Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 18

Tråd: takk travian :)

Standard takk travian :)

vet ikke hvor mange her som kjenner meg nå, men jeg brukte hvert fall å kjenne veldig mange her.. hadde flere fine år med travian, dog mine beste prestasjoner var vel på den internationale serveren..

visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, men siden jeg kun har spilt nox på norske servere ble det her.. om moderator vil flytte eller slette, opp til dere..

jeg vil hvert fall si takk til alle venner og fiender fra travian, og takk til selve travain..
    jeg har brukt veeeeeeeeeeeeldig mye tid her, nye glede og mye irritasjon.
    den største gaven og en solskinnshistorie i travian (på en måte..) for 2 år siden møtte jeg verdens beste mann i dette spillet (dracoo på comx), og vi giftet oss 18.08.2012 <3

om noen ikke kjenner meg igjen med det første, men kanskje vet hvem jeg er.. spilte jeg på deco i anc nox2, shibby i kfl/knaps me nox3, fyllesjuk nox4, executionist kfl nox5, innom only girl nox9..

jeg kan hvert fall si at travian var verdt det for min del, utrolig takknemlig <3
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Gratulerer med å ha giftet deg Lykke til i det virkelige liv
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Standard

tusen takk :)
    POKE POKE BAM!

Standard

Kjente navn dette, klump i halsen når jeg tenker på gamle travian. :)

Ellers all lykke videre!
    Nox3:Fjellulf [NH] | Nox7:Fjellbusk | Nox10:Fjell [-.-] | Nox12:Red [DoW] | Nox13:Fjell [DoW/AC] | Nox14:Fjell [AC] Nox18: [DoW/Ill]

Standard

Piiiiiip pip ? *snufs*

night

Standard

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip pipiiiiiip pipip`?snufs?
    POKE POKE BAM!

Standard

Syns du skulle kjøre et siste piiiiiiiiiiiiiiiiip ja :)

Lykke til videre suri. Har vært en glede å ha spilt med deg både på norske og internasjonale servere (selv om det er en stund siden nå).

night

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Fjellulf Vis innlegg
    Kjente navn dette, klump i halsen når jeg tenker på gamle travian. :)

Ellers all lykke videre!
    hehe, var en fin tid ^^ tusen takk :)

Sitat Opprinnelig skrevet av gullix Vis innlegg
    Syns du skulle kjøre et siste piiiiiiiiiiiiiiiiip ja :)

Lykke til videre suri. Har vært en glede å ha spilt med deg både på norske og internasjonale servere (selv om det er en stund siden nå).

night
    takk det samme :)
    noen ny runde blir det nok ikke, har ikke motivasjon og helsa syns det er veldig greit med søvn om natta :) kjenner meg selv godt nok til at jeg vet jeg kjapt blir hekta og lar det går utover alt for mye. er man gal så er man gal.. hahahahah
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    vet ikke hvor mange her som kjenner meg nå, men jeg brukte hvert fall å kjenne veldig mange her.. hadde flere fine år med travian, dog mine beste prestasjoner var vel på den internationale serveren..

visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, men siden jeg kun har spilt nox på norske servere ble det her.. om moderator vil flytte eller slette, opp til dere..

jeg vil hvert fall si takk til alle venner og fiender fra travian, og takk til selve travain..
    jeg har brukt veeeeeeeeeeeeldig mye tid her, nye glede og mye irritasjon.
    den største gaven og en solskinnshistorie i travian (på en måte..) for 2 år siden møtte jeg verdens beste mann i dette spillet (dracoo på comx), og vi giftet oss 18.08.2012 <3

om noen ikke kjenner meg igjen med det første, men kanskje vet hvem jeg er.. spilte jeg på deco i anc nox2, shibby i kfl/knaps me nox3, fyllesjuk nox4, executionist kfl nox5, innom only girl nox9..

jeg kan hvert fall si at travian var verdt det for min del, utrolig takknemlig <3
    Lykke til videre Surikat. Tusen takk for all hjelp, spesielt når du var min dual på Only Girl. Du ble borte en månedstid fordi du skulle ned å treffe mannen din.
    Nox1: Spywar LeTn | Nox2: Reason KFL R.R | Nox3: Sindre -KFL- |
    Nox4: Jump Around KFL | Nox9: Only Girl KFSDV | Nox12: Alaric HurrDurr

Sez11: Alaric EW

Standard

Lykke til videre Surikat : - ) .....Og gratulere!!
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Takk for meg.
    By burnie in forum Generell snakking
    Svar: 26
    Siste innlegg: 2010-11-14, 02:52
  2. Takk for meg!
    By General Black in forum Generell snakking