Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24

Tråd: Den store nominasjonstråden

Hirdmann
    Ble medlem
    Feb 2010
    Sted
    Trondheim

Standard Den store nominasjonstråden

Siden jeg ikke orker å vente på at noen andre skal gjøre det så får jeg legge den ut da vettu :) Fant denne en plass på dette forumet!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den store nomineringstråden - Speed

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX:
    NoX 7: Pyrex, NoX 8: Dekkbaron (SYG!) NoX 9: The Overseer (AC), NoX 10: BristolsBlue (MayhemWW) NoX 13: Viggo (AC) NoX 14: Frk.Bibelstripp (Changed acc)
    NoX 14: Morgan Kane (AC)

Hirdmann
    Ble medlem
    Feb 2010
    Sted
    Trondheim

Standard

Spiller: Viggo

Beste spiller - Prototype

Beste leder - Big.Bad.Wolf

Beste defensive spiller - Tourine

Beste offensive spiller - Prototype, her er det ingen tvil

Mest undervurderte konto - NeverNeverland kanskje? hadde allianse med så og si alle sammen mens han støttet AC med et rikelig deffantall igjennom hele EG uten å bli angrepet nesten i det hele tatt! Kudos!

Mest overvurderte konto - Underworld, Hammeren var bare ikke det jeg forventet meg

Mest verdsatte spiller - Munkholm på Big.Bad.Wolf. Ingen tvil, han ordnet alt slik at jeg fikk en konto etter alt ikke gikk så bra med min andre konto tidligere i runden og er en kjernekar man kan stole på! Beste dansken som er!

Hyggeligste spiller -Munkholm, alltid positiv denna karen, og gøy å chatte med!

Beste taktiker -Synes BBW og Prototype var veldig flinke til alt taktikeriet

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Prototype, han hadde jo nesten alt av Hammere som AC hadde med noen unntak såklart men kommer ikke på hvem. Hadde ikke vunnet uten

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Mea Culpa, Kamikaze Bob

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - En gang AC, Alltid AC!

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - AC, hadde ingen planer om å være aktiv i EG men vi bestemte oss i siste liten og det var det vel ikke altfor mange som ventet seg.

Mest overvurderte allianse - Skyggen, kom vel ikke med så mye som jeg ventet

Beste defensive allianse - AC, for et samhold her, hadde en person et angrep mot seg så var det en deffcall ute raskt og alle sammen var snille og hjalp til uten problem. De som vinner serveren er vel beste defansivt også

Beste offensive allianse - AC (Prototype) for en gjeng!

Beste ledelse - AC, Samme kjerne av spillere og samme ledelse igjen, det funker utrolig bra og bør aldri endres :)

Diverse kategorier

Beste manipulator - NeverNeverland, han hadde vel konføderasjon med stort sett alt og alle mens han pumpet inn deff i BBW sitt VU. Applaus til deg!

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Alle våre motstandere som ga oss en skikkelig kamp, bra jobba gutta

Beste galler - NeverNeverland, kanskje ikke så offansiv men han bisto med mye deff til de som trengte det.

Beste romer - Fjell, hadde vel EI rekord denne runden, synd han ikke fikk brukt hammeren sin som en "gamechanger"

Beste germaner - Prototype, aner ikke hvor mange hammere disse gutta hadde, helt sinnsykt bra jobba!

Beste forumdeltaker - Larsen er veldig flink :)

Verdt å minnes Krangelen på slutten da vi stoppet WW for å få en deffrekord.

Beste hendelse - Vinne serveren

Verste hendelse - x

Beste bruk av artefakt - x

Verste bruk av artefakt - x

Største tabbe - x

Viktigste begivenhet - VU kom opp i level 100!

Største overraskelse - At de på BBW endte opp med å ta VU

Hvorfor min allianse tapte/vant - Utrolig fin gjeng som stiller opp hverandre som en allianse skal og har en utrolig fin gjeng med ledere som gjør alt enkelt og fryd og gammen! Fin blanding av veldig talentfulle spillere og taktikkere som dro dette i land for oss.

