Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 33

Tråd: Nomineringar

Standard Nomineringar

Det är väl dags att starta en nomineringstråd och eftersom jag inte hittar nån så startar jag en.

Bäst defensivt:
    Utan tvekan Fönix med Dorthea i spetsen. Imponerande förmåga att läsa attacker och placera deffen rätt!

Bäst offensivt:
    Nominerar faktiskt mig själv, Amazing. Trots sen start tre månader in på servern ligger jag nu fyra på offlistan, tycker jag slitit på ganska bra faktiskt. All heder även åt tant Brun och tant Grön!

Mest överskattade:
    Morg, snodde visserligen unika skorna/speed men sen hände inget mer, de skorna kunde gjort mycket mer nytta hos nån annan spelare.

Sämsta alliansen:
    Tre kronor, jösses vilken katastrof på både deff och off sidan, men det var kul bomba er .

Respekt åt:
    Faktiskt Tre Kronor, som trots alla bombningar aldrig gav upp!

Trevligaste spelaren:
    Nesje96, kockis, tant Brun, statoil.

Tråkigaste spelaren:
    Får bli tråkigaste alliansen; utan tvekan BG (B3). Vad de gjort hela rundan är en gåta. Lägga sig i skogen och bygga deff, det är inte att spela travian, det är inte ens att delta i travian, det är att vara statister. På slutet skickar de några urusla attacker som varken gör till eller från. Tips; byt till Farmville istället

Med det tackar jag för mig och passa även på att gratulera PMP som väl tar hem det här. Ni är väl värda segern!

Amazing/Lotta

Standard

Kopiert rett fra en nomineringstråd på en anen server, med visse modifiksasjoner.

Den store nomineringstråden - server 3

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem. Dere trenger heller ikke bruke denne malen den er mer et tilbud.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske s3:

Bosettsmann
    Ble medlem
    Jun 2012
    Sted
    vebomark..sverige

Standard funderingar kring inlägget innan!

jag har på alla servrar jag spelat endast kört med deff till mina allyvänner och därför inte kunnat kriga på som fhönix och andra gjort, mina funderingar blir då om nu inte vi deffare fanns( hur skulle det då gå för alla warmongos som verkar se ner på oss deffare,utom när de skriker på deff vid attacker mot dom)

må säga att jag är ganska trött på att hör hur värdelös man är om man är deffare!!!

tack för rundan //dansken

Sitat Opprinnelig skrevet av Papillon Vis innlegg
    Det är väl dags att starta en nomineringstråd och eftersom jag inte hittar nån så startar jag en.

Bäst defensivt:
    Utan tvekan Fönix med Dorthea i spetsen. Imponerande förmåga att läsa attacker och placera deffen rätt!

Bäst offensivt:
    Nominerar faktiskt mig själv, Amazing. Trots sen start tre månader in på servern ligger jag nu fyra på offlistan, tycker jag slitit på ganska bra faktiskt. All heder även åt tant Brun och tant Grön!

Mest överskattade:
    Morg, snodde visserligen unika skorna/speed men sen hände inget mer, de skorna kunde gjort mycket mer nytta hos nån annan spelare.

Sämsta alliansen:
    Tre kronor, jösses vilken katastrof på både deff och off sidan, men det var kul bomba er .

Respekt åt:
    Faktiskt Tre Kronor, som trots alla bombningar aldrig gav upp!

Trevligaste spelaren:
    Nesje96, kockis, tant Brun, statoil.

Tråkigaste spelaren:
    Får bli tråkigaste alliansen; utan tvekan BG (B3). Vad de gjort hela rundan är en gåta. Lägga sig i skogen och bygga deff, det är inte att spela travian, det är inte ens att delta i travian, det är att vara statister. På slutet skickar de några urusla attacker som varken gör till eller från. Tips; byt till Farmville istället

Så här kommer jag minnas no3:
    Ganska tråkig runda faktiskt.

Med det tackar jag för mig och passa även på att gratulera PMP som väl tar hem det här. Ni är väl värda segern!

Amazing/Lotta

Standard

Det här är väl den klassiska nomineringstråden,,,man brukar nominera och inte kommentera andras nomineringar för var och en upplever ju rundan utifrån sitt sätt att se och spela den.

Sen är det ju även bra om man läser hela den nominering som man kommenterar;
    Bäst defensivt: Utan tvekan Fönix med Dorthea i spetsen. Imponerande förmåga att läsa attacker och placera deffen rätt!

Jag tycker också man ska hålla en god ton och inte kalla sina medspelare för "warmongos".

Standard

Spiller

Beste spiller - Dualen som er Ola Dunk

Beste leder - Kleggus

Beste kuttere - Diva

Beste offensive spiller - Mot meg? ROTT

Mest undervurderte konto - Howieh

Mest overvurderte konto - stygt spørsmål

Mest verdsatte spiller - King Laure

Hyggeligste spiller - Ingen som var særlig hyggelig, men Grete prøvde vertfall

Beste taktiker - Espen på Ola Dunk sin innsats med å finne tropper rundt omkring og planlegge plukking.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

King Laure sin latterlige hammer

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse - PMP

Mest undervurderte allianse - B3

Mest overvurderte allianse - Stygt spørsmål

Beste defensive allianse - PMP

Beste offensive allianse - PMP

ble voldsomt objektivt dette her

Beste ledelse - Deff gjengen til PMP

Diverse kategorier

Beste manipulator - Kan ikke huske å ha blitt manipulert, så han må ha vært god

Rundens nykommer - Var det noen?

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Ola D

Beste romer - Emtekongen

Beste germaner - Leonidas

Beste forumdeltaker - tja

Verdt å minnes

Beste hendelse - Diva sin HS hammer

Verste hendelse - At nusse1 drepte helten min med TT plyndring

Beste bruk av artefakt - Bowling

Verste bruk av artefakt - Har ikke noe godt grunnlag for å svare

Største tabbe/beste angrep - Morg sitt tyveri av Unik raskere tropper

Viktigste begivenhet - Da PMP bombet HSer til hammerholdere i en storslått aksjon

Største overraskelse - At Føniks ikke fjernet kontoen min for 5 måneder siden

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi gav jernet?

Andre spillere som bør nevnes - Sikander, emoller, akmuo, alt for mange...

Største Jordkjeller: T-Rex

På denne måten kommer jeg til å huske s3: Ekstremt høyt trykk til tider og høgt nivå jevnt over. Klart den gøyeste serveren jeg har spilt, selv med så få spillere.

Tar ikke imot klager, dette er sånn jeg har opplevd serveren i PMP. Forventer ikke at noen er enig i alt (:

Standard

Spiller

Beste spiller - King Laure og Diva (fordi de bygde de virkelig store hammerne), T-rex må også nevnes for hærverket han gjorde fra sin plassering.

Beste leder - Heidi på Kleggen

Beste defensive spiller - Skogsmusene

Beste offensive spiller - For å gå ut av PMP tenker jeg på Rott, og så hadde Morg noen gode aksjoner før han fikk 3*raskere tropper artefakt. Måten TheViking tok ut Anla Shok skal også nevnes, Men den soleklare vinner her er T-REX.

Mest undervurderte konto - HH1

Mest overvurderte konto - For min del ble det Kop. Jeg husker Kop fra en annen server som en av de beste og på denne serveren ble det bare tull for Kop.

Mest verdsatte spiller - Ixchel (Ser ut som om Føniks også satte pris på "Fantastiske Lilja"

Hyggeligste spiller - Pepper, så vil jeg også nevne at Dorthea virker å være en hyggelig spiller selv om hun er ukjent for meg.

Beste taktiker - Pusur. Planla hvertfall en fantastisk aksjon hvor mange hammerkontoer i Føniks/NVA ble bombet på en natt.

Rundens joker - Phoenix sin aksjon mot Moccamann sin WW-hammer. Der røyk det 3700 katapulter ++ med bruk av 4000 TT

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Dorthea, Funkymoose, Ixchel, Morg (er en legende jeg enda ikke har spilt med), Dansken, Skallis, Stroberi og flere.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Kleggen, King Laure, See Me no more, Pusur, Skogsmusene og resten av den fantastiske gjengen i PMP.

Allianse

Beste allianse - PMP (udiskutabelt). Her var det ikke så mange spillere, men for en aktivitet og kvalitet. Stort sett aldri gule prikker i allianseoversikten.

Mest undervurderte allianse - B3. Holdt bra stand i svenskekrigen mot RAW

Mest overvurderte allianse - Sorry Føniks, men dere burde klart bedre enn dere gjorde.

Beste offensive allianse - PMP, men Føniks var gode en periode etter at artefaktene var sluppet. Hvorfor slapp dere opp presset da?

Beste ledelse - PMP

Diverse kategorier

Beste manipulator - Jeg opplevde vel kun en manipulator: Thales

Rundens nykommer - Aner ikke hvem som er nykommer og hvem som ikke er det. Men Paul på Thyrfing var ny og bygde opp kontoen bra selv om han ikke holdt ut hele serveren.

All respekt til... (spiller, allianse, konto): Heidi (Kleggen), Sopphus for å ha gode hammere, Giggle for sitt Rammssweep. (Bare synd at det ikke kom større katashammere bak)

Beste galler - Kleggen

Beste romer - Skogsmusene

Beste germaner - T-rex (Til tross for at han er Romer )
    Beste forumdeltaker - Linda på Funkymoose

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da Phoenix tok ut starten på WW-hammer hos Moccamann, og alle de andre offtroppene som ble plukket ut og døde på natta..

Verste hendelse - For PMP var det et sårt kapittel da Morg lurte Unike raskere tropper artefakt fra Emtekongen. Da var vi langt nede

Beste bruk av artefakt - Unike Spion på Bowling kontoen. Dere i Føniks/NVA skulle bare vist hvor mye spionering dere fikk i mot dere. (Dere lærte tydeligvis aldri å sette nok spioner i de viktigste byene/oasene deres)

Verste bruk av artefakt - Unike korn på Missy. Her burde det vært oppbevart minst 2 millioner tropper og spionering tilsa at det nesten ikke var kornminus her.

Største tabbe - Aksjonen som Føniks kjørte julaften der alt ble satset på at Morg tok ut kontoartefakten til Akmuo. Den aksjonen stod til karakter stryk.

Viktigste begivenhet - Bombingen av HS til WW-kontoene tidlig i spillet, slik at WW-hammeren til f.eks Giggle måtte gå alt for tidlig i spillet.

Største overraskelse - At Føniks ikke hadde flere Rams-Hammere til EndGame

Hvorfor min allianse tapte/vant - God organisering, Gode verktøy, en fantastisk gjeng spillere og en utrolig god leder som skjønte det med å motivere i stedet for å hyle!!

Andre spillere som bør nevnes - Alle spillere som satt igjen på denne serveren. Dette var et veterantreff og det kommer aldri til å bli høyere nivå på noen travian-server noen gang.

På denne måten kommer jeg til å huske s3: En fantastisk morsom server, som også var helt jevn og som stod og vippet helt til slutten. (og jeg er fortsatt ikke helt sikker på at PMP har vunnet)

Hilsen Espen på Ola Dunk
    Sist endret av staffb : 2013-01-02 kl 20:33 Årsak: Feilregistrering

Standard

Mest overvurderte konto - For min del ble det Kop. Jeg husker Kop fra en annen server som en av de beste og på denne serveren ble det bare tull for Kop.
    Det tar jeg faktisk som et kompliment Og du har rett også, har ikke brukt like mye tid denne runden som jeg pleide så hvis noen forventet noe herfra så overvurderte de meg nok ja :-)

Standard

Jeg har bare noen få nomineringer her, siden jeg var innom en bitteliten stund å gjorde mange ting jeg ikke har gjort før.. Ikke noen spreke sådan...

Jeg vil nominere skjønnassene, de litt strenge og de litt skumle...

De skjønne:

Dorthea
    Nesje96
    lure på KL, litt julian også men mest lure
    begge de to på morg kontoen
    spesielt hun på funky moose kontoen

å sikkert mange andre som jeg ikke kommer på i farten

de strenge:

funkymoose

de skumle:

danskene i pmp/pimp/ eller hva de nå heter.
    funkymoose
    musica
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Standard

Den store nomineringstråden - server 3

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem. Dere trenger heller ikke bruke denne malen den er mer et tilbud.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -T-Rex Små midler, store resultat. Og når sweepet var dødt, hans egen feil:Jeg faka dårlig ! Og så fullførte serveren med å bide tropper, samt sende deff og ress. BRAVO

Beste leder -Dorthea må ha hatt en fryktlig jobb, og vel grunnen til at det ikke gikk.

Beste defensive spiller -Organasiatorisk: Bowling. Praktisk: Mange hos oss har hoppet inn på ukjente kontoer, fått opp og fram deff og stoppet T.O.'s.

