Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 24

Tråd: Den store nominasjonstråden

Standard

Spiller - Mea Culpa

Beste spiller - Big.Bad.Wolf

Beste leder - Vanskelig, men synes kamikaze bob gjorde en solid jobb som vanlig.

Beste defensive spiller - Nordlys

Beste offensive spiller - Må være kid twist, siden alle andre som kom på besøk vegga ^^ Men forrealz, Prototype hadde jo et insane antall hamre da. Kan ikke si noe på det.

Mest undervurderte konto - Leah

Mest overvurderte konto - Underworld

Mest verdsatte spiller - Aifi (Mea Culpa)

Hyggeligste spiller - Alle i Pandora, og alltid hyggelig å prate med COObRA, kamikaze, frikko, telegeek og zillion for å nevne noen få.

Beste taktiker - Telegeek (For en veldig overbevisende pil mot eget navn)

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Når jeg planla stjeling av både UMadBro? og Inkasso's store solide, hvor Leah og Super_mario utførte aksjonen perfekt.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - COObRA, Hades, JB, Kami.

10 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Aifi, Leah, Nordlys, Obama, Super_Mario, Frikko, Zillion, Munkholm, Ares/Philosophes, Bønna

Allianse

Beste allianse - Pandora

Mest undervurderte allianse - TR

Mest overvurderte allianse - TUD

Beste defensive allianse - APD

Beste offensive allianse - AC

Beste ledelse - AC + Pandora da vi gikk sammen.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Telegeek

Rundens nykommer - Cranberries

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Nordlys/NeverNeverland

Beste romer - Super_Mario

Beste germaner - Prototype

Beste forumdeltaker - JB. Ingen over, ingen ved siden.

Verdt å minnes

Beste hendelse - Verdens Underverk runda 100.

Verste hendelse - Slemme Kartmen angrep VU her etter vi hadde flytta over det meste av deff.

Beste bruk av artefakt - Liten trener på Prototype og unike solide på Mea Culpa/Big.Bad.Wolf

Verste bruk av artefakt - Alle de små raskere tropper BB hadde og stor solid hos UMadBro? og Inkasso.

Største tabbe - Ikke sende ett tredje sweep mot den unike...

Viktigste begivenhet - Tok begge store solide på innenfor ett minutt. Fantastisk Leah og Super_Mario!

Største overraskelse - At Lyders dobbelsikta med hammern..

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fantastisk VU team bak bbw + vi fikk tak i alle de store solide.

Andre spillere som bør nevnes - Obama, Socker Dricka, Taro, Phantom

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Lang server, og ett EG som ødela mange netter med søvn :-)
    Altakraaka
    ''I'll be your end of days!''
    Mea Culpa - Team Aifikraaka - Sui Generis

Standard

Spiller: Big.Bad.Wolf

Beste spiller – Prototype

Beste leder - Zillion, Janne, Ulven og Meg, sry ikke du munk <3

Beste defensive spiller – Klipp gressmatta mi a Ulven :D

Beste offensive spiller - Prototype, skal være så frekk å trekke frem egen konto her og, vi tok ut flere hammere (oasespillet:D) og store mengder deff og off. Lyders kan vel og nevnes.

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller – Capo og Tourine for alt det deffet som reddet oss gang på gang <3

Hyggeligste spiller – Munk, som liker å bli med på alle tulleriene mine <3 :D

Beste taktiker – Kamikaze Bob har noen fine aksjoner, dog lite mye walling. Må trekke frem Munkholm og Stian på egen side her også.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)
    Prototype igjen med alle hammerne sine :P poke :D

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server – Holum, Mette, Kami, Night, lyders, mange flere og..

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server – Altfor mange til å liste opp :P

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse – Angels (Mye bra offaksjoner og spillere derfra)

Mest overvurderte allianse – Blir Ex-BB for min del..

Beste defensive allianse – AC (ufattelig mange som har wallet i spillere hos oss)

Beste offensive allianse – AC :D (BB på god 2. plass, hadde de ikke wallet så mye kunne de vel for så vidt fått denne)

Beste ledelse – AC, Vi vinner pga. vi er taktisk smartere og har et mer erfarent team.

Diverse kategorier

Beste manipulator – Må være meg det, helt til det ble busted hvor jeg spilte(hater deg hades <3).. Telegeek får vel få den etter det :D

Rundens nykommer - Jordbærpolakken

All respekt til... (spiller, allianse, konto) BB som prøver å skape spenning gjennom hele serveren selv om det ikke alltid gikk like bra med offtroppene 

Beste galler – Hertug Skakke (hammer og en haug deff som vanlig)

Beste romer – Kamikaze Bob, selv om du var flink til å walle noe inni helsikken :D, Fjell bør vel og nevnes på både off og deff fronten

Beste germaner – Prototype best, vil trekke frem egen konto (BBW) + Lyders og Sun Tzu også her..

Beste forumdeltaker – Hmm, ikke meg denne runden :D Frode og JB har vært veldig aktive :P

Verdt å minnes:

Beste hendelse – ACs ledelse

Verste hendelse - Alt for mye drama generelt (ikke innenfor AC though der alle derper rundt:D) men ellers :p

Beste bruk av artefakt – Unik speed, Prototype

Verste bruk av artefakt – X3 byggning til Inkasso som blir gitt bort gratis..

Største tabbe – Massiv walling av hammere fra fiender og Pandora klarer å stjele alt av byggningsarter omtrent gratis fra blant annet Inkasso.

Viktigste begivenhet –

Største overraskelse – At vi vant, vi var ekstremt nærme med å ta avgjørelsen med og bare leke med resten av offet resten av serveren. Er helt utrolig at vi klarte å vinne dette egentlig :P

Hvorfor min allianse tapte/vant – Bedre WW team og ledelse med mer erfaring som tok mye bedre taktiske avgjørelser enn motsatt side.

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Øhhh, sry til de jeg angrep fra blant annet TR osv. denne runden som jeg har vært nært alliert med tidligere. Men dette er et spill og fiende er fiende når vi er på motsatte sider.

Vi starta jo med Meg, zill, munk og roh som regget bare for kødd, lurer på åssen det endte opp slik som dette -.-'''''''

Oppdaterer mer senere :P
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Spiller Munkholm @ big.bad.wolf(slutspil) / munkholm(start/mid)

Beste spillere - Uden tvivl Stian og Rarguy, flot sammenhængende account med super aktivitet!

Beste leder - Janne, Robin, Zillion og undertegnet selv. Jeg synes at når der spilles endgame formår vi at få det maximale ud af de ressourcer vi har, og vi supplere hinanden rigtig fint.. Vil aldrig spille et slutspil uden jer!

Beste defensive spiller -
    Robin @ big.bad.wolf - freaking imponerende. Vær gang der har været income har du formået at stille vores walls rigtigt, klippe rigtigt. Intet mindre end imponernede.
    Hertug Skakke @ jeg har på fornemmelsen at i producerede en del def :D

Beste offensive spillere -
    KaMiKaZe Bob, for ekstrem flot faking, med det her nye system for fakes, kræver det en fandens tid at fake meget.. Det fik du til.
    Lyders, lidt det samme. Mandsmod, var ikke bange for at sætte sine tropper på tur. Krig, krig, krig.. Det fortjener applaus i min verden

Mest undervurderte konto - Trøffel accounten, ekstreme mængder deff i har produceret, der har intet tull været 110% loyale.. Respekt. Her kan selvfølgelig også nævnet Capo og Tourine, begge ekstremt flotte accounts.

Mest overvurderte kontoer - Stress, Hual, Flower og Walter White - hvor var truslerne? I fik jo BB og Angels til at kæmpe jeres krig for jer..

Mest verdsatte spiller - Gurk, altid en fornøjelse! Janne, kærlig som ind i fanden. Robin, kompetent som ind i fanden, Zill, min gamle dual aldrig en server uden dig, Frikko, villig til at lære nye ting, Larsen, tulling, Baard, mister cool guy, Frode, opmærksom, Tele, aktiv fra dag til morgen, capo = loyaliteten selv, Tina, skøn på vores allychat altid glad, Coss, oprigtig interesseret, Roh, blablabla, Her kunne man forsætte til man var hele turen rundt

Hyggeligste spiller - Larsen, magen til tulling skal man lede længe efter. Underholdende fra morgen til aften, bliv ved med det.

Beste taktiker - Zillion, ingen ved siden af.. Den mand ser muligheder i alt.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Prototype, forfærdeligt at sitte for jer, men i satan alle de sweeps i havde, hatten af for det.. Tidernes bedste nox account..

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Kami, Lyders, Hertug Skakke, Sun Tzu, Dr.Basil, i skriver bare, så finder vi ud af noget på næste nox ;-)

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - AC, simpelt :D

Allianse

Beste allianse - AC, vi arbejdede med hvad vi havde :-)

Mest undervurderte allianse - AC, opstod en aften hvor vi spillede sc2 et par uger inde i serveren :D

Mest overvurderte allianse - TR, var i med? :D

Beste defensive allianse - AC

Beste offensive allianse - BB, flotte aktioner, i var ikke bange for at sende tropperne på tur.. Noget vi andre kunne blive lidt bedre til

Beste ledelse - AC

Diverse kategorier

Beste manipulator - Telegeek, du fik PEACE :D

Rundens nykommer - Frikko, du satte dig virkelig igennem på ww-teamet.. Flot indsats! Jeg synes også at Fjell trådte i karakter på denne server

Stian, AC, Prototype

Beste galler - NeverNeverland, man kan fodre mange tropper med +70byer :D

Beste romer - Zowie, sweep + oceaner af def

Beste germaner - Prototype, kan ikke diskuteres

Beste forumdeltaker - Frode og Larsen - skønne indslag

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da Larsen bashede Flowers hammer i en oase :D Robin der klipper alle bb sweeps i stykker :D

Verste hendelse - Da Phil og Kira blev bombet sønder og sammen, var ikke spændende at se på :-/

Beste bruk av artefakt - Unikspeed Proto, Farming, hallo? :D

Verste bruk av artefakt - Blev x2 speed overhovedet brugt? :D

Største tabbe - Godt spørgsmål :-)

Viktigste begivenhet - At BB og skyggen valgte inkompetente ww holdere :-)

Største overraskelse - At vi vandt

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi vi var bedre i slutspillet end de andre var..

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: God server, jeg har ikke oplevet så meget drama som i andre mener der har været :D Jeg har mødt masser af nye mennesker, vi vandt og ikke mindst for en fuldstændig fantastisk runde af AC ;-)
    Sist endret av Quintrix : 2013-01-14 kl 23:10
    Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)

Standard

Spiller - Big.Bad.Wolf

Beste spiller - Prototype

Beste leder - Hmm, det har vært noen som har pekt seg ut i flere allianser. Jeg lar den stå åpen.

Beste defensive spiller - Uke 12 og allerede over 1 million deffpoeng, ble ikke noe mindre utover serveren. Denne blir nok til ære for Big.Bad.Wolf

Beste offensive spiller - Larsen. Oasespillet ditt var magisk.

Mest undervurderte konto - Rohan, 4.5 k pop med 350 k tropper.

Mest overvurderte konto - Big.Bad.Wolf, BBs utallige angrep mot oss selv om vi knapt selv rørte borti dem.

Mest verdsatte spiller - Tourine og Capo, uten sidestykke.

Hyggeligste spiller - Ulven, du er og blir en av de beste spillerne. Vi må vel være et av de lengste "dualparet" som fremdeles holder sammen. Vi er dreamteam:)

Beste taktiker - Munkholm, offaksjonene dine og den kunnskapen du sitter på i dette er det ikke mange som har.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Zillion, atter en gang fikser du det som skal til. Ha Zillion med seg i et EG er synonymt med i alle fall 10 hammere.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Mange i TR, og respekt for det samholdet dere har. Hoho/Elum har en liten ekstra plass i travianhjertet mitt;)

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Larsen, Larsen, Larsen, Larsen og Larsen, æ liår dæ bæst! Men for å ikke fleipe, det er mange jeg ville vært alliert med igjen in a heartbeat. AC folka ender jeg opp med:)

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - Peace, uten deffen deres hadde det gått galt mer enn en gang:)

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse - Beste offansive alliansen var AC dog BB og Angels vil jeg si var den mest aktive. Jeg tipper de hadde det kjempegøy borti leiren der og spilte spillet slik det bør gjøres lenge.

Beste ledelse - Denne må gå til AC for solid samhold og beste strategi. Dere er superflinke gutter

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Til dere sittere på Vuet vårt som aldri hadde gjort dette før. Kjempejobb

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Kamikaze Bob, flotte aksjoner du fikk til. Var mer enn en gang vi svetta. Lyders og Sun Tzu. Off kan dere:)

Beste galler - Hertug Skakke, gjerne legg ut defftallet deres nå gutter:)

Beste romer - Phantom

Beste forumdeltaker - Ulven for sitt "klippeinnlegg"

Verdt å minnes - Klipping av 2 k katas med kun spioner. Spionene klippet sin egen by dem var produsert i:)

Beste hendelse - Når ikke Inkasso forsto at vi timet gang på gang med natarene og lot natarene gjøre jobben for oss. Var heller litt for opptatt av å le av de " små" hammerne våres.