Andre spillere som bør nevnes - BristolsBlue, utrolig fin fyr, skulle hørt på dualene sine når de ville over til en annen allianse så hadde kanskje runden vært et større lyspunkt for han

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Som en server der AC og co. igjen viser hvor skapet skal stå, utrolig innsats igjennom hele EG og det er en gjeng jeg spiller med om og om igjen.!

Legger til en liten en selv
    Minst Hyggelige Spiller: Larsen, redigerer skype meldingene mine hele tiden :((
    NoX 7: Pyrex, NoX 8: Dekkbaron (SYG!) NoX 9: The Overseer (AC), NoX 10: BristolsBlue (MayhemWW) NoX 13: Viggo (AC) NoX 14: Frk.Bibelstripp (Changed acc)
    NoX 14: Morgan Kane (AC)

Standard

Spiller Gurk på Munkholm

Beste leder - AC ledelsen

Beste defensive spiller - NeverNeverland bygget mye deff, blir vel kanskje han her.

Beste offensive spiller - Prototype

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller - Prototype, så mange hammere som reddet AC og gjengen.

Hyggeligste spiller - For mange å nevne

Beste taktiker - Munkholm er god taktiker.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Prototype igjen.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Ikke snakket med noe særlig med motspillere, men vil ikke ha Lyders, Hankmardukas eller Sun Tzu mot meg igjen ihvertfall.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - De fleste

Allianse AC

Beste allianse - AC, de fleste i AC startet jo noen uker ut i spillet.

Mest undervurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse - AC

Beste ledelse - AC

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

Beste galler -

Beste romer - Phantom eller Kamikaze Bob

Beste germaner - Prototype med BBW på 2. plass.

Beste forumdeltaker - JohnnyBravo er god her, selvom jeg ikke alltid er enig med han

Verdt å minnes

Beste hendelse - Serveren er ferdig

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt - Liten troppetrener hos Proto, ble brukt i alle byer, så de alltid hadde kø.

Verste bruk av artefakt - AC mistet mange unødvendige artefakter i midgame.

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - Huala angrep WWet til Inkasso? Mulig dette var for å gjøre skade med hammern, da den kun hadde tatt 1-2 levler mot oss.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Bedre ledelse i EG, mer koordinerte angrep mot WW, små pokes som tok mye deff fordi Inkasso måtte forbi natarene mange ganger.

Andre spillere som bør nevnes - Mange gode spillere denne noxen, Lyders gjorde god figur, samme med Sun Tzu.

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Mange gode offspillere her.
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Kokosbolle
    Guest

Standard

Spiller - Gangnam Style (Frode)

Beste leder - Hvem det nå en var som ledet AC (var det noen som ledet AC?)

Beste defensive spiller - Ulven med de magiske klippefingrene sine

Mest undervurderte konto - Tror ikke noen ble undervurdert. Hørte noe snakk om at folk på andre siden trodde Prototype hadde mindre hammere enn det som faktisk var.

Mest overvurderte konto - Underworld :D damn, that scary hammer!

Mest verdsatte spiller - Prototype

Hyggeligste spiller - Janne

Beste taktiker - Telegeek

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Prototype

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - JB, Kami bob & Rune

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Stian, Janne, Larsen, Munkholm, Gurken, alle... :P

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - AC fra tidlig av, senere ble det Angels.

Mest overvurderte allianse - Hehe, får vel være TD eller DoW det da ;)

Beste defensive allianse - AC

Beste ledelse - AC

Diverse kategorier

Beste manipulator - Hmmm... telegeek? (vil ikke si meg!)

Rundens nykommer -

Beste galler - Telegeek

Beste romer - Tourine

Beste germaner - Prototype

Beste forumdeltaker - Hmmmmm.... Jeg holder en knapp på JB!

Verdt å minnes

Beste hendelse - Jeg sendte avgårde rammern min og kunne sove.

Verste hendelse - De tre gangene HQ'en min ble bombet og jeg satt og så på og lot det skje fordi jeg heller ville sove.

Beste bruk av artefakt - Prototype unike speed

Verste bruk av artefakt - Hmm, vil si Lyders. Kunne fint klart seg med en liten trener.

Største tabbe - Hmm, en del feil bruk av hammere fra motstanderne. Ikke én enkelt dog.

Viktigste begivenhet - Vi vant

Største overraskelse - Vi vant

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi lå an til å tape, også vant vi. Vet ikke jeg, fordi vi var best?

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Første runde jeg spiller skikkelig (en kort runde nox4 som enslig deffspiller innom 10 min hver dag og slutta lenge før endgame, og halve forrige nox). Alltid kjekt å vinne "første" runde ;) også kommer jeg så klart til å huske NOX13 pga. alle de flotte menneskene jeg har møtt og blitt kjent med opp gjennom, hadde nok aldri giddet å spille uten en så herlig gjeng!

Frode out.

Standard

Den store nomineringstråden - Speed

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller Stress(JB)

Beste spiller - Lyders ( ut i fra forutsetningene )

Beste leder - Mea culpa og Bristol blue ( imponert over mye det går ann å ****e opp runde på runde )

Beste defensive spiller - hertug skakke

Beste offensive spiller - prototype

Mest undervurderte konto - jordbærpolakken

Mest overvurderte konto - Stress ( tre stk på kontoen og bare en dame som gjorde noe bra ;) )

Mest verdsatte spiller - hualuapai ( bombet både her og der )

Hyggeligste spiller - Mette på Stress

Beste taktiker - Prototype med skremmsel propaganda i profilen sin , og neverneverland med sin utrolig skralle iap forespørsel til alle allianse om å få fred. og kun TR som ikke godtok den av di store alliansene.. fikk simmet seg lett opp i fred og ro.. ( hei dundras for en spennende runde for den spilleren )

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Inkasso kontoen... makan til inkompeten spiller skal man lete lenge etter. hadde det ikke hvert for sitterne der så hadde det aldri blitt noe lvl 1 engang på den konktoen.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - skal aldri aldri spille mer

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - ferdig med travian for godt

Allianse

Beste allianse - TR

Mest undervurderte allianse - Angles

Mest overvurderte allianse - TR ( mange erfarene spillere som strengt tatt ikke brydde seg veldig )

Beste defensive allianse - ble vel AC med sinn kjempe gode deff rekord på nox

Beste offensive allianse - Angles der lyders lekte til tider med motstanderen

Beste ledelse - Må være TD , som leder klare å få 50 stk til å sende dem boost for å bygge hammeren er jo ikke verst leder stil ;)

Diverse kategorier

Beste manipulator - Gangnam style og janne... er faktisk to stk som klarer å prestere å få ut mer crap av pcen enn det jeg til tider har klart å få til.. det er imponerende

Rundens nykommer -

Beste galler - husker ikke hvem som var hvem rase

Beste romer - husker ikke hvem som var hvem rase

Beste germaner - husker ikke hvem som var hvem rase

Beste forumdeltaker - gangnam style, Danny og eivinn fra prototype ( som ikke alltid skjønte ironi osv )

Verdt å minnes

Beste hendelse - når serveren ble slutt.. og for å være ærlig når hualuapai kjørte inn i ww til innkasso, bare for å vise hva folk mente om den komplett udugelige spilleren

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt - div troppe trener hos f.eks proto og lyders

Verste bruk av artefakt - solid fakt hos inkasso som man bare kunne spasere inn for å hente.

Største tabbe - 1 tabbe var vel å stole på div spillere når man startet serveren .. som f.eks cry baby nr 1 ulven på bbw kontoen, makan til sippe unge skal man lete lenge etter. 2 tabbe var å satse på inkasso som ww holder , klart største tabbe også. 3. Tru at LG kunne spille en hel runde uten å monge til med ett eller annet

Viktigste begivenhet - å miste solid artifakt.. der røyk den sjansen man hadde for å vinne

Største overraskelse - at inkasso kontoen var så skrall som man la merke til etter hvert.

Hvorfor min allianse tapte/vant - tapte fordi var dårligere enn di som vant.

