Side 1 av 12 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 119

Tråd: Diskusjonstråd

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard Diskusjonstråd

FØRST. Dette indlæg har ingen sammenhæng med ovenstående, så selvom begge er fra mig, så ønsker jeg dem ikke redigeret sammen, ikke min skyld forum er så inaktivt at mit indlæg fra i går står endnu ;)

Og nu til det sjove, Travian har fået en helt ny verdensmester, som ved alt om alle og åbenbart også ved han er bedre end alle andre, pænt sejt når man tænker på hvor han kommer fra... Jeg døber ham ORAKLET!

Sitat Opprinnelig skrevet av Kritikern Vis innlegg
    . At du ikke klarer å tolke innlegget denne veien viser kun hvor elendig spiller du er. Trodde lederne i de ulike alliansene kunne litt basic leadership and management og hadde litt fornuft. Vel, vel. Kanskje jeg hadde litt for store forhåpninger for et online spill. !
    Jeg er en elendig spiller - Tjek!
    Jeg er en dårlig leder - Tjek! (Godt det er andre som er ledere i ally da så)
    Ingen andre ledere på server har faktisk nogen skills i den retning - Tjek!

Med andre ord, Kritikern, en lille fisk på server er den bedste i hele verden, han ved faktisk alt om os alle sammen, f.eks ved han hvor mange tropper jeg har, for han har oversigt over al ting. Kunne være sjovt at se ham gætte på hvad diverse top konti havde af tropper f.eks og hvor tropperne var og hvilke i diverse allys.

Ligeledes kunne det være pænt fedt at få det tool han åbenbart har som regner folks produktion ud, hvordan byerne er bygget op, hvor længe folk har spillet, hvilken erfaring de har og ikke mindst, hvem der kender hvem. Derudover har han også styr på guldforbrug, online tider, vilje til genopbyg, ofre sig for hinanden etc.

Alt det ved ORAKLET, for han er en knivskarp analytiker IRL.

Skal vi gætte på sandheden er at han gerne ønsker at være en sådan, men lige har afsløret at han ingen pejling har what so ever, Jeg sætter penge på mig, mest af alt fordi jeg allerede ved han tager fejl om en masse, hehe.

(Ja ja, dette indlæg er måske på stregen, men må han hænge mig ud på den måde, så må jeg også give igen) - Ha en dejlig forum dag ;)
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

Haha, tydeligvis noen som er litt irriterert!

Du setter penger på deg selv? Hva snakker du om i hele tatt. Tror du lever i din egen lille verden. Det eneste du babler om er at jeg tar feil og du faktisk vet alt som er å vite. Skjer med nødvendigheten med å forsvare deg? Tidenes beta alert. Men jeg må si at jeg liker din frustrasjon. Du har sikkert ikke sovet så godt i dag.

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Du setter penger på deg selv? Hva snakker du om i hele tatt. Tror du lever i din egen lille verden. Det eneste du babler om er at jeg tar feil og du faktisk vet alt som er å vite. Skjer med nødvendigheten med å forsvare deg? Tidenes beta alert. Men jeg må si at jeg liker din frustrasjon. Du har sikkert ikke sovet så godt i dag.
    Søde Troll, jeg har sovet fint. Og var du virkelig analytiker havde du analyseret dig frem til at jeg netop ikke skriver at jeg ikke ved alt som er at vide, men at DU netop IKKE gør.

En dygtig analytiker ville jo vide at bare fordi jeg ved om ting du ikke ved, så betyder det ikke at jeg ved det heller.

Dit korte fremstillede svar viser også at jeg har ret i min konklussion om at du næppe er den du giver dig ud for at være, men igen, en person du ønsker at være, nemlig et ORAKKEL, din ringe viden og din mangel på evner udstiller dig bare komisk meget.

Du ser, verden er sådan at folk der er analytikere tænker analytisk og analytikerens ABC er at vide, ikke at tro. Det sammenholdt med at du indtil videre har påstået at vide en masse som ingen muligt kan vide får mig til at tænke at 1. Du er en Troll, eller 2. et indbildsk menneske som forsøger at sætte dig selv i en kontekst som får dig til at fremstå dygtig, nærmest magisk.

Faktisk udvikler et spil som travian mange gode analytikere, jeg oplevet folk med hjemmesider som logger alle off og deff point, hele tiden sidder og skriver ned hvem som fik off og deff point, så de konstant har styr på hvem som slås. men nåede de alle er enige om, noget som du påstår du har styr på er at de ikke ved hvor tropperne kom fra.

Lad os sige at der står en mur hos mig, jeg er deffet op med 100K deff lige nu hypotetisk og bliver ramt. Hvordan ved du hvilke spillere som har mistet deff? hvor meget de havde, hvor meget de er opgraderet, hvilken type helte bonus der var med inde over? - For det er netop ting som dette du påstår at kunne analysere dig frem til.

Spændende ja, sjov læsning ja, endda god underholdning. analytisk, nope.
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Standard

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha haaaaaaaaaa!
    Det innlegget fra kritikeren om hvor mye de har oversikt over, er det teiteste jeg har sett på dette forumet. EVER!
    Må jo være fryktelig moro for dere å spille, med full viten om absolutt alt på hele serveren.
    Å, så moro med et spill der man vet alt. Mange morsomme overraskelser da. Du burde jo heller spille Lotto, med all din kunnskap, viten og innsikt om alt.
    Blir en spennende fortsettelse på den der diskusjonen.... verd å følge med på.
    Retired.

