Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Færre servere

Standard Færre servere

Jeg synes at det skal bli førre servere p.g.a det er så få spillere.
    Det er mye mindre kamp og det er mange server som blir ansluttet med total dominanse.
    F.eks fimbul og navnbytterene.
    Det er ikke noe gøy for så mange. Mye gøyere med masse kamper og det er minimum 2 k spillere.
    Da kan det dannes 4 store metaer og alle har vært sitt ww. Da blir det fyrverkeri på norske servere.
    Da ville det vært fint med 2 t4, 1t3.6 og en speed. Eller bare en t4. Da kan man kanskje få sån server merke vi det blir hard kamper på en server som viser at den kontoen står for noe.

En nordisk server hadde også vært kult. Med at alle landene får uteldt en kvadrat.
    Jeg skjønner hvorfor det er så mange servere det er fordi travian skal tjene penger, men lansiktig så utsletter norske seg på travian p.g.a det blir færre og færre veteraner og veteranene lærer ikke opp nye spillere.
    Dunkan lett skappe en veteran på en server bare du hjelper til.

Håper folk vil ha færre servere

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

NB gik vel netop med de små og sagde nej til alliancerne med de store og rutinerede spillere, faktisk en server hvor en del spillere kom og sagde de lærte meget. Men nok om det. (omend de 2 servere slet ikke kan sammenlignes)

Færre servere kommer der ikke, så er der for lang tid imellem servere starter og det ville blive sværere og sværere at få nye spillere med. Det er faktisk afprøvet flere steder med mindre antal servere end normalt, og resultaterne har været meget dårlige.

En nordisk server er noget der er arbejdet med længe, men man kan ikke få kabalen til at gå op, håbet er dog ikke opgivet endnu. Der er også analyseret en del på det, og tror ikke tyskerne er så enige i at det vil give mange flere medlemmer og mere aktivitet, de har også gode argumenter for deres vurdering.

Synes ikke det passer dog at vetarenerne ikke oplærer nye, mange gør ved jeg, nogle vil ikke bruge tid på det, men sådan er det jo altid. Personligt kan jeg godt lide at lære fra mig, travian kan faktisk spilles meget effektivt, selvom man gør det nemt for sig selv.

Tror det som skal ændres mest for at skabe noget godt for travian norge er mentaliteten. Man er meget "vinde fikseret" Ikke tit man ser en stor ally her som kommer for at slås og tør lade WW være langt væk i deres planer og når man prøver så bliver det nærmest alle mon en.

Der er for meget banke de små og ingen kampe mellem store før artefakter er sikret, det giver enorme forskelle på serverne.

Server 1 lige nu har potentiale, "profilerne" er spredt rundt over det hele og der er nogen som tør være opposition, faktisk vil jeg påstå sidste s1 også kunne ha været sådan i EG, om nogen turde tage ansvaret og lede den anden side i krig.

Rigtig rigtig mange egoer, lidt mere tanke for fællesskab og evne til at lade forrige server være forrige server ville også hjælpe en del.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Synes dette er en bra idè com.au speeden har jo vart i 150dager nå...
    Noen som joiner dual på nox ta kontakt?

Lignende tråder

1. Admin: Vi krever færre servere
    By 1Banditt in forum Generelt
    Svar: 59
    Siste innlegg: 2015-02-02, 18:12
  2. Levetid - færre spillere.
    By gurgle in forum Ideer
    Svar: 18
    Siste innlegg: 2010-06-07, 03:27
  3. Levetid - færre spillere - del 2
    By gurgle in forum Ideer