Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 33

Tråd: Nomineringar

Standard

Spiller FunkyMoose (Eller Funkymouse som Ola Dunk kalte meg, er det et kallenavn jeg har hatt i PMP-leiren eller??)

Beste spiller - Enormt mange dyktige spillere på denne serveren, men Morg er uten tvil en av de aller beste!

Beste leder - Er sikker på ledelsen i PMP er super, men ingen er så koselig, inkluderende, tolmodig og godt organisert som Dorthea!

Mest verdsatte spiller - Sotamann fortjener en plass her!

Hyggeligste spillere - Diva, Emoller, Ezio, Dorthea, Sotamann. Kunne nevnt en hel del flere, men en plass må jeg stoppe.

Beste taktikker - Morg

Rundens joker - Morg sine lure triks og King Laure sin megahammer.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Emoller, Parasoll, Diva, King Laure, Akmuo.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Dorthea, Sotamann, Lilja, Lego, Morg.. for å nevne noen

Allianse

Beste allianse - Føniks og PMP (klarte ikke å bestemme meg for en)

Mest undervurderte allianse - ingen..?

Mest overvurderte allianse - B3

Beste defensive allianse - Føniks

Beste offensive allianse - PMP

Beste ledelse - Føniks og PMP

Diverse kategorier

Beste manipulator - Thales

Rundens nykommer - Lampus!! Min kjære lærling! Er så gøy når nye spillere tar imot tips, prøver seg frem og spør og graver til den store gullmedaljen! Du er rå Lampus!

All respekt til - King Laure som holdt liv i megahammeren.

Beste galler - See me NO more (du har imponert meg denne runden!)

Beste romer - Emtekongen (sykt sykt sykt plagsom nabo!)

Beste germaner - Her kunne jeg valgt mange, men den går til King Laure. Dyktig på simming av både byer og hammer!

Beste forumdeltaker - Hmm.. Psykoserne laget jo mye liv.. rai rai!

Verdt å minnes - At Ezio vegget i min HS (føler meg beæret over at PMP valgte meg som mål) og i ettertid ble min dual. Så.. takk Eora!

Beste hendelse - en av de bedre for min egen del: når Emoller vegget i supportbyen min. Herlig følelse!

Verste hendelse - Interne intriger før HJS merget med Føniks..

Beste bruk av artefakt - Måten PMP organiserte unik speed på, da den gikk på rundgang og sweeps gjorde altfor mye skader hos oss! Well done.

Verste bruk av artefakt - Ingen tvil om at det er den unike kornartefakten som stod hos Missy.. Big fail..

Største tabbe - At vi ikke prøvde hardere å stjele unik solid-artefakten, og at King Laure (blant annet) fikk være i fred.

Viktigste begivenhet - Da Morg tok unik speed, og så tok vel Morg et par sweepbyer fra PMP.

Største overraskelse - At ROTT ikke var ei jente..!

Hvorfor min allianse tapte/vant - Utrolig jevn server. Noe av det som ble avgjørende var at PMP hadde unik solid-artefakten som vi mislykkes i å stjele.

Andre spillere som bør nevnes - Anla, Rioja og WildCat som ikke gir opp så lett! Gutta i grisechatten (you know who you are!). Og kjærringene på Ambiorix-kontoen. Og for å være ego: meg selv som simmet 14. plasser det siste 1,5 døgnet for å ta igjen rankingen jeg en gang hadde!

På denne måten kommer jeg til å huske s3: En herlig jevn server, som vi allerede fra starten av visste at ikke ville bli avgjort før helt på slutten. En kamp mellom dyktige og erfarne spillere! Takk for et spennende år!

Standard

Spiller Kleggen

Beste spiller - King Laure, ingen over og ingen vedsiden av... Veit mange umiddelbart vil tenke hammeren, men de er også viktig faktor for de andre hammerne i pmp ble så store som de ble som troppehotell for store deler av de fremt til de ble sendt. Skal sies vi hadde høy puls et par ganger med angrep da der sto større deler av 4 hammere der.
    I tilegg så var de en svært viktig del på ledersiden

Beste leder - Dorthea :)

Beste defensive spiller - Denne må dere finne dere i å dele See Me No More og Skogsmuserne, begge med respektable mengder def.

Beste kutter- Diva- En dronning rett og slett.

Beste offensive spiller - T-rex laga hakkemat av føniks i føniks kjærneområde, fra føniks: Leonidas.

Mest undervurderte konto - Winyar eller hva MJ? (sikter til en heller dårlig offaksjon fra MJ alliansen som gjorde de gikk inn i det jeg antar var serverens to største vegger på den tiden ;))
    I tilegg så vil jeg påstå King Laure er undervurdert den er rettet til dere som har hintet om at de har vært staket.

Mest overvurderte konto - Det må da være kleggen, var da aldri noe hammer på gang der, gikk over til def når vi fikk brukt opp artifaktsveepet :)

Mest verdsatte spiller - Mare, Julian og Pusur, uten dere så hadde jeg ikke starta.... og enda mindre fullført

Hyggeligste spiller - Her er det mange,... Pusur og Diva for å begrense oppramsinga litt.

Beste taktiker - Julian

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Her har jeg 2 enkeltpersoner/kontoer.
    -Crazy Eye innhopp. Han kom som en frisk pust fra ingenstess når vi trengte det som mest, da var det stor indre uro og mye gnissninger, med opprettelsen av PIMP så var også PMP ikke langt unna å bryte sammen, så å si hele ledelsen (især undertegnede) var også klar til å legge inn årene og bombe en viss danske (eller to) tilbake til steinalderen. Men crazy fikk roet gemyttene. Uten han hadde ikke PMP vært der vi er i dag.
    -King Laure både egen hammer men også innvirkning de hadde på de andre hammerne våre og alliansen som helhet.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Dorthea, leonidas, bare mg, pansdartaxen, surpus

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server: Er vanskelig å trekke ut bare 5 i en slik allianse... men King Laure, Diva, Akmuo, Pusur, skogsmuserne,see me no more, hh1 er i allefall blandt de 30-40 kontoene herfra jeg kunne tenkt meg å spille en runde til med en gang (om jeg skulle spille mer da):P

Allianse

Beste allianse - PMP

Mest undervurderte allianse - Concrete, dere var en skikkelig forsterkning for oss

Mest overvurderte allianse - PIMP (sorry men selvskrytet hos enkelte var vel høyt)

Beste defensive allianse - PMP

Beste offensive allianse - Hvem trenger en hel allianse når man har en vaskeekte dinosaur???

Beste ledelse - PMP

Diverse kategorier

Beste manipulator - Thales forsøkte ja men denne er det ingen tvil om... Ola, denne er din!

Rundens nykommer - Jomfruplog

Rundens viktigste sitterstyrte konto- Chiharito, etter crazy forsvant like før endgame like brått som han kom så har kontoen vært sitterstyrt, og som nærmeste nabo til ww så var det definitivt en nøkkelkonto for oss...

All respekt til... (spiller, allianse, konto)
    Oss alle sammen :) Med under 200 kontoer så klarte vi alikevell å lage en av tidenes gjevneste servere i norge, med mye tropper på begge sidene, wwer med 4-5 mill def.
    WWholderne i alle leire.
    Pepper og skien- ble bomba i grus men ga dere ikke

Beste galler - See Me No More

Beste romer - Akmuo, romersk (gud?) wwholder som går til topps på en gjevn server... det skjer ikke ofte!

Beste germaner - Diva

Beste arbeidshest- HH1, offansivt, som wwsitter og som sitter og ressurs/kornsender til ww, du har berget oss mang en gang.

Beste forumdeltaker - Thales, vel mye sutring innimellom men det vekker da forumet i allefall. Bare Mg med et flott eventyr :)

Verdt å minnes

Beste hendelse - Har vært mange oppturer og nedturer, T-rex utrolig herlige bombing av føniks, ellr lettelsen når vi satte vegg i riktig by hos akmuo, eller vår første runde mot ww, med tilhørende aksjon mot ressinnkommet til hammerkontoer.
    Nei tror jeg velger crazys innhopp, var virkelig "livsnødvendig" for PMP og meg selv da:)

Verste hendelse - Mens det sto på... Opprettelsa av PIMP, der var frustrasjon og uro, vi kunne heller ikke gi svar vi ikke visste til våre medlemmer

Beste bruk av artefakt - Bruken av små korn i PMP i sær Kong Laure og Skogsmuserne skal trekkes frem her, joda musene hadde myye def også men det var mye andre plasser, hovedsaken til de satt med kornartie var at de fungerte som hotell for offtropper. I kombinasjon med skjematisk rotering av små trenere mellom hammerbyggerne så ble det en vinneroppskrift.

Verste bruk av artefakt -Er vanskelig å plukke frem en men velger missys unike korn morgs bruk av unik speed var vel heller ikke spessielt god.

Største tabbe - Denne må gå til en offaksjon hos føniks tidlig endgame, da de gikk for å ta ut hammerbyer...
    1. de 2k kattas de tidligere hadde sett hos kleggen hadde ikke mer enn 3-4k tt i følgetropper... så nei Frode, det var ikke noe prioritert mål å deffe... men byen hadde også liten narr... som slo over på virkningen spion så så jo helter og høvdinger som var på tur... Derfor gikk dere også sjakk matt.

I tilegg så gikk fakinga til kop hos akmuo i veien for takeoverforsøket der, hjalp ikke at morg kom etter med raskere tropper når der alt var satt vegg mot mulig takeover fra tante brun-kop. Desverre så visste vi ikke der var flere på tur til Don Kirk pga omstendigheter.

Viktigste begivenhet - Må da være PMPs aksjon mot freakshow som samla føniks, nva og RAW.

Største overrraskelse - Klubbe-Paladin sveepene til B3...
    At føniks ikke gjorde kort prosess med howieh og t-rex som lå dypt inne i deres land og langt fra egene.
    Og at chicharito kontoen fikk være i fred hele endgame...

Hvorfor min allianse tapte/vant -
    Teknologi:
    WWkornverktøyet til gettertools, genialt verktøy som blandt annet lot oss ha over 200k vegg på under 20k silo i flere døgn i starten av endgame uten sult....
    Defforumet også et genialt verktøy som ga oss god oversikt.
    Samhold og offervilje
    Bevisst jobbing for felleskapet.
    Meget godt defansivt organisert.
    En fantastisk ally med gode spillere.
    Bruken av artifakter, tenker her spessielt på små korn hos svimse og king laure samt roteringa av de små trenerne

Andre spillere som bør nevnes -
    Akmuo- 3x wwholder, 3x ulike raser, 3x seire.
    Pepper- Rundes evige bombemål
    Onkelz- fikk tilnavnet onkel wall a lot i PMP men ga ikke opp.
    Parasoll og Dustemikkel- Bedre naboer kunne vi ikke ha hatt.
    Dorthea- En dronning!
    Bowling- jobba mye men tok "maratonvakter" i helger og når hun ellers hadde fri.
    The viking- gikk inn i nabokrigen i sentrum med blodlyst fra startbyen.
    Bare mg og Linda -periodevis jobbing for et mer aktivt forum
    emoller - Gjorde mye bra i sentrum, med og uten raskere tropper, flink å bygge tropper og alliansespiller med stor A,men enig med mare bygg flere byer neste gang :)

På denne måten kommer jeg til å huske s3:
    Endelig 3.6 server
    Danske "verdensmestre"
    Vi så en sterk motstander fra dag 1 (Føniks)
    PMP i gang med et smell mot freakshow (her var intet personlig men var rett og slett tetthet og type av artifakter vi gikk etter).
    Skallargrimsson angrep på bowling, trodde jo jeg så syner når sendinga kom... i følge avsender så hadde han visst valgt nytt mål i siste liten for den han skulle angripe hadde spionartifakt... (så da så han ikke at der var unik spion han angrep...
    Nugatti...
    Thales klaging over ugjevn server...
    Tidenes gjevneste server
    Åja kampen om markedsplassen i ww da (heretter kalt Olas plass).

Mangelen på B3 nominasjoner bunner nok mest i at det er dere jeg kjenner dårligst, og har sett minst til på denne serveren.

PS Linda: angående enzio... du må takke crazy for det, hadde ingenting med valg av mål der å gjøre jeg, på den tiden så hadde jeg kun defkoordinering... det var vel også på den tiden crazy forsvant først sykdom/jobb også for godt... derfor var det meg som svarte enzio på igm
    Sist endret av eora : 2013-01-03 kl 07:50

Standard hmmm

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Kopiert rett fra en nomineringstråd på en anen server, med visse modifiksasjoner.

Den store nomineringstråden - server 3

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem. Dere trenger heller ikke bruke denne malen den er mer et tilbud.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -
    King laure. Visste jo at julian og co var gode. men imponerer nok en gang med en sjuk hammer

Beste leder -
    står vel mellom dorthea og eora, heller litt mot eora siden sida hennes endte opp som vinnere.

Beste defensive spiller -
    står mellom lilja, funkymoose og onida. mange gode deffere på pmp sin side også, men jeg har jo ikke oversikt over dem. :)

Beste offensive spiller -
    Kommer litt på hva man tenker her. tar man bort hammersimming her vil jeg berømme gladvoldspilleren Rott som plaget våre motstandere kontinuerlig. og morg som finner på godt planlagt krøll for fiendene.

Mest undervurderte konto -
    hmmm synes strengt tatt de fleste har prestert bra i forhold til forventningene. Men må gi litt ros til gunnar/iskrystallen som jeg var rimelig negativ til etter litt krøll forrige gang vi spilte sammen, men som jeg synes har jobbet bra denne gang.

Mest overvurderte konto -
    kommer ikke på noe å sette fingeren på her. de fleste innfridde forventningene i forhold til kjennskapen jeg hadde til dem før serveren starta.

Mest verdsatte spiller -
    Lilja/ixchel *kjempeklem* du var suveren! Og selvsagt min beste travianvenn Pesi

Hyggeligste spiller -
    Lilja, rott, pesi og majestetix konkurrerer i denne kategorien. :)

Beste taktiker -
    hmmm morg og king laure får konkurrere om denne

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

Selvsagt king laures hammer (beklageligvis

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    akmuo, king laure (burde hatt en server med julian snart, kun kjempet mot så langt), diva, mare, eora.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    Fortsatt betyr det sosiale aller mest her syns eg. Så må nok ta med meg rott, lilja, pesi, majestetix og hmmm murmla.

Allianse

Beste allianse -
    vanskelig å si men siden de vant får en vel si pmp

Mest undervurderte allianse -
    NVA.. vi hadde ihvertfall noen spillere som presterte i tider der mange var i dvalemodus

Mest overvurderte allianse -
    dunno
    Beste defensive allianse -
    Føniks
    Beste offensive allianse -
    vanskelig å si. :)
    Beste ledelse -
    føniks/nva og pmp kniver ganske tett om denne..
    Diverse kategorier

Beste manipulator -
    Eora
    Rundens nykommer -
    hmmm jeg har ikke helt oversikt over hvem av de gode som debuterte her.
    All respekt til... (spiller, allianse, konto)
    ww holderne på begge sider for tung utaknemlig jobbing
    Beste galler -
    hmmmm flere gode alternativer
    Beste romer -
    Står mellom akmuo og meg syns jeg. :)
    Beste germaner -
    king laure
    Beste forumdeltaker -
    dorthea
    Verdt å minnes
    vanvittig mye høyere kvalitet på denne serveren enn alle norske servere jeg har spilt tidligere.
    Beste hendelse -
    Da vi fikk stabilisert frontlinjene noe
    Verste hendelse -
    da pmp og b3 så seg nødt til samarbeide
    Beste bruk av artefakt -
    hmmm
    Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -
    skjer et utall av ulykker underveis for mitt vedkommende verste var strengt tatt at føniks nekta å bli våre venner tidlig slik at jeg og flere ikke fikk bygd kontoer på en god måte
    Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -
    marginer det handler om. men pmp hadde en gunstig ww art som de beskytta bra.
    Andre spillere som bør nevnes -
    funkymoose, moccamann, og må nesten gi see me no more litt cred for simming... MEN hammeren var ufattelig skrale greier målt mot antatt ressursprod på kontoen, men så kan det jo meget gjerne være slik at burnie var en support for king laure.. og skal da ha cred for den jobben. :)
    På denne måten kommer jeg til å huske s3:
    Vanvittig høy kvalitet til å være en norsk server

Standard

Eh jeg glemte madde/stroberi. hun vil jeg selvsagt spille med igjen. *klemme på*

Standard

@Thales: Angående King Laure... De hadde ikke boostere...
    Angående burnie: sier bare 2 ting jeg: Phalanx og druider... og vanvittig mye av det også ;)
    Sist endret av eora : 2013-01-03 kl 07:49

Standard

supert det da. :) phalnax er et nytt begrep for meg dog

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Feb 2012
    Sted
    Havnbjerg, DK

Standard

Spiller

Beste spiller - Vet ikke. Var ikke en del av offspillet og fulgte ikke mye med. Bare fordi man er god til å produsere tropper og sende 1 gang i spillet, behøver man ikke være beste spiller, men nok mest ihærdige.

Beste leder - Kan ikke vurdere dette objektivt, da jeg ikke har spillet unna de andres ledelse. Dorthea var pga. sin menneskelige facon og tilgang til problemløsninger utrolig god.

Beste defensive spiller - Vet ikke

Beste offensive spiller - Vet ikke, men Morg og HH1 gjorde sig bemerket, i mine øyne. Vi blev jo kun angrepet en runde, så er svært å vurdere beste offensive.

Mest undervurderte konto - Vet ikke, ikke tenkt over det

Mest overvurderte konto - Vet ikke, ikke tenkt over det

Mest verdsatte spiller - Gerber, uten ham, havde vi ikke haft noen som helst action hos oss

Hyggeligste spiller - Pelle, på trods av vi ikke var enige. Ellers mange hyggelige: Rusin, Chacal, Grair/buskmann, Dorthea, FunkyMoose, Livå, Sotamann, Morg, Mona, Bananbolle på rejjz, nesje96, Aspires på Whatever, ambiorix på Lego, Moccamann, Ixchel

Beste taktiker - Ingen peiling

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Vet ikke

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - om der blir en neste: HH1, rusty, Ola Dunk, vet ikke, lader det blive opp til tilfældigheter.. gøy å lære nye spillere å kjenne.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Rusin, Chacal, Morg/Mona, Ixchel, rejjz (bollabanan), Moccamann

Allianse

Beste allianse - CTSH såklart, vurderet på målrettethed og organisering og engagement; ikke på off-spill :D

Mest undervurderte allianse - PMP, fordi der slet ikke blev organiseret/aktiveret målrettet nok mot enkelte spillere, og alliansen som helhet.. ja jeg undervurderte de ikke

Mest overvurderte allianse - Føniks, jeg hadde forventet mig mere organisering og målrettethet

Beste defensive allianse - Føniks, er imponert over Dortheas evner

Beste offensive allianse - ingen peiling, tror den stod mye lige mellem Pmp og Føniks

Beste ledelse - Vet ikke, vet jo ikke åssen ledelsen fungerte i noen som helst allianser

Diverse kategorier

Beste manipulator - Psyk

Rundens nykommer - vet ikke

All respekt til... (spiller, allianse, konto) alle som har holdt hammere i live og kjempe mængde off/deff på en konto igennem længere tid. Det er hardt arbeide.

Beste galler - vet ikke

Beste romer - vet ikke

Beste germaner - vet ikke

Beste forumdeltaker - vet ikke

Verdt å minnes: da Morg tok artefakten fra PMP, da jeg deffede ut HH1, Ostejoe, Psyk i andres byer, da berind og buskmann sendte bombning mot PMP UTEN fakes, og kom hjem igen :D.

Beste hendelse - vet ikke

Verste hendelse - vet ikke

Beste bruk av artefakt - vet ikke

Verste bruk av artefakt - vet ikke

Største tabbe - At Føniks krigede mot NVA, når de nu visste at de andre spillede sammen

Viktigste begivenhet - vet ikke

Største overraskelse - blev ikke overrasket over noet

Hvorfor min allianse tapte/vant - efter min mening: for litt organisering, men jeg er også organiseringssjuk, dog blir ting så gjort.

Andre spillere som bør nevnes - næh

På denne måten kommer jeg til å huske s3: som en runde, hvor jeg blev lei av å sende korn, fordi Rusin leste til eksamen, og berind en periode havde usikker net/ferie.
    No2: Snitcher, No1: Kimster L&G, No3: Onida & US3: Aeracura, TiB/STARS. Dk4: Musica, ELITE/kamp. Dk2: Helper, MIS, & No3: Superb, Banan. No2: Fantasia/limahl, NES/DA, & Se?: Incognito, DS, Se?: Frigg, DNG, & No2: Musica, DK/Seti/DU, Dk?, Amalix K&Q.

Standard

Spiller FunkyMoose (Eller Funkymouse som Ola Dunk kalte meg, er det et kallenavn jeg har hatt i PMP-leiren eller??)
    Nei skyldes nok heller litt sløvhet av meg på angjeldende tidspunkt

Standard

Ser at jeg er blitt skrevet opp som nykommer et par ganger, er det en spøk? :p
    _.-=~╬~=-._
    Miramagiker

''*-=~╬~=-*''

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    Jeg har bare noen få nomineringer her, siden jeg var innom en bitteliten stund å gjorde mange ting jeg ikke har gjort før.. Ikke noen spreke sådan...

Jeg vil nominere skjønnassene, de litt strenge og de litt skumle...

De skjønne:

Dorthea
    Nesje96
    lure på KL, litt julian også men mest lure
    begge de to på morg kontoen
    spesielt hun på funky moose kontoen

å sikkert mange andre som jeg ikke kommer på i farten

de strenge:

funkymoose

de skumle:

danskene i pmp/pimp/ eller hva de nå heter.
    funkymoose
    musica
    takk kjære :) nominerer dere og til dei skjønneste fiender eg har hatt noen gang på travian
    noen tenker........andre handler

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •