FØRST. Dette indlæg har ingen sammenhæng med ovenstående, så selvom begge er fra mig, så ønsker jeg dem ikke redigeret sammen, ikke min skyld forum er så inaktivt at mit indlæg fra i går står endnu ;)
Og nu til det sjove, Travian har fået en helt ny verdensmester, som ved alt om alle og åbenbart også ved han er bedre end alle andre, pænt sejt når man tænker på hvor han kommer fra... Jeg døber ham ORAKLET!
Jeg er en elendig spiller - Tjek!
Jeg er en dårlig leder - Tjek! (Godt det er andre som er ledere i ally da så)
Ingen andre ledere på server har faktisk nogen skills i den retning - Tjek!
Med andre ord, Kritikern, en lille fisk på server er den bedste i hele verden, han ved faktisk alt om os alle sammen, f.eks ved han hvor mange tropper jeg har, for han har oversigt over al ting. Kunne være sjovt at se ham gætte på hvad diverse top konti havde af tropper f.eks og hvor tropperne var og hvilke i diverse allys.
Ligeledes kunne det være pænt fedt at få det tool han åbenbart har som regner folks produktion ud, hvordan byerne er bygget op, hvor længe folk har spillet, hvilken erfaring de har og ikke mindst, hvem der kender hvem. Derudover har han også styr på guldforbrug, online tider, vilje til genopbyg, ofre sig for hinanden etc.
Alt det ved ORAKLET, for han er en knivskarp analytiker IRL.
Skal vi gætte på sandheden er at han gerne ønsker at være en sådan, men lige har afsløret at han ingen pejling har what so ever, Jeg sætter penge på mig, mest af alt fordi jeg allerede ved han tager fejl om en masse, hehe.
(Ja ja, dette indlæg er måske på stregen, men må han hænge mig ud på den måde, så må jeg også give igen) - Ha en dejlig forum dag ;)