Standard

Wow du har funnet noen hjemmesider med noen helt greie funksjoner. Gratulerer. Se for deg en som arbeider daglig med å utvikle systemer for norges børs skal leke litt med travian. Det er så utrolig få faktorer her i forhold at det er tidenes letteste jobb å få til et godt system.

Gidder ikke snakke mer med ubrukelige folk som tror de kan mitt fagområde. Du er så langt på jordet at jeg blir lei på dine vegne. Akkurat som å sammenligne det med lotto. En hver idiot vet at uansett hvor mye viten, kunnskap og insikt man har. Så er vinner muligheten 1:5 379 616 for førstepremien. Bare idioter som har en drittjobb og ønsker seg mer penger spiller på lotto med den sannsynligheten.
    Sist endret av Kenob : 2012-10-11 kl 15:35 Årsak: Snakk om script

Standard

hvem som lever i sin egen lille verden kan vel strengt tatt diskuteres
    skulle gjerne sett et eksempel på disse storslåtte analysene dine, en analytiker viktigste oppgave er trossalt fremstille arbeidet sitt på en troverdig og overbevisende måte. utifra det du har skrevet så langt er jeg i tvil om du er i stand til det to be honest, men du skal få prøve deg.

Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

ja du skriver mange fine ting, men må vi få den igen med brug af script i et spil hvor scriptbrug er et regelbrud? ;)

Men dygtig fyr, kan regne (34x33x32x31x30x29x28)/(1x2x3x4x5x6x7)

men for uden det at personen snyder skal vi så se nærmere på det manden her rent faktisk skriver.

Han kan få hans tool til at vise hvor mange tropper spillerne i egen ally har, med det tool må det blive umuligt at angribe Se-fi jo, de vil gå over i tiden som den mest episke alliance nogensinde i travian historien, alt på grund af en norsk børs ansat med "at best" middelmådige travian evner og fuldstændig blottet for menneske indsigt.

Det som han siger er at hans tool regner ud hvordan folk bygger op, han ved faktisk over hvor meget folk farmer til trods for at listen kun viser top 10.

Nu holder en god spiller øje med såan noget rigtig meget og en dygtig travian leder ved allerede i god tid hvor de fleste af deres fjender er. Men lad os sige at en spiller ligger lige uden for top 10 hver uge, hvor mange tusind tropper vil dette tool så gætte forkert?

Det jeg porientere er at Trollen her med de selvopskruede evner. Havde han samme evner i den virkelige verden, havde han mon så tid til at sidde og skrive her, med det mener jeg, kunne han virkelig se hvad ingen andre i hele verden kunne se.

Det vil sige at lå man en god bid under top 10 raid hver uge og jeg mener en god bid under, så ville man stadig have mellem 30 og 40.000 køller som programmet ville misse (Her tager jeg højde for den faktor at han ikke hacker alle eller game serveren og tjekker hvad ALLE ligger på i plyndre)

Hvor godt kan programmet så gætte? Hvor mange tropper har den meget omtalte Booster f.eks. tør du komme med bare et gæt og hvilken type tropper ikke mindst. ;)

Stram op klovn, du er pinlig

Forum Admin kommentar: Lilith
    quote fjernet
    Sist endret av Lilith : 2012-10-11 kl 18:22

<3

Standard

Er vel forresten litt teit å kalle alle verdens lotto-spillere idioter med drittjobb? Eller er det analysene dine som viser det?
    Jeg må jo være megaidiot siden jeg ikke visste vinnersjansene i Lotto, noe enhver idiot visstnok vet...eller er jeg bare ca null interessert i tall og analyse? Det er og en mulighet.
    Spiller ikke selv, men vil anta mange gjør det fordi det er spennende...? Akkurat som at Travian er spennende, siden man ikke vet hva fienden kommer med av tropper?

Til å være så ufattelig smart og opplyst som deg, vil jeg påstå at du sier nokså mye barnslig og dumt.
    Sist endret av Kenob : 2012-10-11 kl 15:38 Årsak: Kommenterer fjernet innhold
    Retired.

Standard

Kritikern, du må være verdens største vits!
    Kunne sittet her i timevis og lagd vitser rundt disse seriøse personlighetsforstyrrelsene dine som gjør at du opptrer på den måten du gjør.
    At du, som "ansatt analytiker på oslo børs" sitter her og leker verdensmann foran det du tror er 10-12 åringer viser bare hvor ufattelig taper du er i det virkelige liv.
    Det at du sikkert har valgt spillet travian, fordi du anså dette som et spill fult av idioter som ville underkaste seg dine mirakuløse analytiske evner, viser igjen hvor forferdelig ditt ekte liv er.
    Og til slutt, du fremstiller deg selv som en represetant for Se-Fi noe som gjør de til en gjeng arrogante drittsekker, uten noen peiling på spillet.

Nei, ledelsen til Se-Fi: Få denne fjotten av en spiller ut av alliansen, så kanskje dere beholder litt ansikt.

Standard

Moderator kommentar: Kenob
    Hei.

Vennligst ro diskusjonen litt ned, og diskuter på mer saklig måte.
    Det er allerede ryddet litt opp i de siste innleggene, og ser helst at jeg slipper å gjøre dette mer i fremtiden.

Kenob
    Moderator
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: Answers,
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Side 1 av 12 12311 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjonstråd rundt angrepsrapporter
    By Lilith in forum S5 - runde 5: november 2013 - juli 2014
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2013-11-16, 18:35
  2. Diskusjonstråd verdens underverk
    By Lilith in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013
    Svar: 18
    Siste innlegg: 2013-09-11, 07:52
  3. Diskusjonstråd verdens underverk
    By Lilith in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014