Verste hendelse - Det er kanskje ikke riktig å bruke værste, men det var litt vemodig å forlate TR. Det var en fin tid og mange gøye offaksjoner.

Beste bruk av artefakt - Må være spion artefakten vår. Latmannsartefakt FTW

Verste bruk av artefakt - At vi med spionartefakt klarer å miste treneren vår. Noobs

Største tabbe -

Viktigste begivenhet - Komme hjem til AC.

Største overraskelse - AC, rise and shine yet again?

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi vant av mange grunner men kanskje mest av alt alle spillere som dag etter dag holdt ut VU styret, selv i vår uendelig masing om korn og andre ting. Uten alle de vi har hatt bak oss hadde dette ikke vært mulig. En stor takk til alle våre spillere i alliansene.

Andre spillere som bør nevnes - Frode, du er bare herlig og alle de timene du egentlig har på VU selv om det ikke vises. En dag uten Frode er som en dag uten sjokolade, det går ikke;). Introvert, urutradisjonell og discodusj:)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: At vi til slutt blir så suverene at vi kan kansellere VU 20 minutt før det skulle nå 100 for å ta en deffrekord. Lenge leve natarene og pret/spyd/phal sweepe. (denne avgjørelsen var ikke i flertall, eerhm Larsen)

Standard

Spiller Vapor

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller - Tipsy og Hertug Skakke

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto - Rini og Darktower

Mest verdsatte spiller - Mette

Hyggeligste spillere - Mette, Annicen, Eva, Kiyoshi, Vetle, Linda og JT da ;) Morten på Bad Boys er også en veldig grei kar! Også mange flere som er veldig hyggelige - både i egen ally og andre :)

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse - TR

Mest undervurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Kiyoshi :P

All respekt til... Ledelsen i TR som ville la meg komme inn så sent på serveren! Og lille søte Thomas på Trøffel

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes - Alle som sendte deff og ress til VU - både de i metaen, og de utenfor (inkludert lordkorvendale)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Kort runde - men veldig mye å oppleve...

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Norway

Standard

Spiller Phantom

Beste spiller - BBW

Beste leder - Har ikke vært i kontakt med andre enn AC denne runden og der er det mange dyktige som er med og leder

Beste defensive spiller - BBW - klippet og friserte alt som kom

Beste offensive spiller - Må vel bli Proto - helt utrolig hvilke mengder off han klarte å bygge gennom runden.

Mest undervurderte konto -

Mest verdsatte spiller - Capo - tidenes mest lojale deffer, selv om jeg selv fikk mest hjelp av Origo denne runden

Hyggeligste spiller - Det er veldig mange hyggelige spillere som jeg har spilt både med og mot denne runden.

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - hvem hentet solide bygninger? - det ble vel tilslutt tungen på vektskåla

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle som er klare for å stille opp for alliansen

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle som ønsker

Allianse

Beste allianse - Nå spilte jeg bare i en allianse, så svaret må bli AC - til tross for mange små kosekontoer viste det seg tilslutt at riktige valg i EG var det som skulle til.

Mest undervurderte allianse -

Beste defensive allianse - Jeg følte AC traff med 4 av 5 deffer som ble satt når det nærmet seg sluttspillet -artifacts mistet vi jo ellers en haug av i midgame.

Beste offensive allianse - BB

Beste ledelse - Helt sikkert andre frem til sluttspillet, men da var det AC som tok over kommandoen

Diverse kategorier

Beste manipulator -Telegeek som har iap med absolutt alle

Rundens nykommer - Origo

Beste galler - hertug skakke

Beste romer - Hualapai

Beste germaner -Proto

Beste forumdeltaker - BBW med sin favorittlåt "klippe gressmattan"

Verdt å minnes

Beste hendelse - VU i 100

Verste hendelse - At vi tok VU

Beste bruk av artefakt - Protos combo raskere tropper og liten trener

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe - Alle som valgte å sikte dobbelt når de sendte på oss med unik sterkere bygninger