Beste offensive spiller -T-Rex

Mest undervurderte konto -Skien 45 etter nye eire

Mest overvurderte konto -Morg, sorry men....

Mest verdsatte spiller - Serverens mest "verdifulle" MVP, eller serverens verdivurderte. Jeg velger MVP og da blir det Espen på egen konto. Meget aktiv som sjefsoffer i "vårt" område. Fant og la mål tilrette både for meg og andre i gruppen. Mye bra offensivt der. Og en dyktig "Panikkdeffsjef"

Hyggeligste spiller -T-Rex, og alle "mine" Quinder.

Beste taktiker -T-Rex i det lille, og Julian/Heidi i det store. Tror jeg off er enkelt men fryktlig komplisert.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Hammern var ***** svær, masse smått. Men hammern krigsteknisk

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Lilja/Ixchel, mendet er vel ingen bombe, at Godklumpen også valgte "feil side" Sånn er Travian

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Neste Server ja blir det det ? Kontoer:Phoenix, Skien 45, Sikander, T-Rex og Akmuo(hva **** skjedde med Sigurd ?)

Allianse: PMP, vi klarte å holde sammen da de mest premenstruelle og spillere med Unorsk spillestil barket sammen. Og vi kontrollerte diplomatiet fullstendig. Fønix endte opp med å alliere seg med noen de hadde kriget mot i måneder. Vi "hjelper"
    2 små Svenske allianser sammen i B3, og den 3 front er der, ikke den Thales håpet på da. 22 spillere som nådde level 90
    Beste allianse -PMP

Mest undervurderte allianse - B 3

Mest overvurderte allianse -NVA De hadde et radarpar i starten, best kjennetegnet ved ett enormt Napoleonkompleks Norsk/Svensk dual med en Svensk 3. mann på lasset. Men han lira Travian "endast en time i veckan" og det er jo nok !!!!

Beste defensive allianse -PMP Vi var ferre og spredd større og ferre støvler(en stund)

Beste offensive allianse -PMP(Concrete) T-Rex og Howie

Beste ledelse -Den må ha vært fryktlig i Føniksleieren, for vi hadde ikke alltid rett mann på dames plass, eller motsatt. Men vi sydde da sammen noe .

Diverse kategorier: Diplomati ! Krigen tapes i felt, men vinnes rundt forhandlingsbordet, jeg mener det var en av tingene som preget serveren.

Beste manipulator: Morg stunt -

Rundens nykommer -Fantes sånne, Paul på Thyrfing var dual med en som fort forsvant, dessverre gadd han ikke legge over til deff etter en rekke erobrede byer.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Rioja/Anette Føniks, som det står på profilen min, den nest staeste Travianspiller jeg har møtt.

Beste galler -Svaret gir seg selv

Beste romer -Akmuo

Beste germaner -Diva, fin hammer, ideel resevrvesjef på trener, og kutter så man nesten ikke savnet Umma

Beste forumdeltaker -Kan ikke uttale meg da dette er mitt andre innlegg, men det frister ikke

Verdt å minnes Ukens forsvarer uke 41, Plutselig fikk Pepper litt støtte og hjelp, og så sa det bang 127000 deffepoeng på 37 timer. Det var serverrekord til WW'ene var etablert.

Beste hendelse -Samme som over, at mobbeofferet i den grad slår tilbake er skitgøy.

Verste hendelse -Noen av alle Troppene de forskjellige klarer å selvmyrde+alle heltene til Phoenix jeg tok livet av .

Beste bruk av artefakt -Unike bygg

Verste bruk av artefakt -Å sløve og ikke passe på når man har dem.

Største tabbe -Den kreves det års studier i å finne, det er mange.........

Viktigste begivenhet -Concrete merger PMP

Største overraskelse - Unnskyld men ment som et komplement Phoenix.

Hvorfor min allianse tapte/vant -For de at vi var litt flinkere til å maxe, alltid. Vi simmet best enten det gjaldt sånne tropper eller sånne byer. Og vi simmet ikke POP, jeg har under serverens forløp aldri hatt mere enn 3 våpensmeder samtidig.

Andre spillere som bør nevnes -TheViking(begge), Funkymouse, og Skallagrimson, Dansken, men vi blir for nærme. Under mitt eget lille felttog her for min nisje(Diplomatiet) så kom jeg til å glemme andre nisjer, Svimse/Camilla mengder med deff, megakontroll på 27 Ballsvinkleggen.

På denne måten kommer jeg til å huske s3:Desverre som den siste 3.6 serveren sannsynligvis. Og serveren der de Store ikke var så store. Føniks-siden hadde et meget bredt batteri med extremangripere, de ble borte .

Jeg savner vel kategorien diplomati litt i det hele, jeg har dog fått flettet det inn, glem aldri den delen av spillet.

Ola Dunk som da fikk fullført sin eneste server fra dag 1, takker for seg. Travian har vært viktig for meg med min privatsituasjon, deilig å konkurere på lik front.

Standard

Spiller

Beste spiller - King Laure. Travian er ikke rocket science ;)

Beste leder - Eora

Beste defensive spiller - En tid var Sikander en skikkelig klippe mtp forsvar. Mange å velge mellom.

Beste offensive spiller - T-rex! Ingen slakter tropper som museumsgjenstanden til PMP ;)

Mest undervurderte konto - Pepper/Dustemikkel. Pepper er en skikkelig humørspreder, og Dustemikkel holdt unik solide en hel server for oss, samt hadde tonnevis med deff.

Mest overvurderte konto - Iskrystallen? Har ikke sett noe til den spilleren. Med 41 byer bør du ha noe.

Mest verdsatte spiller - Eora (kleggen) for min del, hadde ikke spilt om hun ikke hadde vært med. Uten tvil den viktigste spilleren for meg.

Hyggeligste spiller - Mange.. Pusur, Pepper, Dustemikkel, Parasoll osv..

Beste taktiker - King Laure.

Rundens joker - Crazy_Eye, kom fra ingensteds og roet ned gemyttene da det var spenning mellom PMP og PimP. Enkelthendelse var monsterhammeren til King Laure.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server
    - Dorthea
    - Morg
    - Leonidas
    - Rott
    - Stroberi

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server
    - King Laure
    - T-rex
    - Dustemikkel
    - Ola Dunk
    - Skogsmusene

Og resten av PMP egentlig! Flott gjeng :)

Allianse

Beste allianse - PMP :p

Mest undervurderte allianse - B3

Mest overvurderte allianse - NVA

Beste offensive allianse - PMP

Beste ledelse - PMP, spesielt deffkoordineringa

Diverse kategorier

Beste manipulator - Thales

Rundens nykommer - Var det noen nye med? :P

All respekt til... Ola dunk for den gode jobben med WW sitting, Akmuo kontoen for å ta på seg WW oppgaven og PMP for et strålende samarbeid!

Beste galler - see me NO more (du beviste at du kunne bli den største på serveren, og har fantastisk mye tropper)

Beste romer - Akmuo/Emtekongen

Beste germaner - King Laure

Beste forumdeltaker - Thales, du får sagt det xD

Verdt å minnes

Beste hendelse - Parasoll og Diva gikk i WW veggen :D

Verste hendelse - Miste 3x speed til Morg, det var beyond kjipt.

Beste bruk av artefakt - Bruken av kornartifactene til PMP. Trekker frem Skogsmusene og King Laure der

Verste bruk av artefakt - Missy, unik korn

Største tabbe - Ikke sende fler sweep mot unik sterkere artifacten. Det kostet dere seieren.

Viktigste begivenhet - At PMP fikk orden på deffkoordineringen, uten det hadde vi tapt.

Største overraskelse - Crazy_Eye kom tilbake etter lang tid uten travian :)

Hvorfor min allianse tapte/vant - Meget god organisering, mye erfaring og ståpåvilje.

Andre spillere som bør nevnes
    - Diva, knallgod spiller! Kuttemester også.
    - Toffler, var episk moro å hjelpe til mot Anla shok i sentrum :D
    - Emoller, lagde masse faenskap i starten, men du må lære deg å simme mer byer!
    - Bowling, fantastisk utnyttelse av spionartifact, samt en solid spiller som alltid var til å stole på.
    - Pusur aka Kong Jeger, alltid godt humør rundt deg, og en kjempespiller :) Pent sweep også!
    - King Laure (lure), du og nugattien din vil bli sårt savnet xD

Og egentlig hele PMP for min del :) Fantastiske var dere!

På denne måten kommer jeg til å huske s3. Simming, dansker, deff, close call.

-Mare
    Sist endret av Ze Pesky : 2013-01-02 kl 23:33 Årsak: Glemte noe :)

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •