Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 18 av 18

Tråd: takk travian :)

Standard

Gratulerer, og lykke til videre! :D
    Just because science so far has failed to explain something, such as consciousness, to say it follows that the facile, pathetic explanations which religion has produced somehow by default must win the argument is really quite ridiculous
    -Richard Dawkins

Very special person Faith sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009

Standard

Wow, for en hyggelig nyhet. Gratulerer så mye Surikat! Jeg husker deg i alle fall godt, du har utrettet mye på Travian og gjort noen uslettelige inntrykk på flere mennesker i spillet.

Mange lykkeønskninger både til deg og til mannen din.

Standard

Gratulerer så mye Surikat, jeg har dessverre aldri hatt gleden av å spille med eller mot deg, men har jo fått med meg hvertfall en god del av det du har klart, og det er et inntrykk som ikke er lett og overse eller overgå! :)

Ellers må du ha lykke til med å slutte travian, vet jo om mange som sier de skal slutte, men blir jo ofte ikke noe av det. Har faktisk planer om å prøve å slutte for første gang etter denne runden. Så må jo prøve å gjøre kallenavnet litt mere kjennt før runden er over :)
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

takk alle sammen :)

ja, har noen spilleprestasjoner, men ingen ting av det har gitt meg så mye glede som dette :)
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Takk til deg også Suri! Du var/er min mentor i dette spillet, og jeg har lært utrolig mye av deg. Tusen takk for all hjelpen. Og gratulerer med ektemann :)
    Nox4 Brunost Nox5 Ond Nox6 Deja Vu (delete) Nox8 Get Lucky Nox9 Afterburn http://bildr.no/view/853796
    ukx12 Get Lucky http://www.travian-reports.net/us/report/184236607bd
    10x speed @ .org Dunkelbunt (77,7k pop)

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Feb 2010
    Sted
    Oslo, Norge

Standard

Hehe, mye som kan skje på Travian. Gratulerer, surikat!

Standard

Veit ikke ken du er!

Men Gratulere, Surukat! :D

Standard

pip?...........
    Nox 4-8: Andusj --- Nox 9: Pallas Athene --- Nox 14: Baldrian --- Nox 19: Andusj --
    Nox 20: CoolBreeze Nox 21: Hawkman Nox 22: Ensom

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Takk for meg.
    By burnie in forum Generell snakking
    Svar: 26
    Siste innlegg: 2010-11-14, 02:52
  2. Takk for meg!
    By General Black in forum Generell snakking
    Svar: 16
    Siste innlegg: 2009-10-12, 14:03
  3. takk for meg