Andre spillere som bør nevnes - her er den en hel del som bør nevnes da dette er min siste server.. men gjengen i TR er stort sett kjempe ålreite folk.
    Og dualene mine som har orket å spille i det hele tatt med meg.. ( ikke kan jeg spille, og stor i kjeften er jeg . )

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: alt var som vanlig drama over drama over drama.. spioner her og spioner der.. lykke til folkens.

denne forum`S kontoen slettes innen 24 timer , må bare finne ut hvordag først
    Come over to my side of the argument.
    The view is so clear from here.

BerserkBerserkBerserk Elum sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2009
    Sted
    Trondheim

Standard

Spiller Hertug Skakke

Beste spiller -Proto

Beste defensive spiller - Miniuz

Beste offensive spiller -Proto (Er vel nesten nødt til å skrive det - da de tar farmerek. og Off rek)

Mest undervurderte konto -Mange, men ingen som peker seg ut til en førsteplass.

Mest verdsatte spiller -Miniuz/stress med flere..

Hyggeligste spiller -Janne og Mette

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Bare 5 stk? Vil ha med alle(det må bli en annen gang, siden det blir pause nå)

Allianse

Beste allianse -hmm.. Den er vanskelig.. Flere allianser som har utpekt seg på flere områder som best.

Mest undervurderte allianse -TR kanskje..

Beste defensive allianse -hmm..TD kanskje ?

Beste offensive allianse -AC

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Rundens nykommer -Vetle

Beste galler -Miniuz

Beste romer -

Beste germaner -Proto

Beste forumdeltaker -Jb

Verdt å minnes

Beste hendelse -Se hvor mye deff det var i Inkasso sitt ww (på det meste)

Verste hendelse -Ingen runde uten drama(nox i et nøtteskall)

Beste bruk av artefakt -

Største tabbe -Det er mange, men ikke la folk ta/sitte med ww uten litt erfaring..

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -AC vant?

Hvorfor min allianse tapte/vant -TR hadde jo ikke noe planer om å leve så lange at vi fikk se et endgame.. Denne runden manglet vi litt brikker i puslespillet for å nå ww 100 først.

Andre spillere som bør nevnes -Sitterne på WW'et til Inkasso gjorde en kjempe jobb!!

På denne måten kommer jeg til å huske NOX13: Egentlig en litt rar runde.. Startet ganske rolig.. noe drama på start/midt og på slutten! Denne runden laget vi masse deff, prøvde å få folk til å vegge mot oss - endte opp med HELE 4,5k deff points!! Og det var bare i fakes.. Nå blir det en pause kjenne æ :) Over og ut.
    S1 TTDiablo - Elum S4:hoho
    Nox5:Drops(quitted) - Nox6:Elum - Nox7:Elum - Nox8: Hoho - Nox9: Sweephunter - Nox10: Lord Flashheart - Nox11: Mr Williams - Nox12: mr mousebender - Nox13: Hertug Skakke - Nox14: Romulus & Remus

Standard

Spiller: Walter White

Beste spiller - Pusen min

Beste leder -Mette

Beste defensive spiller - Holumene as usual

Beste offensive spiller - prototype

Mest undervurderte konto -Tourine

Mest overvurderte konto -Alle larsen sine..

Mest verdsatte spiller -Mette

Hyggeligste spiller - Pusen min

Beste taktiker -Altakraaka

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Inkasso

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Er fler enn det, ingen nevnt, ingen glemt. (Ikke Larsen eller Janne)

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Allihopa!

Allianse

Beste allianse - AC vant, men vi hadde mest moro tror jeg.

Mest undervurderte allianse - Tja, si det..

Mest overvurderte allianse - Husker ikke hva de het, men de som holdt ww..

Beste defensive allianse - TR

Beste ledelse -TR

Diverse kategorier

Beste manipulator - Trygve

Rundens nykommer - Vetle!

Beste galler - Samme svar som JB på disse her..

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker - JB

Verdt å minnes

Beste hendelse - Når vi ble kvitt den evinnelige sutringen.

Verste hendelse - Når jeg gikk tom for popkorn.

Beste bruk av artefakt - Proto?

Verste bruk av artefakt - Hahahaha, ingen over og ingen ved siden, solid bygg til inkasso.

Største tabbe - Å involvere oss i ww.

Viktigste begivenhet - Når travian hadde salg på gull..

Største overraskelse - At vi er ferdig alt.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Det viktigste er å delta.

Andre spillere som bør nevnes - Jeg synes dere er fine hele gjengen!

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Business as usual, drama drama.
    CRAZY LIKE A DAZY

Standard

Spiller Kiyoshi

Beste leder - Stress

Beste defensive spiller -

Mest overvurderte konto - Badboys

Mest verdsatte spiller - Stress

Hyggeligste spiller - Merida

Beste taktiker -

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - VipBaby, Chubby, noen flere.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - veldig usikker.

Allianse

Beste allianse - TR

Mest undervurderte allianse - Angels

Mest overvurderte allianse - TD

Beste defensive allianse - TR

Beste ledelse - TR

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Vapor

Beste galler - Stress

Beste romer -

Beste forumdeltaker - jb

Verdt å minnes

Beste hendelse - Endelig over.

Verste hendelse - Folk begynte å sloss innenfor sitt egent lag.

Beste bruk av artefakt - Unik solid, solide artefakter er jo kule,

Største tabbe - ww

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - Veldig overrasket at en ledelse med erfarne spillere velger å støtte noe som det går så dårlig med...

Hvorfor min allianse tapte/vant - idunno...

Andre spillere som bør nevnes - Vapor var kjempe flink ww sitter!

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Min beste runde, diskusjonene folk hadde var morsomme å lese fra sidelinjen.

Standard

Spiller Ulven @ BBW

Beste spiller - Stian @ proto ingen tvil, han har vert god å ha på sene kvelder og tidlige timer

Beste leder - leder? må man ha det (janne får ei stjerne for sine MM)

Beste defensive spiller - capo og tourine (for å lage så mye def jeg kan klippe med)

Beste offensive spiller - Baard, larsen, stian kan vel nevnes.

Mest undervurderte konto - capo: 10 byer 180k planker uke 12

Mest overvurderte konto - Walter White

Mest verdsatte spiller - Min kjære dual, ingen tvil Janne

Hyggeligste spiller - Frikko er en god kandidat, men det er bare hyggelige spillere i AC

Beste taktiker - Stian får vel en stjerne i boka her å,

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Capo

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle som tar spill for et spill

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - hele gjengen

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - AC startet som en gjeng gamle gjøker, og endte som vanlig opp som legender

Mest overvurderte allianse - TR - Skulle være så store å skumle og herje alle. Hvor ble de av egentlig

Beste offensive allianse -AC

Beste ledelse - igjen, ledelse trengs ikke om alle vet hva de skal gjøre men AC

Diverse kategorier

Beste manipulator - Tele @ NeverNeverland

Rundens nykommer - frikko

Beste galler - Capo

Beste romer - Tourine

Beste forumdeltaker - larsen

Verdt å minnes

Beste hendelse - Å klippe alle sweepeene til BB samt å klippe Walter White for og så bombe han sønder og sammen

Verste hendelse - å sitte ww

Beste bruk av artefakt - troppetrener på BBW og Prototype

Verste bruk av artefakt - sterkere bygg på inkasso

Største tabbe - Å ha en romer som ww holder på den andre sia...

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - At det ikke var noen større hammere på den andre sia

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi var taktisk gode, og spilte spillet rett, med godt humør. Vi brukte det vi kunne.

Andre spillere som bør nevnes - sikkert mange jeg har glemt men let opp alliansen AC, så kan du starte på toppen å lese deg nedover

På denne måten kommer jeg til å huske NOX
    Alltid mange spillere som skal ha alt for mye drama. Som ikke klarer å la være å slenge med leppa på en eller annen måte. Folk må lære seg at dette er et spill. OG "hate the game, not the player"
    Nox4 Big.Bad.Wolf Nox5 Big.Bad.Wolf Nox6 Big.Bad.Wolf Nox7 Ulvehiet Nox8 Bestemor Nox9 Abraxas NO-s3 R3 Big.Bad.Wolf Sez11 Big.Bad.Wolf Nox11 Big.Bad.Wolf Nox12 Små Kaniner Nox13 Big.Bad.Wolf Nox14 Frk.Bibelstripp Nox15 Big.Bad.Wolf VM Big.Bad.Wolf Nox 16 Big.Bad.Wolf Nox18 Big.Bad.Wolf

Standard

Spiller Fjell

Beste leder - Blank

Beste defensive spiller - Neverneverland

Beste offensive spiller - Prototype, beste kontoen nox har hatt.