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - At vi vant

Hvorfor min allianse tapte/vant - Mange riktige beslutninger i sluttspillet som gjorde at vi fikk maks uttelling av våre angrep samtidig som andre gjorde feil så de fikk minst mulig uttelling på sine angrep

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Husker best at Larsen ble med på Zillion kontoen og ikke klarte å flytte en eneste ressurs eller bygge en tropp på 4 uker - så gikk han over på BBW for å cruise inn seieren med flagget til topps.
    Nox 14: ?
    Nox 13: Phantom
    Nox 9: Xerxes
    Sez 9: Templar
    Nox 7: Cassandra
    Nox 6: Pusling
    Nox 5: Stormbringer
    Nox 4: Elric

Standard

Spiller KaMiKaZe Bob

Beste spiller - Prototype. De var vel nesten flere folk en vi var i BB innom den kontoen, men uten tvil beste konto.

Beste leder - Å være leder er så mye mere en jeg så på noen som var på vår side, men regner med munkholm gjorde en god jobb som vanlig.

Beste defensive spiller - Neverneverland. Ikke trenge deff er vel det beste? :P

Beste offensive spiller - Føler denne er litt vanskelig, Lyders og hankmardukas kjørte på hele runden og var aldri redde for noe som helst, BBW og Sun Tzu kan jo også nevnes, men de var ikke på samme nivå. HQ bombingen fra hankmardukas må nesten nerme seg en rekord på nox.

Mest undervurderte konto - Plopper. Ble overasket når jeg sjekka gettertools :P

Mest verdsatte spiller - Hansi på Hankmardukas Gira på offaksjoner og aktiv hele runden, null problem å få i gang offaksjoner.

Hyggeligste spiller - Ikke meg. Tror jeg har vært borti slossing med samtlige denne runden :)

Beste taktiker - UMadBro? Sluttet vel aldri å forbause han her.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren Prototype. Værre en russerne under WW2, sender bare på flere og flere, tar aldri slutt :o

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - Angels?

Mest overvurderte allianse - M|South før de ble splitta, fantes ikke motstand.

Beste defensive allianse - AC

Beste offensive allianse - BB var klart best før EG starta opp. Men jeg mista helt gnisten i starten av desember og da gikk Angels fra oss vil jeg nesten påstå.

Beste ledelse - Denne har vel vært oppe før?

Diverse kategorier

Beste manipulator - Ingen på vår side ivertfall.

Rundens nykommer - Itheyia, flott sweep og masse deff etter å ikke ha spillt på nermere 4 år.

Beste galler - Det fantes vel ikke noen ekstremt gode off gallere denne runden? Norge As får denne av meg. Gode deffspillere er vanskelig å få tak på.

Beste romer - UMadBro?

Beste germaner - Alt i alt må det vel bli proto pga hammerne.

Beste forumdeltaker - Det blir vel KapteinS

Verdt å minnes - Runden frem til desember

Beste hendelse - Bli ferdig med runden.

Verste hendelse - For BB sin del var det vel at jeg mista gnisten i starten av desember, en "leder" som gir F er jo ikke noe å skryte av.

Beste bruk av artefakt - Det kommer jo litt an på åssen du ser på det. Jeg vil frem med Stor varehus artifakt som var i BB. den ene artifakten ordna flere kontoer på 2 uker en alle de andre varehusartifaktene gjorde tilsammen på 2-3 ganger så lang tid.

Verste bruk av artefakt - Det er alt for mye som blir misbrukt.

Største tabbe - Ikke ordne oss en ordentlig ledelse som har god instilling og gidd til å gjøre noe.

Viktigste begivenhet - FREEEEEEDOOOOOM som Mel Gibson så fint hyler ut under tortur. Ses muligens til høsten.

Største overraskelse - UMadBro? sin skjulte agenda, kjipt dere ikke bare sa ifra. Jeg liker både deg og resten av gjengen din. og kunne sikkert støtta dere.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Ikke noen bombe når jeg tenker over det, selv om det så faktisk lovendes ut en stund. Men vi hadde jo ikke ledelse?

Andre spillere som bør nevnes - Pluton, natar dreper på høyt plan, telegeek liker å simme, jeg liker å drepe tropper og bombe HS'er ta sweepbyer, og pluton liker ikke å vente på offaksjoner, så da blir det natarer flott vi fikk bruk for en del av det da :)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Veldig spendenes og gøy runde frem til EG startet. Enkelt og greit. Regner med det blir min siste nox, muligens siste travian runde. Men vi får se.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Spiller telegeek -- NeverNeverLand

Beste spiller - Prototype

Beste leder - Janne

Beste defensive spiller - NeverNeverland

Beste offensive spiller - Prototype

Mest undervurderte konto - Prototype --> Var alltid flere sweep på lager ;)

Mest overvurderte konto - UmadBro --> Ikke imponert av EG fra skyggen

Mest verdsatte spiller - Mylf for alle prettene vi fikk til HS

Hyggeligste spiller - Cossack er kjempesøt, mange andre er nesten like hyggelige ;)

Beste taktiker - telegeek @ NeverNeverland, alt gikk som det skulle...

Hualapai --> hadde vel størst påvirkning på runden med det relativt idiotiske angrepet på Inkasso

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Kamikaze Bob, GrandVintage, Mylf, Lyders, Stress :D :D --> glemte Mea Culpa :)

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle fra egen allianse, spesielt Gurken :) :)

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - PE(AC)E

Mest overvurderte allianse - 4. Hualapai TR 33647 37 Ser ut som det blir TR

Beste defensive allianse - PEACE

Beste ledelse - AC

Diverse kategorier

Beste manipulator - NeverNeverland

Rundens nykommer - Vet ikke hvem som var nye denne runden

Beste galler - Hertugen

Beste romer - Kamikaze Bob

Beste forumdeltaker - Dont care

Verdt å minnes

Beste hendelse - Gratis jordkjellerarte, takk BB og Pluton!!! <3 <3

Verste hendelse - 11 timers VU vakt i tillegg til egen konto, men litt gøy også :D

Beste bruk av artefakt - Kornarte til VU... gikk fra arbeid til morro å sitte VU

Verste bruk av artefakt - Var det ikke krangel om en arte som fikk Hualapai til å sende mot VU?

Største tabbe - Ikke bli med fra dag 1.

Viktigste begivenhet - POP REKORD!!!!

Største overraskelse - Hualapai sitt angrep mot Inkasso for sure

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi de er hardt arbeidene og veldig godt organiserte :) Og Hualapai angriper egen VU ;)

Andre spillere som bør nevnes - Har jeg nevnt Hualapai?, ellers må munkholm, Janne, Solo, Mylf, Allinn (min dual), Umulius, Cossack, Larsen<3<3, Gurken, Frikko, Fjell, Frode, Zill, Stian, hele den gode gjengen nevnes. Og Kamikaze Bob <3 som jeg deffa så lenge og kun mista 8 phalanx :)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Simmesimmesimme
    Sist endret av telegeek : 2013-01-08 kl 11:24 Årsak: glemte Mea Culpa

Standard

Spiller - Random topp50 konto

Beste spiller - HankMandukas, tett fulgt av Sun Tzu

Beste leder - Mea Culpa (og den aller aller feigeste) Victory at all costs!

Beste defensive spiller - Nordlys

Beste offensive spiller - HankMandukas (Sorry Partytype)

Mest undervurderte konto - Zowie

Mest overvurderte konto - Lyders

Mest verdsatte spiller - Prototype, vant vel EG alene.

Hyggeligste spiller - Nordlys og Monkeybiz

Beste taktiker - Big.bad.wolf , pent arbeid med VU

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Den svært så pålitelige Nevereverland. Støtter alle likt meg i ræva

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Savna Miami Dolphins

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Englene, hva mer trenger man?

Allianse
    Random drittallianse.

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - BB, jeg undervurderte de i hvertfall

Mest overvurderte allianse - Pandora. Klarte ikke en dritt selv, kanskje bortsett fra Nordlys

Beste defensive allianse - TD

Beste ledelse - BBW gjorde en god figur syns jeg.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Må være Nevereverland og Hualapai det da. Idioter begge to

Rundens nykommer - Snillefix

Beste galler - I hvertfall ikke Gangnam Style.

Beste romer - Kamikaze Bob

Beste germaner - Prototype, selv om jeg syns bbw, hank og Sun Tzu gjorde best figur frem til EG

Beste forumdeltaker - Mange idioter å se på forum, men gratulerer til eivinn og KapteinS, dere utmerket dere særlig negativt.

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da denne driten ble ferdig

Verste hendelse - At Hualapai og Bad Boys begynte å måle *** mot hverandre. Like håpløse begge to, flytt over til Sez, vær så snill?

Beste bruk av artefakt - Partytype, farmet helt ok med den

Verste bruk av artefakt - Lyders helt klart. Herregud, hadde jo bare to sweeps? Også dere som simma hele runden? Hva **** liksom

Største tabbe - Å ikke hente unik solide bygg tidligere i runden, samt sette en innkompetent tromsøværing til å passe VU

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - At Bad Boys (nei vent, LG er gammel-lik seg) men at Hualapai også var en like stor tosk, var overraskende.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Dårlige rekruteringsforhold, vi er for få engler rett og slett.

Andre spillere som bør nevnes - Stress. Var morro å spille sammen med dere! :)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Som den runden da verdighet ble et fremmedord, kokken tapte all respekt i løpet av et sekund, Mea Culpa ofra alt bare han kunne kalle seg vinner (Gratulerer, virkelig bra kjempa!) og Prototype og BBW vant EG - fult fortjent.

Sees vi igjen? Kanskje, tipper jeg har skaffa meg mange venner her nå i hvertfall!

Standard

Spiller: Stian @ Prototype

Beste spiller - Deler den mellom 3 kontoer: BBW, lyders og Proto

Beste leder - Munkholm/Janne

Beste defensive spiller - Ulv på BBW - gennial kutter :)

Beste offensive spiller - BBW og proto for sine mange ww-sweep..

Mest undervurderte konto - Fjell

Mest overvurderte konto - Har lest mange forskjellige her, og er enig med alle navn som er oppført.

Mest verdsatte spiller - Munkholm på BBW

Hyggeligste spiller - Fjell, munkholm, Frode og rarguy (min dual)

Beste taktiker - Igjen flere måter å være taktisk god på.. men vil si at Nenerneverland spilte kortene sine best..

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) For meg personlig - Fjell, reddet kontoen min for cropkill en del ganger.. For EG så var det helt klart Proto..

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Fjell, kami, lyders, hank og Sun Tzu.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Helt klart hele AC.

Allianse

Beste allianse - AC

Mest undervurderte allianse - Angels

Mest overvurderte allianse - TR.. Skulle ta oss i AC men sendte BB på oss i stede :)

Beste defensive allianse - AC for sine mange fine deffwals :)

Beste offensive allianse - Ser vi på offpoints så er det AC, ser vi på aktivtet selv om den aktiviteten førte til walling 4 av 5 ganger, så BB.

Beste ledelse - AC for sin demokratiske ledelse..

Diverse kategorier

Beste manipulator - Telegeek @ Neverneverland

Rundens nykommer - Ingen jeg vet om..

Beste galler - Hertug Skakke

Beste romer - Kami

Beste germaner - Proto

Beste forumdeltaker - Frode ^^

Verdt å minnes

Beste hendelse - Flere ting som kan nevnes her..
    1: Hente liten trener og liten korn fra Madviking på 2 dager med 3k klubber, 1k tr.
    2: Runde lvl 100
    3: Slå Kim sin farmerekord, offrekord og heltrekord. Kim <3

Verste hendelse - Var vel da vi så deffmengden i WW etter vi sendte første hammer..

Beste bruk av artefakt - Helt klart Proto sin lille trener (brukt i 5 byer)

Verste bruk av artefakt - Helt klart Lyders.. Hadde vel strengt talt ikke bruk for den..

Største tabbe - Tro at Pandora med Mea i spissen var kapabel til å holde WW..

Viktigste begivenhet - Spille med AC :)

Største overraskelse - At ikke TR, BB, TD etc ville spille under diktatoren Tor på inkasso..

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi hadde et bra WW team som jobbet sammen og som hadde støtte fra metaen rundt oss :)
    Kloke og intelligente spillere var forskjellen mellom de to sidene..

Andre spillere som bør nevnes - Vi på Proto hadde mange deffere med mye deff gjennom hele runden.. Så må gi en stor takk til dere som støttet oss gjennom 18 uker :)

Sammarbeidet med Fjell var fint, spesielt under EG når vi satt sammen og fant ut når og hvilke hammere som skulle brukes til en hver tid :)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX: Lite søvn, helt klart ;)
    Nox13: Prototype
    Nox14: Nikita

[18:46:01] Kim: Men så er vi alltid på det stadiet at folk er bare, mindre flink?

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 10:37
  2. Den store nominasjonstråden
    By Lilith in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2014-01-12, 21:40
  3. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013