Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 34

Tråd: Snakketråd

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    fjøsnisser :P
    Fant ingen konto som heter det.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KapteinS. Vis innlegg
    Fant ingen konto som heter det.
    Det er fordi den er hemmelig, har snakket med game admin og han gikk med på å skjule den for offentligheten, så bare vent til EG du !!!!
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Kokosbolle
    Guest

Standard

Det er fordi den er hemmelig, har snakket med game admin og han gikk med på å skjule den for offentligheten, så bare vent til EG du !!!!
    Har "Fjøsnisser" et stort sweep da? NEPPE

Standard

Har "Fjøsnisser" et stort sweep da? NEPPE større enn "hammern" til Telegeek >.>
    Har bare tanks jeg, gidder ikke ha sånne små hammere eller sweep.
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

slår ikkje mine polakker :D

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMoee Vis innlegg
    slår ikkje mine polakker :D
    Hvor mange polakker fikk du plass til i bobilen? Spør bare av nysgjerrighet :)

Standard

Lol, sez, sis og t(h)anks FTW

Standard

Hvor mange polakker fikk du plass til i bobilen? Spør bare av nysgjerrighet :)
    hmm, min sin familie, kones sin famile, noen av mine venner sine familer, å et par randome.. som vi måtte smugle inn grensa til Norge!

Standard

Er det noen som vet hva rekorden for tap av ressurser er på ei uke? Føler jeg ligger bra ann med -5305789 ressurser :)

Mye korn å hente i 02 FatMan Deleting (-41|59) 25927 korn i timen :)
    Just because science so far has failed to explain something, such as consciousness, to say it follows that the facile, pathetic explanations which religion has produced somehow by default must win the argument is really quite ridiculous
    -Richard Dawkins

Standard

Synes det er godt BB har ironi og kaller WWet sitt The underdogs. De har jo nr 1,3,5,6 og 10 alliansene Dette er mot nr 2,7,9 og 12
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •