Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Ryktetråden S3

Exclamation Ryktetråden S3

Når man ser på den lave deltagelsen på S3, er det morsomt å se hvor mange som har vært innom ryktetråden underveis, 50207 visninger så langt.
    Det er langt flere en på noen annen server for øyeblikket.
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Vel det var kanskje få kontoer, men tror ikke tabellene hadde sett slik ut om man så på aktive kontoer (da rekner ikke jeg å logge innom en gang i ny og ned som å holde kontoen aktiv), der var høye snittall troppemessig etc. Ikke minst så hadde vi et spennende endgame hvor alt man gjorde til syvende og sist kunne avgjøre.

Jeg veit jo feks fra BN/RN på s2 der var mye rødt og grått i allyporfilene i endgamel, antar det var slik i de andre allyene der også. Mens i PMP nå på s3 hadde vi noen som var sporadisk gul, 2 kontoer som var grå (av de var den ene utestengt og den andre sitterstyrt siden sommeren sånn ca og sitter måtte ta seg av andre oppgaver på slutten) antar det var representativt for denne serveren.

I tilegg så var det stort sett veteraner som veit å finne frem på forumet, antar det kan være forvirrende for en newbee forumet i starten, spessielt det å finne rett server osv. Er jo lett nok for oss som er vant til det, men er ganske sikker på det var tilfeldig om jeg havna innom rett server når jeg starta å rote her inne (vel nå spilte jeg vel da på de fleste serverne foruten nox da men man gikk gjerne for å feks se i forbindelse med en bestemt server)
    For en som tilfeldigvis dumpa innom travian så var ikke forumet det første jeg var innom for å si det sånn.

Lignende tråder

1. Ryktetråden!
    By blackowitz in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 892
    Siste innlegg: 2012-01-04, 20:46
  2. Diskusjon tatt ut fra ryktetråden
    By kverulanten in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2011-09-15, 22:59

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar