Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 30 av 30

Tråd: Den store nominasjonsdiskusjonstråden

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bollebendic Vis innlegg
    Målet vårt på serveren var aldri å ha noe hammer av noe slag, EG er i mine øyne det som er mest kjedelig på hele travian. Vi gikk fra dag en inn for å ødelegge mest mulig for andre som utmerket seg på noe vis.
    Hvorfor hadde vi ikke flere sweep er det flere som har lurt på, svaret er såre enkelt: Vi kjørte stor kaserne og dels stor stall 24/7 i vår sweepby som koster mye. Ble veldig etterhvert mål for oss å klare 10 uker på rad innen topp 10 angriper, som ved par ukeslutt tvang oss til å vegge med vilje.
    Oftet ett tredje sweep som kom fra by 26 for å hente byggeplan for Inkasso siden.

Stor fare at det var siste server for min del, tar for mye tid. Men blir alltid samme stil, heller aktiv å angripe folk hele serveren framfor å lage en hammer for ett "nødvendig" mål.
    Annet, min største irritasjon på serveren. Klarte aldri ta å avsløre Hualapai sin spion som hadde konto hos våre fiender. Spioner er det beste målet å knekke ut, fiende eller venn ;)

Takk for nå :)
    Lyders(Rune)
    Selv om det aldri var noe mål så hadde dere jo et par fine hammere som ble både flittig og riktig brukt gjennom hele runden, det skal dere ha. Dere spilte spillet absolutt sånn som det bør og skal spilles, og jeg misunner dere vel at dere holdt på slik hele runden (jeg spilte vel litt slik i starten før jeg kvittet meg med alt av off og begynte på rammer). Men det kritikken går ut på er vel at dere strengt tatt ikke hadde bruk for unik trener med de få sweepene dere hadde. Om dere ser på Prototype så bygde de alt det de hadde med kun én eneste liten trener, så jeg tror nok kanskje for eksempel Sun Tzu hos dere ville hatt mer bruk for den unike treneren, mens dere kunne fint utnyttet en liten trener.

Men som sagt, all respekt til dere for den fantastiske runden dere har spilt og alle de nettene dere har holdt meg våken, der er ikke mange på deres side som forårsaket like mye avrevet hår og rumpesvette som dere har.

Standard

Prototype farmet vel 600millioner ressurser mere enn Lyders pr uke, ca?
    Jeg har vanskelig for å se at noen andre enn Big.bad.wolf og Prototype kunne utnyttet en unik troppebygger bedre enn gutta på Lyders, de var vel de eneste som genererte mere ressurser enn Lyders.

Standard

Rundens tabbe: Hvordan kunne BBW tro at Ryiuug sitt sweep døde etter takeover på startbyen? Dette førte jo til undervurdering(også kombinert med helt fake mot stor spion holder), byen var blottet for Verksted.
    Det meste var gjennomtenkt fra BBW, men her ble det en liten skivebom vel?

Standard

Rundens tabbe: Hvordan kunne BBW tro at Ryiuug sitt sweep døde etter takeover på startbyen? Dette førte jo til undervurdering(også kombinert med helt fake mot stor spion holder), byen var blottet for Verksted.
    Det meste var gjennomtenkt fra BBW, men her ble det en liten skivebom vel?
    Du har fuldstændig ret, jeg vurderede ikke situationen korrekt der.. :-) Fejl sker vel? :D
    Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)

Standard

Jasså munk, din skyld at jeg mista bp
    Nox3:Fjellulf [NH] | Nox7:Fjellbusk | Nox10:Fjell [-.-] | Nox12:Red [DoW] | Nox13:Fjell [DoW/AC] | Nox14:Fjell [AC] Nox18: [DoW/Ill]

Kokosbolle
    Guest

Standard

"Beste galler - I hvertfall ikke Gangnam Style." aaaaaw, takk glad i deg også hvem du enn er.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    "Beste galler - I hvertfall ikke Gangnam Style." aaaaaw, takk glad i deg også hvem du enn er.
    Du var rett og slett noob, klarte jo ingenting jo. Hvertfall ikke ha nok deff å sende BBW for å ta ut noen Angels/BB sweepe, eller vent, jo det hadde du jo
    Sist endret av Jordbæret : 2013-01-11 kl 12:49 Årsak: Æ kan!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av HadesLover Vis innlegg
    Du var rett og slett noob, klarte jo ingenting jo. Hvertfall ikke ha nok deff å sende BBW for å ta ut noen Angels/BB sweepe, eller vent, jo det hadde du jo
    Flinkere å støtte opp andre enn å deffe seg selv Ble vel par turer inn i HS fra vår side

Lyders

Kokosbolle
    Guest

Standard

Flinkere å støtte opp andre enn å deffe seg selv Ble vel par turer inn i HS fra vår side

Lyders
    Jeg er lat. Sende bort alt av tropper og deretter legge meg og sove, det er livet det :D
    Var vel kun én gang jeg hadde noen phalanxer hjemme som jeg like gjerne satt i HQ for å gi dere litt tap, hehe.
    Sist endret av Kokosbolle : 2013-01-12 kl 12:24 Årsak: Fryyys

Standard

Lyders
    Kanskje det, men ble en kort tur innom oss. Så ikke stort fra dere denne veien igjen etter det?
    Altakraaka
    ''I'll be your end of days!''
    Mea Culpa - Team Aifikraaka - Sui Generis

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By HLO in forum S2 - runde 7: februar 2014 - november 2014
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2014-12-05, 09:50
  2. Den store nominasjonsdiskusjonstråden
    By Kokosbolle in forum NOX - runde 14: januar 2013 - mai 2013
    Svar: 5