Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 30

Tråd: Den store nominasjonsdiskusjonstråden

Kokosbolle
    Guest

Standard Den store nominasjonsdiskusjonstråden

Fornøyd/misfornøyd med noen nominasjoner? Noe å forklare? Lyst til å legge til noe? Her er plassen å diskutere det (ikke gjør det i nominasjonstråden)

Standard

Vetle nominert som rundens nykommer 2 runder på rad, forever noob? :p tehe
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Fjellulf Vis innlegg
    Beste forumdeltaker - (Larsen, Jb og kapteinS har ødelagt forumet denne runden).

Hrmppff, skal slette jeg ..
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Hrmppff, skal slette jeg ..
    Skal vi slette sammen og sette oss på en bar og drikke sorgene våre i senk? :'(
    Sist endret av Kokosbolle : 2013-01-07 kl 20:54 Årsak: Fordi jeg kan

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Skal vi slette sammen og sette oss på en bar og drikke sorgene våre i senk? :'(
    ja la oss gjøre det :/
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av munkholm Vis innlegg
    Beste leder - Janne, Robin, Zillion og undertegnet selv. Jeg synes at når der spilles endgame formår vi at få det maximale ud af de ressourcer vi har, og vi supplere hinanden rigtig fint.. Vil aldrig spille et slutspil uden jer!
    Larsen tror Munkholm går inn for å fornærme ham :D

Standard

Det gør han, det skal du overhovedet ikke være i tvivl om ;-)
    Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av munkholm Vis innlegg
    Det gør han, det skal du overhovedet ikke være i tvivl om ;-)
    Tvivl meg her og tvivl meg der <3

BerserkBerserkBerserk Elum sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2009
    Sted
    Trondheim

Standard

"Hertug Skakke @ jeg har på fornemmelsen at i producerede en del def :D"

Og Janne ville vite hva oss hadde av deff..

Skal jo sies at vi ikke planla noe off denne runden, lagde bare når oss gidda.. Skulle jo også bare være en runde der vi koste oss.. ikke noe press elj nå sånt.. Vart lite med byer - men fikk til litt over 700k med deff på det meste da :) Så bør jo være okå det da ? Glad for at vi hadde liten korn!!! Bare så synd ingen ville besøke oss.. Kunna jo ha blitt spennende :) vår personlige deff rekord kunna ha blitt tatt da...
    Skal vel også sies at vi hadde 150k med stifinnere(dog med 3x da)
    S1 TTDiablo - Elum S4:hoho
    Nox5:Drops(quitted) - Nox6:Elum - Nox7:Elum - Nox8: Hoho - Nox9: Sweephunter - Nox10: Lord Flashheart - Nox11: Mr Williams - Nox12: mr mousebender - Nox13: Hertug Skakke - Nox14: Romulus & Remus

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Elum Vis innlegg
    "Hertug Skakke @ jeg har på fornemmelsen at i producerede en del def :D"

Og Janne ville vite hva oss hadde av deff..

Skal jo sies at vi ikke planla noe off denne runden, lagde bare når oss gidda.. Skulle jo også bare være en runde der vi koste oss.. ikke noe press elj nå sånt.. Vart lite med byer - men fikk til litt over 700k med deff på det meste da :) Så bør jo være okå det da ? Glad for at vi hadde liten korn!!! Bare så synd ingen ville besøke oss.. Kunna jo ha blitt spennende :) vår personlige deff rekord kunna ha blitt tatt da...
    Skal vel også sies at vi hadde 150k med stifinnere(dog med 3x da)
    Dere har alltid off, kommer ALDRI til å endre seg, litt søtt :D

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By HLO in forum S2 - runde 7: februar 2014 - november 2014
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2014-12-05, 09:50
  2. Den store nominasjonsdiskusjonstråden
    By Kokosbolle in forum NOX - runde 14: januar 2013 - mai 2013
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2013-05-20, 15:10
  3. Den store nomineringstråden - S3
    By Nightcube in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011