Det är väl dags att starta en nomineringstråd och eftersom jag inte hittar nån så startar jag en.
Bäst defensivt:
Utan tvekan Fönix med Dorthea i spetsen. Imponerande förmåga att läsa attacker och placera deffen rätt!
Bäst offensivt:
Nominerar faktiskt mig själv, Amazing. Trots sen start tre månader in på servern ligger jag nu fyra på offlistan, tycker jag slitit på ganska bra faktiskt. All heder även åt tant Brun och tant Grön!
Mest överskattade:
Morg, snodde visserligen unika skorna/speed men sen hände inget mer, de skorna kunde gjort mycket mer nytta hos nån annan spelare.
Sämsta alliansen:
Tre kronor, jösses vilken katastrof på både deff och off sidan, men det var kul bomba er

.
Respekt åt:
Faktiskt Tre Kronor, som trots alla bombningar aldrig gav upp!
Trevligaste spelaren:
Nesje96, kockis, tant Brun, statoil.
Tråkigaste spelaren:
Får bli tråkigaste alliansen; utan tvekan BG (B3). Vad de gjort hela rundan är en gåta. Lägga sig i skogen och bygga deff, det är inte att spela travian, det är inte ens att delta i travian, det är att vara statister. På slutet skickar de några urusla attacker som varken gör till eller från. Tips; byt till Farmville istället
Så här kommer jag minnas no3:
Ganska tråkig runda faktiskt.
Med det tackar jag för mig och passa även på att gratulera PMP som väl tar hem det här. Ni är väl värda segern!
Amazing/Lotta