer travian. Jeg er egentlig ganske fersk her synes jeg selv, spilte store deler av nox4 som første runde hvor jeg som knøttliten deffspiller med total evnefraværelse var innom en halvtime-time om dagen, noen ganger ikke i det hele tatt og forsvant fullstendig før endgame. Den runden fikk jeg ikke møtt særlig mange mennesker og jeg fikk aldeles null interesse for travian og følte null insentiver til å fortsette med travian. Noe jeg heller ikke gjorde.

Da jeg til slutt ikke viste meg lenger var det over og ut for meg med travian, helt til jeg en dag tidlig Juni i fjor fant ut at jeg kjedet vettet av meg, og husket det stusslige nettspillet travian som jeg en gang hadde prøvd. Jeg laget meg en konto på nox12 hvor jeg nesten umiddelbart begynte å bli farmet av en nabo som senere viste seg å bli en god venn sammen med Fjell. De to lærte meg en masse om spillet slik at jeg lettere kunne komme i gang, og vi fikk egentlig utrettet ganske mye (hadde vår egen lille krig mot Pro/Pros hvor vi lekte oss med nulling, TO og slakting av deff). Dog vi startet rundt to uker etter artefakts, så vi fikk aldri bygd oss store nok til å kunne være med på noe spesielt endgamerelatert eller andre store affærer. Det var egentlig hele vår runde der, små kontoer, småkriging og kjedelig slutt med et labert forsøk på å bygge et ww sammen med ragnarok noen dager før hurrdurr vant. Slemme Larsen som sa blankt nei til oss!

Men én ting fikk jeg ihvertfall ut av den runden - venner å starte opp på neste runde med igjen og en halvveis ustabil dual som bestemte seg for å komme i puberteten uti runden. Krister som startet opp kontoen Prototype, hvorpå jeg raskt kom i kontakt med Stian som i praksis har fungert som mentor for meg hele denne runden og lært meg det som er verdt å lære, og enda litt til. Jeg var så heldig at jeg kunne få være sitter på den kontoen gjennom hele runden og lære på den måten samtidig som jeg hjalp til med både det ene og det andre. Uten Stian hadde jeg nok fremdeles sittet her og ikke skjønt hvordan man klipper waves eller bygger et sweep, så en enorm takk til deg og din utholdenhet og bortlæringsvilje ovenfor meg, jeg skylder deg alt for denne runden.

Såklart, helt proff var jeg jo ikke, jeg hørte stadig snakk om alle de sweepene Stian skulle ha, så jeg fikk jo da selv lyst til å begynne med mange sweep. Jeg endte vel opp med tre sweep på fem byer før jeg innså at dualen min var på vei til å forlate skuta og at det var aldeles umulig å komme holde på med så mange sweep. Da begynte jeg med det morsomste jeg har gjort hele runden - nemlig å angripe folk i hytt og pine. Jeg tok raskt førsteplassen på angrep første uka jeg begynte med det, deretter andreplass, og til slutt førsteplass igjen. Det var en spillestil jeg så gjerne holder på med en hel runde (misunner dere på Lyders).

Etter hvert som troppene forsvant og jeg heller gikk over på å bygge en enslig rammer begynte jeg å kjede meg og endte opp med å sende noen uskyldige og tilfeldige meldinger til bbw som resulterte i bryllup og 1,7 barn. Det er slike ting som gir meg skikkelig lyst til å spille mer, møte all slags superhyggelige folk. Jeg ante jo ikke hvem jeg hadde snakket med før Janne ble lagt til på skype, og vi har vel mer enn én gang blitt enige om at vi er fullstendig sprø. All takk til deg kjære kone fordi du tok deg tiden med å svare på alle de teite meldingene mine ingame, det er det nok få andre som hadde giddet! Ikke minst takk for at dere stolte såpass på meg og lot meg pusle litt med ww nå og da, noe som ga meg en masse nyttig erfaring å ta med videre.

Så ble det en masse krøll med alliansene da, og jeg "mistet" kontakten med Prototype og alle de andre og ble tilsynelatende forlatt for meg selv. Nope! Men heldigvis tok jo JB kontakt da og prøvde å få meg inn i varmen snill som han var. Dog det funket vel ikke 100% den planen min da Hades og de andre er noen skikkelig mistenksomme ugler som ikke tar inn noen som helst!

Ikke at det gjorde noe, fordi da endte jeg veldig snart opp med å bli kjent med alle de utrolige menneskene i AC som videre lærte meg både om spillet og også holdt hverandre med selskap ved alle døgnets tider. Ingen er glemt, men jeg ønsker å nevne spesielt Gurken, Telegeek, Larsen, Munkholm og Kosakken for all den tid vi har brukt på å snakke sammen på skype og at dere gidder å sitte å høre på alt det teite jeg kommer med. Setter enormt pris på det :)

Ellers var vel høydepunktet at jeg måtte sitte og time inn mitt eget og Stian sitt angrep med natarene sitt samtidig som jeg ringte Stian 30+ ganger for å vekke ham før jeg endelig kunne sove skikkelig selv for første gang hele runden. Good times, Stian, good times!

Det er nok mange navn jeg ikke har nevnt, men ingen er glemt (egentlig jo, men jeg har dere på tunga!). En stor takk til dere ALLE som jeg både har spilt med og mot, og jeg ser frem til å spille i alle fall én runde til med dere i AC og mot alle dere andre noobs! Klart jeg skal holde meg laaangt unna alt som heter sweep og ww, men ikke se bort ifra at jeg igjen begynner å toppe top10-listene på angrep

Takk for meg, Frode out!

PS: alt jeg skriver i de useriøse trådene må tas med en klype salt, der er det 99% bullshit og 2% vet jeg ikke selv hva er engang.

Standard

Hei Frode

Eg likte dinna her meldinga ganske bra! Så eg skriver mi historie med! :)

Først så starta mi travian reise Nox 12. Der eg starta på brukeren Barlos 2-3 uker før endgame starta ( lederen i M.K ). Eg tok over brukeren til en god kompis av meg i RL. Det var da HurrDurr eigde serveren, å eg tok kontakt med dem innen deff. Vi hadde en "del" deff som skulle til VU. Så eg kom fort kontakt med Bytch, å eg vart invitert i skype samtalen deira etter litt samarbeid med Bytch.

Eg er så kjendt for å ha munn diare, å det viste seg på skype. Vart da veldig fort en del av gjengen. Når "vi" vant runden så starta eg på en pakistansk server med Fillip, der vi spelte i 3 uker ca før nox starta på igjen! Fekk god kontakt med han, å rart han klare å holde ut med meg. Spamma han ganske mye på skype om alt og alle. Å han fekk meg inni HurrDurr gjengen.

Nox 13 starta med ingen planer og viste egentlig ingen ting. Men eg hadde et mål å det var å fullføre runda å komme på top 100 i pop, off og deff. Å eg kan vell sei at det gjekk alt over forventingene mine når eg Jordbærpolakken acc min toki gire. Eg har kom på top 20 off, top 60 deff og var på top 22 i pop før eg vart banned å ga opp spillet på grunn av noen paypal ting ( lang historie mellom eg og mamma, hehe ).

Eg starta serveren ganske rolig akkurat som man bruker å gjere med en Romer acc. Bygde opp et arte sweep, som skulle bli spennende. Viste egentlig ikkje ka arte va, bere at det ga noen fordeler. Tok da en Varehus arte som gjekk i bra bruk i alliansen og dei andre rundt oss. Sendte da "sweepe" mot en i BB for å prøve meg på en korn art og walla det. Å stakk av da med en 3. plass i angrep. Var fleire uker før og etter bere et lite stykke i fra å få angrep medalje. Kriga også litt med noen tyrkere rundt startbyen min der eg fekk en forsvar medalje.

Seinere i serveren sendte eg også sweepet mot Fjell som hadde tatt korn arten til Flower. Tok arten med glans å alt gjekk etter planen min. Sendte da sweepet bere mot HSer i Dow. Walla det på en fyr noen dager etter på, å gjekk da videre til å spille deff. Klarte å spytte ut 250-300k deff før eg vart banned. Å alt sto heldig vis i VU til Tor :P

Bad Boys va da også veldig heldig, å ej var troppe hotel for over 350k tropper. Som ingen kunne røre på grunn av eg va banned. Å dei siste 40-50 dagene he eg egentlig bere venta på at neste nox skal starte, å er det en ting som eg veit... Ikkje spel DEFF.....

Eg he blitt veldig glad i alle TR. Alle og en, dem har vell tatt meg i mot som deres konge. Å er no sjefen i gjengen
    Gleder meg sjukt til neste runde, håper den blir like spennende! Håper det blir mye som dinna runda her! Masse fra begge sider! :D

Som mange veit prøvde eg å lage litt bråk med mine IGM. Sendte til fiender når eg kjeda meg for å dem til å bli sint. Lykka med Prototype! Håpte virkelig han skulle sende meg noen få angrep.. :/ men sendte Nemi etter meg i steden! haha. IGM var dem som holdt meg våken dei lange nattene ej hadde på travian. Eg har hatt mange samtaler på IGM med fiender, å mange er VELDIG hyggelig. Eg og Gangnam Style hadde også noen lange samtaler vist du husker det!

Det her eg he skreve no har eg ikkje lest over en gong.. så står sikkert en del skrive feil her! men samma f. Håper alle nyter ferien til neste runde, før det begynner på igjen. Elska dokke alle!

Vil bere nemne et par her før ej runder av!

Fillip: Veldig glad og hyggelig! Ser opp til han, og han er min "mester"! Lært meg nesten alt på travian, å stoler 100% på han.
    Stess/JB: Veldig kul, elsker kommentarene hans, og han digger å prate med han! Han har sluttet på travian, så ser nok aldri det her igjen! :/
    Mette: For ei dame! Aldri hørt at ho gir opp... er det noen som du skal ha til forbilde er det ho! Å ho er utrulig hyggelig også! Digger ho.
    Nemi: DIGGER HO! Treng ikke si noe meir!
    Typisk: Ja, ka skal eg sei? FANTASTISK!
    Holum/Elum: hehe, endelig lært meg ken som e ken no ! Digger dem.
    Å til slutt HADES: For en leder, full av **** og han e konge! Gla i de mann

Gla i resten av TR <3 Gidder bere ikkje nemne alle!

Skypen min; Vetmoe

Håper alle fe ei fin runde neste runde. Ta kontakt
    Nox 13: Jordbærpolakken - Romer ( TR ) Nox 14: YamamaY - Romer ( Mettes )
    Nox 16: The Hunter - Galler ( AC/DC )

A Lion Never Smile - Moe

Kokosbolle
    Guest

Standard

Se der ja, alle vi noobsa skriver ned livshistorien vår

Standard

hehehe, fekk inspirasjon av dej :*
    Nox 13: Jordbærpolakken - Romer ( TR ) Nox 14: YamamaY - Romer ( Mettes )
    Nox 16: The Hunter - Galler ( AC/DC )

A Lion Never Smile - Moe

Lignende tråder

1. Takk for meg...
    By micky in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 14
    Siste innlegg: 2011-04-24, 22:36
  2. Takk for meg
    By Larsen94 in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 32
    Siste innlegg: 2011-02-14, 19:19
  3. Takk for meg.