Mest undervurderte konto - Ikke peiling.

Mest overvurderte konto - Underworld definitivt.

Mest verdsatte spiller - Dharma

Hyggeligste spiller - Stian | Prototype

Beste taktiker - Planen vår for EG.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)
    Det at de valgte et romer WW gjorde det veldig enkelt å "poke" WW, som var utrolig effektivt. Jeg vil også si at alle organiserte angrep mot BBW WW burde ha blitt gjort mye bedre.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Prototype(2), ellers var det mange hyggelige i AC og Pandora.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Nesten alle i Dow :)

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - Angels, Mange spillere med mye tropper, gjorde mye ut av lite. Lyders var aktiv igjennom hele serveren.

Mest overvurderte allianse - TD

Beste offensive allianse - Jeg synes angels/bb spilte utrolig offansivt igjennom hele servern, så den kan de dele.

Beste ledelse - AC + DoW. Den beste planen og den beste igjennomførelse i et EG der jeg vil si at vi startet som en underdog.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Neverneverland, brydde seg mest om poprekken, sendte phalanx i alle retninger som bestikkelse.

Rundens nykommer - Vet ikke om noen.

Beste galler - Stress/Hertug

Beste romer - Jeg synes at Kami, selv om han wallet "hele" tiden, fortjener den. Han lagde action igjennom spillet.

Beste germaner - Prototype.

Beste forumdeltaker - Hilda (Larsen, Jb og kapteinS har ødelagt forumet denne runden).

Verdt å minnes

Beste hendelse - Når vi innså at planen fungerte

Verste hendelse - Jeg wallet alt i lyders rett før EG. Og spionrapporten etter vi bombet inkasso første gang.

Beste bruk av artefakt - Unik: Proto sin støvler
    Liten: Proto sin trener, den ble brukt som en unik.
    Stor: Sun Tzu, lagde mange sweep.

Verste bruk av artefakt - Unik: Lyders, han trengte den rett og slett ikke.
    Liten: Umulius sin trener.
    Stor: Gangnam style(kapteinS) sin spion, ble ikke brukt til en dritt :D

Største tabbe - Wallet alt i lyders, lagde ikke større wall de gangene jeg angrepet midgame. (Mistet og byttet HQ 3-4 ganger)

Viktigste begivenhet - Jeg slo EI rekord på Nox etter å ha startet på hammern dagen før EG.

Største overraskelse - Ryiuug fra Angels kom med en stor cleaner og stjal BP, etter å ha faket med helt på en spionarte. Jeg fikk også høre at AC hadde tatt TO på byen tidligere.

Hvorfor min allianse tapte/vant -
    Vi la en plan tidlig, romer WW, enkelt å ramme. I DoW startet vi faktisk med rammbygging i EG, nettop fordi Prototype trengte de for sine godt over 100k katas.

Derimot på den andre siden wallet dere utrolig mange fine cleanere som kunne blitt en rammer, eller en varehushammer. Til syvende og sist er det summen som gjør at vi stikker av med servern.

Andre spillere som bør nevnes - Alle i metaen.

På denne måten kommer jeg til å huske NOX:

Lært mye av sammarbeidet med spesielt prototype. Jeg har sett hvor effektivt det kan være å legge en skikkelig plan for EG.
    Nox3:Fjellulf [NH] | Nox7:Fjellbusk | Nox10:Fjell [-.-] | Nox12:Red [DoW] | Nox13:Fjell [DoW/AC] | Nox14:Fjell [AC] Nox18: [DoW/Ill]

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 10:37
  2. Den store nominasjonstråden
    By Lilith in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2014-01-12, 21:40
  3. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013